whocares
30 jul 2005 10:54
Ik weeg 108 kg en kom de Keutenberg op met mijn triple , het is even doorbijten op het eerste stuk maar te doen dus.
Het is gewoon even de onbekendheid van dit klimmetje dat velen doet afstappen. Met mijn oude fiets en 39-25 versnelling haalde ik het niet , was net even een te groot verzet voor mij. De eerste keer met mijn triple was het ook even doorbijten , maar je overwint wel de gedachte " dit haal ik niet " als je hem haalt en in de toekomst ken je de klim en zit hij niet meer als blokkade in je hoofd.
Mocht het de eerste keer niet lukken , door dat je je verkeken hebt op de onbekendheid van het steilste stuk ( 50 meter ), draai gewoon meteen om en probeer het meteen weer met de vergaarde kennis.
Maar ik zou me meer zorgen maken om de Eijserboschweg , dit is aan het begin al 8 , maar word daarna steiler met als zwaartepunt , het stuk waar het bos begint aan je linkerzijde want dan gaat ie naar 16 ( al is dat stukje nog geen 100 meter (?))
Waar start je ongeveer? Als je start in Moorveld , zeg maar in de Noordwesthoek bij het Vliegveld bij Beek , dan heb je het zwaarste gedeelte tussen 82 en 93 km. ( Eijserboschweg - Fromberg - Keutenberg )
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.