Elite direto

Over smarttrainers, mancaves, ANT+ dongles, zweetdoeken en Zwiftigheden
Gebruikersavatar
joenuh
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 07 aug 2011 10:07
Locatie: Alphen aan den Rijn

Gebruikersavatar joenuh 11 apr 2021 11:14

Goedendag allemaal,

Vandaag tijdens een rit op Zwift (na een lange beklimming) wilde ik beginnen aan een afdaling. Deze was net ingezet en ik wil trappen en vanuit het niets verloor ik de weerstand. Op dat moment was ik aan het rijden via m’n laptop en ant. Heb de trainer uitgezet en opnieuw verbinding gemaakt maar kreeg geen weerstand meer.
Daarna alles uitgezet en opnieuw een poging gewaagd (zowel PC ANT als IPad bluetooth) maar ik blijf houden er geen weerstand is. Er is wel gewoon verbinding en ik kan blijven trappen maar de meters blijven op 0W staan.

Iemand een idee wat het zou kunnen zijn en hoe dan op te lossen?

Groet,
Jeroen

Maruss
Forum-lid
Berichten: 662
Lid geworden op: 18 mei 2013 21:31

Maruss 11 apr 2021 12:20

neem contact op met Elite helpdesk. Normaal reageren ze snel.

Gebruikersavatar
joenuh
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 07 aug 2011 10:07
Locatie: Alphen aan den Rijn

Gebruikersavatar joenuh 11 apr 2021 15:13

Oorzaak bekend.. de elite geopend en de band is gebroken. Dat wordt dus een nieuwe bestellen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers