Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

FIETS december

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 14 dec 2006 08:42

Quote: Origineel geplaatst door raphaël op 13 December 2006
Alleen.... eerder dit jaar (of verleden jaar, dat weet ik niet meer precies) stond er een artikel in over fietstrainen. Daar werd aangegeven dat je er met fietsen alleen niet meer komt. Er werd een pleidooi gehouden voor krachttraining (en dan niet op de fiets maar in de sportschool)
Dat was al in 2001, (of bedoel je een andere?). Als je wilt kan ik m je wel mailen.

Quote: Origineel geplaatst door raphaël op 13 December 2006
Ik pleit ervoor om voor volgend jaar de coach zo te maken dat spinning en krachttraining onderdeel zijn van het schema, ik denk dat dat voor veel wielertoeristen handig zou zijn.

mee eens?

Niet iedere fietser zal er natuurlijk zin in hebben om 3x per week de sportschool in te gaan, maar om het als optie aan de trainingsplanner toe te voegen zou inderdaad een goed idee zijn.



"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

xlr8r
Forum-lid
Berichten: 754
Lid geworden op: 26 jul 2005 01:26

xlr8r 15 dec 2006 03:04

Zat laatst 's  mn kast uit te pluizen kwam een stapel fiets tegen toen ik nog trouw elke maand fiets kocht FL 3,95!!!
Wel grappig ivg tot de 5 euro die ik deze maand weer eens uit gaf.
Heb maar even Tour jaaroverzicht 2007 gekocht! Heerlijk kwijlen.
 
A Deo
pas op! paaltje!

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 01 jan 2007 16:56

Wat ik mis is een goede test van hometrainers, de verschillende typen, doel en voorkeur, duurzaamheid, gemak, prijs. Hoe rijdt het, welke benaderen de werkelijkheid het meest enz enz. Ik had zoiets wel eens verwacht voor het winterseizoen, maar helaas......pindakaas.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 15 jan 2007 19:01

Hoi,
Ik vind het vreselijk onbeleefd om te vragen, maar is er iemand die het decembernummer niet meer leest/gebruikt en hem ergens op de stoffige zolder heeft gelegd? Zou ik dit nummer misschien van diegene, tegen betaling, over kunnen nemen?
Ik ben helaas glad vergeten dit nummer inclusief de 'trainingsplanner' aan te schaffen. Ik ben bovendien op wintersport geweest en toen ik terug kwam was het alweer Januari!
Dus nogmaal ik vind het erg onbeleefd, maar zou de betreffende persoon contact met mij op willen nemen via de e-mail.
Hartelijk bedankt,
Groeten Rezne
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1499
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 15 jan 2007 22:43

Als het zo niet lukt, kun je er altijd even 1 aanvragen bij ons.
"Redactie at fiets.nl"
Afbeelding | Afbeelding

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 15 jan 2007 22:56

ow kijk eens aan, dat wist ik niet.  Ik ga er direct een aanvragen   dank je wel
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

Plaats reactie