Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Stuurlint test, welk nummer?

bramdr
Forum-lid
Berichten: 145
Lid geworden op: 01 okt 2011 09:09

bramdr 26 mei 2013 09:56

Ik heb zelf ook stuurlint van lizard skin, erg prettig stuurlint.
Maar wanneer het nat wordt is het niets meer waard als je met blote handen fiets.
Dan wordt het zo glad dat je geen grip meer hebt.

Gebruikersavatar
arnoudrace
Forum-lid
Berichten: 875
Lid geworden op: 30 mei 2009 01:11
Locatie: Delft

Gebruikersavatar arnoudrace 23 okt 2013 20:04

53x11 schreef:@fiets criticasters:
Bij de gegeven kritiek krijg ik wel een beetje een op-alle-slakken-zout gevoel. Alhoewel ik mijzelf wetenschapper mag noemen heb ik in het geheel niet de behoefte om alle test-resultaten statistisch verantwoord te zien. Een beetje meer diepgang zou soms best wel fijn zijn, maar ik vind de combi van subjectief oordeel en zo objectief mogelijke testmethodes over het algemeen best OK. Als voorbeeld de artikelen die verschenen zijn over en met vermogensmeters, waar met beperkte middelen toch een vrij inventief protocol in elkaar gezet (en uitgevoerd) wordt. Ook de kwaliteit van het vragen-rubriek panel is volgens mij best hoog.

De webartikelen zijn wel allemaal opvallend positief. Zijn dit verkapte advertorials, willen jullie een beetje goodwill kweken naar (potentiele) adverteerders, of zijn alle spullen echt zo goed?

Nu nog iets minder artikelen over de zoveelste reeks "budget-racers" en het is helemaal fijn! (maar dat is een heel andere discussie)

@scepticus: HEEL ERG EENS met je laatste statement! :-)

EDIT: heerlijk off-topic trouwens, dit draadje :-D
Nog wat extra off-topic hout op het vuur... Webartikel over gore knie/ beenwarmers (die niet in de test in het blad stonden)??? Belletje van importeur/ fabrikant? Maar ik kan het mis hebben... PS, groot fan en gebruiker van Gore spullen, maar dat terzijde.
Dan on-topic. Ik heb de dikste variant van Lizard skins gekocht. Zal ervaringen posten.
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF

Plaats reactie