Over smarttrainers, mancaves, ANT+ dongles, zweetdoeken en Zwiftigheden

Zwift met Wahoo KICKR Snap

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4383
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 14 dec 2017 07:58

De aangegeven set bevat 3 verschillende adapters, met dus 3 verschillende maten. Aangezien jij (waarschijnlijk) maar 1 maat daarvan nodig hebt, heb je er dan 2 over.
Wellicht zou je ook een zoekopdracht uit kunnen zetten met de specifieke adapter welke jij nodig hebt. Wie weet heeft iemand die nog liggen doordat hij net een van de andere 2 maten nodig had. Dan ben je wel goedkoper.
Ik zou namelijk zelf zeker voor het origineel gaan, dat zal toch het beste passen.

WimCap
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jan 2018 19:49

WimCap 03 jan 2018 20:10

tinoh schreef: 20 mar 2017 12:24 Ik draai de rol aan totdat je bij vasthouden van de rol geen doorslippende band meer hebt. En daarna een Advanced spindown.
http://eu.wahoofitness.com/instructions ... ap/#set-up

Verstuurd vanaf mijn JY-S3 met Tapatalk
advanced spindown? is dit nog iets anders dan de gewone spindown?

als je de rol 2 maal volleig rond moet draaien duwt die echt wel hard,
ik draai ze tegen en hou het vliegwiel vast, als je dan het wiel niet rondkrijgt is het ok (heb het zo ook gelegezen, maar nu vandaag lees ik de 2x ronddraaien methode ook???)

gr

AJS1960
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2018 23:09
Locatie: Drenthe

AJS1960 08 jan 2018 23:31

Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen een Wahoo Kickr Snap 2017 aangeschaft en wil deze gebruiken icm Zwift.

Waarbij ik de volgende componenten heb;

Wahoo Kickr Snap 2017
Polar BT cadanc meter
Polar BT HR sensor H7
Tacx Ant+ ontvanger T2028

Laptop met Windows 7, en Bluetooth
Wahoo Fitness app en Wahoo Utility app op Samsung S7

Nu is het een drama om de Wahoo Kickr Snap vlot te koppelen op Zwift. Ik heb nu 2 dagen trainingen gedaan. Maar ik ben er elke keer zeker 30 minuten mee bezig, voordat Zwift alles gekoppeld heeft.

Wat doe ik verkeerd? bij het koppelen in Zwift brand vaak alleen het Ant+ symbool rechtsboven. dan wordt de Kickr Snap wel gekoppeld, maar de cadanc en hartslagsensor van Polar niet. Een andere keer "branden " beide symbolen in Zwift ( Ant+ en Bluetooth ) en worden de koppelingen sneller gemaakt. Mijn Samsung Zwift app laat overigens de ene keer wel de sensoren zien, maar een andere keer net zo makkelijk niet.

Ik word er behoorlijk gefrustreerd van, en had mij toch wat anders voorgesteld van een Zwift training.

Graag jullie tips hoe de koppeling sneller te maken is.

Plaats reactie