Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Nieuwe wedstrijdfiets ci. 3000€

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 09 jun 2014 22:32

Das ist alles spîelerei want 'cleo' doet niet meer mee.

Cleo
Forum-lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 11 mei 2012 22:21

Cleo 11 jun 2014 21:10

O jawel hoor, alleen "cleo" had het even druk (verhuizen/studie/wedstrijden). En nu reactie op iedereen. En ik kan na alle tips van iedereen mn lijstje weer uitbreiden :) Nog steeds alle toevoegingen zijn van harte welkom!

@ Buddo: Ridley Noah heb ik idd ook veel goeds over gehoord dus zeker eentje voor op het lijstje
@ Joseph: Ook Felt heb ik genoteerd. Dat AR3 frame in het wit is wel heel gaaf… Ervaring mee?
@thestudent: Heb ik naar gekeken, maar past helaas niet in het budget
@Cobbles-eater: BMC TMR02 mooi bak! Denk dat ik m wel eerst in het echt moet zien voor een echt oordeel
@klimski: weet je of deze ook verkrijgbaar is bij een fietsenmaker? En voor dezelfde prijs?
@lucile: Afgelopen weekend zag ik er nog een paar rijden, schitterende fietsen! Net buiten budget helaas.
@”ottorongo”: CKT’s zijn inderdaad verschrikkelijke fraaie fietsen! En stonden al hoog op het lijstje. Bij Beuker sport in Huizen heb ik ze even staan bewonderen, en ook op de club. Binnenkort komen er ook scoppio’s dus dan nog maar eens langs. Zelf een ckt?
@Spaakiespaak: Kestrel ken ik niet.. Heb jij er ervaring mee? Thanks voor het onbekende merk toevoegen :) vind ik altijd leuk
Cannondale SuperSix Ultegra (2012) + fetherlight 58mm, Giant XTC Advanced SL (2010)

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 12 jun 2014 00:48

Ja, inderdaad ik zelf een CKT. Ik heb deze gekocht om zijn speciaal design zowel frame als vork. Het is een T1000 unidirectional carbon iss. Ik vond hem in het begin vrij hard aanvoelen maar dat voel ik niet meer. Hij is de vervanger van een colnago en die zijn wel zachter. Al kan het ook aan de andere wielen of de andere banden liggen. Gewicht is 7,4kg. Dus een combinatie van mooi en licht daar ik wou anticiperen op mijn vastgestelde jaarlijks voorkomende afname van mijn prestaties (sic)

klimski
Forum-lid
Berichten: 430
Lid geworden op: 12 mei 2013 19:50

klimski 12 jun 2014 08:11

@cleo

Om je vraag te beantwoorden, ik denk dat alleen Fietsgigant deze fiets heeft. Waarschijnlijk een partij van ingekocht oid. Ze hebben overigens een fysieke winkel ergens in het Oosten, staat op hun site. Succes
Koga Granlux 1995 Campa Mirage.

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 12 jun 2014 22:51

Cleo;
Over het merk kestrel vindt je veel aanbiedingen (en dus ook specificaties) terug op www.chainereactioncycles.com.
Dit is een Engelse webverkoper en bijgevolg niet geheel geschikt om er een complete fiets aan te schaffen maar enkel om info op te halen.

joseph
Forum-lid
Berichten: 269
Lid geworden op: 18 mei 2009 22:33

joseph 13 jun 2014 00:28

Cleo, Felt heb ik geen ervaring mee maar ken het van naam en faam.
In de VS is het populairder dan hier, maar absoluut een kwaliteitsmerk en daar een concurrent van Cervelo. Zou het zeker proberen als je aero en bijzonder zoekt.
Cervelo S3 2014 - Campagnolo Super Record | Ridley X-Night cyclocross - Sram Force/Red

Transalp2011
Forum-lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 13 mei 2014 20:45

Transalp2011 17 jul 2014 20:52

Wat vind je van een zannata?nik heb er geen ervaring mee maar zien er ook wel aardig oversized uit.
http://www.zannata.be/z82evo

Plaats reactie