Alles over vakanties op én met de fiets

Jan Janssen Classic Wageningen 19 juni

wilcoelskamp
Forum-lid
Berichten: 470
Lid geworden op: 12 apr 2010 21:17
Locatie: Noord-West Veluwe

wilcoelskamp 20 jun 2010 22:40

1e toetocht , JJC was gesponsord via mijn werkgever. Dus een goed bedrijfspakket gehad en de 115KM gereden en was na de 90KM wel stuk. Erg leuke omgeving en zo leer je jezelf wel kennen.
Cannondale Six (costum rebuild) SRAM RED + Kuiper FCC50 & SRAM S27AL
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0

radje748
Forum-lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 jan 2010 12:16

radje748 20 jun 2010 22:59

Ik heb de 150km gereden, wat een perfecte tocht was het!!!! Ook ik reed meteen bij het begin fout en de wijk in, wat meer aan mij ligt dan aan de bordjes.....kijken is toch moeilijk :)
Complimenten ook voor het vinden van zoveel klimmetjes!!! :) de regen en wind maakte het extra zwaar, hulde ook voor diegene die de 200km hebben gedaan!!!
Weet iemand hoe het is met die fietser die opgehaald is door de ambulance(was na ongeveer 60km geloof ik), hoop dat het allemaal ok is met hem,,,,

Gebruikersavatar
peterj
Forum-lid
Berichten: 1480
Lid geworden op: 06 apr 2006 01:19
Locatie: West Brabant

Gebruikersavatar peterj 20 jun 2010 23:29

[quote="radje748"]
Weet iemand hoe het is met die fietser die opgehaald is door de ambulance(was na ongeveer 60km geloof ik), hoop dat het allemaal ok is met hem,,,, [/quote]

Ik heb wel een man op de grond zien zitten en waarschijnlijk had hij iets gebroken, er stonden veel mensen bij en de ambulance was onderweg.
De man was onderuit gegaan op een van de talloze spekgladde wildroosters.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.

hm2694
Forum-lid
Berichten: 751
Lid geworden op: 16 jun 2007 09:38
Locatie: Westland

hm2694 18 jun 2011 18:13

Vandaag 150 km gereden

Lekker tochtje weer 100 % meegevallen

Vlgend jaar weer
Mooie tocht evarieerd parkoer lekker geklommen en dat is me goed bevallen

Nu lekker bankhangen
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX

Gebruikersavatar
dickw
Forum-lid
Berichten: 801
Lid geworden op: 18 mar 2010 13:48

Gebruikersavatar dickw 18 jun 2011 21:57

Ook ik heb vandaag de 150 gereden net als vorig jaar. Ik had het idee dat het vorig jaar veel drukker was. Nu was druk na het bezoek aan RETO waar de 115 er bij kwam. Mooie tocht met leuke klimmetjes.

Bij RETO ging het even regenen maar na 5 minuten wachten was het weer droog. Geen regen van betekenis gehad dus.

Nu stonden er op 2 punten fotografen. De ene was bekend, namelijk van staikopdefoto.nl, maar de andere staat niet vermeld in de nieuwsbrief en ik weet ook niet meer wie dat was. Iemand een idee?

zipper
Forum-lid
Berichten: 115
Lid geworden op: 05 feb 2006 03:58

zipper 18 jun 2011 22:33

dat was die van sportkiek.nl.


er stonden er ook nog in de finishstraat. Iemand enig idee wie dat waren?

Gebruikersavatar
johnny
Forum-lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jun 2005 23:15

Gebruikersavatar johnny 19 jun 2011 07:56

De 150 km gefietst en op een paar druppels na geen last van de regen gehad. Wel maakte de harde wind het extra lastig. Bij de voorlaatste stop moest je terug via een onverhard pad met veel grind en losse keien, de kans op beschadiging door steenslag aan je frame is dan ook niet geheel ondenkbaar. Dit vond ik minder en zelf zou ik nooit over zo'n pad fietsen met een racefiets. Verder was het een uitstekend georganiseerde tocht.

Gebruikersavatar
bianchi_ber
Forum-lid
Berichten: 198
Lid geworden op: 06 apr 2011 11:10
Contact

Gebruikersavatar bianchi_ber 19 jun 2011 11:49

Ook de 150 km gefietst gisteren. Het was mijn 2e toertocht, na eerder mijn professionele amateur carriere te zijn begonnen bij de Amstel Gold Race! En ik moet zeggen, ik weet niet of het aan mij lag, of aan het weer of het parcours, maar ik zat bij de JJC veel meer stuk dan bij de AGR! :shock: Maar het was een mooie tocht!
johnny schreef: Bij de voorlaatste stop moest je terug via een onverhard pad met veel grind en losse keien, de kans op beschadiging door steenslag aan je frame is dan ook niet geheel ondenkbaar. Dit vond ik minder en zelf zou ik nooit over zo'n pad fietsen met een racefiets.
+1
Bianchi Via Nirone C2C Ultegra/105

rubenav
Forum-lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 25 mar 2010 10:07

rubenav 19 jun 2011 14:10

Gister mijn derde 200 plus tocht gefietst, want de 200 kilometer bleek eigenlijk ruim 210 kilometer. Heb me goed kapot gereden, vooral omdat het venijn in de start zat met de draai-en-keer-klimmetjes om Arnhem heen. Ik weet niet of ik zoveel zin heb in het zien van mijn foto's en filmpjes, volgens mij heb ik sommige camera's bijna ondergekwijlt :)
Trek 2.1 2010

bluv107
Forum-lid
Berichten: 1810
Lid geworden op: 13 aug 2008 15:33
Locatie: Nieuw Oosteinde

bluv107 19 jun 2011 23:00

zipper schreef:er stonden er ook nog in de finishstraat. Iemand enig idee wie dat waren?
Zie http://www.bestphoto4you.com" onclick="window.open(this.href);return false;. Ik kreeg een kaartje in handen gedrukt met een code waarmee ik inderdaad de juiste foto te pakken heb...

Zelf heb ik groot plezier beleefd met mijn zoon van 11, met wie ik de 65 heb gefietst. We wonen in Aalsmeer en daar begon de dag werkelijk onstuimig: mijn vrouw verklaarde ons voor knettergek toen we in een soort moessonstorm wegreden. Ik had echter op de buienradar gezien dat het er in de regio Wageningen anders uitzag. En ik ben blij dat we zijn gegaan; we hebben slechts zo'n 10 minuten met regenjack aan gereden. 't Was al met al wel lekker rustig...
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

Gebruikersavatar
dickw
Forum-lid
Berichten: 801
Lid geworden op: 18 mar 2010 13:48

Gebruikersavatar dickw 20 jun 2011 09:25

De foto op sportkiek gevonden. Omdat ik redelijk op tijd vertrokken was stond echter nog niet alles klaar. Geen foto bij de finish en ook geen foto bij de Emma Piramide. Ook mysports.tv was soms nog aan het installeren dus ik hoop maar dat daar nog een beetje beeld vandaan komt. Wel leuk om weer terug te zien.

Gebruikersavatar
hendriku
Forum-lid
Berichten: 255
Lid geworden op: 24 feb 2005 10:11
Locatie: Amsterdam
Contact

Gebruikersavatar hendriku 20 jun 2011 12:27

de 210 gefietst zaterdag. Weer was beter dan ik had verwacht en echt een mooie tocht. Veel vrijwilligers ook, waarvoor hulde. Goed kapot gegaan in km50 tot km150.

Het enige waar ik mij echt over verbaasd heb waren de voorzieningen bij de revitailleringsposten. Na 50km controle in een fietsclub. Alleen eten/drinken om te kopen. Na 100km de eerste post met eten/drinken waarbij de broodnodige Powerbar drank op bleek te zijn! Verder wel broodjes en bananen. Maar ook geen powerbars te koop of iets dergelijks. Daar werd juist nog 'reclame' voor gemaakt. Duidelijk een andere aanpak dan bij het gros van de toertochten maar heb toch liever goede posten dan een video achteraf.
Kijk ook eens op Racefietsblog.nl voor nog meer racefietsen en wielernieuws! Ook op Twitter, Facebook, Pinterest en op Strava met onze eigen club: app.strava.com/clubs/racefietsblog-nl

Plaats reactie