Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Fiets samenstellen

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 28 okt 2019 21:50

Off-line; maar ik kan het niet laten - een anekdote (echt gebeurd) in Reet.Hier gaan we.
Toen ik op een fietstocht in Reet passeerde en het kouder was dan ik verwachtte, vooral aan mijn kniën, stapte in de dagbladhandel,achter de kerk,binnen.De uitbaatster en haar zus waren de rekken aan het aanvullen.Op haar vraag ' Wat zal het zijn voor mijnheer?, vroeg ik haar op ze een potje vaseline in huis had.Antwoord was neen en verder geen reactie. Tot ik haar zus zag die begon te lachen, this is the moment. Ik vroeg of ze konden indenken waarvoor die vaseline moest dienen.De zus zei neen maar misschien willen we dat niet weten. Ik zei daarop, kijk ik ben op weg voor een rit van een viertal uren en je weet maar nooit in welke situatie je terechtkomt en als je dan vlug moet zijn is een potje vaseline wel handig. Heel veel gelach natuurlijk van beiden.(geen me-too) Ik heb dan uitgelegd dat het voor mijn kniën was maar dat geloofden ze niet meer.Later toen ik nog eens in de winkel gepasseerde (in burgerkledij), het verhaal ook nog eens overgedaan, in aanwezigheid van enkele klanten en haar echtgenoot werd er eveneens hartelijk mee gelachen.

Keezx
Forum-lid HC
Berichten: 9745
Lid geworden op: 05 mar 2016 01:05

Keezx 28 okt 2019 22:35

Leuk man :winkthumb:
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

gene
Forum-lid
Berichten: 2008
Lid geworden op: 06 jan 2006 02:33

gene 28 okt 2019 23:29

Vaseline om knieën tegen koude te beschermen is ook wel hilarisch. :) (doordenkertje)

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 28 okt 2019 23:50

Dat lijkt zo wel maar het helpt toch (een klein beetje maar genoeg)

Plaats reactie