Alles over vakanties op én met de fiets

Amstel Gold Race 2007

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 22 feb 2007 20:49

Quote: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 21 Februari 2007
De site heeft - net als vorig jaar - nog steeds problemen met Firefox. Vind ik vrij slecht voor een 'professionele' site




welke problemen heb je dan ??

Quote: Origineel geplaatst door Ultima op 22 Februari 2007
Ik wil ook meerijden maarja ik heb geen kaartje !

Is dat met dit niet mogelijk dat ik inval in de route, ik heb geen posten ofso of eten nodig, ik regel mn eigen eten enso, wil alleen de route meerijden?grtzramon


Ik weet niet of de organisatie het apprecieert dat je "zwart" meerijd , zij hebben alles geregeld en bovendien rijdt er al een gelimiteerd aantal toerders mee ( 12.000 ). Ik weet niet of men je zal verwijderen als ze zien dat je meerijdt , misschien wordt je ook uitgesloten voor de 2008 versie , als je betrapt word.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

jimbo
Forum-lid
Berichten: 590
Lid geworden op: 12 sep 2005 22:22

jimbo 22 feb 2007 21:08

Zo is dat, fiets de route gewoon een andere dag dan. de routes staan op het internet. Wij moeten ook gewoon dokken en niet alleen voor het banaantje natuurlijk.
@ who cares. Probleem met FF is ondermeer dat hij de routes niet laat zien.
 
CC, agr 100; limo 100

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 22 feb 2007 21:40

Quote: Origineel geplaatst door jimbo op 22 Februari 2007
@ who cares. Probleem met FF is ondermeer dat hij de routes niet laat zien.


Als ik op de desbetreffende kaartjes klik , worden ze vergroot afgebeeld, alleen de 60 km versie geeft geen kaartje . Dit is via Mozilla FireFox.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

ultima
Forum-lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 11 feb 2007 17:28

ultima 22 feb 2007 23:10

heb geen geld haha ..
ik vind het juist zo gezellig in groepjes, en zelf kan ik tog nooit vinden al heb ik de routesik zie wel wat ik ga doen grtz
ram0n

eddiebouncer
Forum-lid
Berichten: 505
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:44

eddiebouncer 23 feb 2007 00:51

Quote: Origineel geplaatst door who cares op 22 Februari 2007
Quote: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 21 Februari 2007
De site heeft - net als vorig jaar - nog steeds problemen met Firefox. Vind ik vrij slecht voor een 'professionele' site

welke problemen heb je dan ??

- Het gastenboek ziet er niet uit (dingen staan op de verkeerde plek (niet dat ik daar veel kijk, maar toch)


- Ik kan niet eens normaal inloggen (lukte nu net -eindelijk- wel )

Allemaal niet onoverkomelijk, maar bovenal vind ik dat zo'n grote officiële site gewoon moet werken voor iig IE, FF, Opera en Netscape.
Mijn fiets is bezeten!

ultima
Forum-lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 11 feb 2007 17:28

ultima 23 feb 2007 12:39

wow dat ziet er effe wazig uit zeg .. ! Hwahah 

wielerrevue
Forum-lid
Berichten: 134
Lid geworden op: 07 mei 2006 14:28

wielerrevue 24 feb 2007 16:19

Quoten: Origineel geplaatst door Ultima op 22 Februari 2007


Ik wil ook meerijden maarja ik heb geen kaartje
met limburg mooiste (wist ik nergens van) kwam ik groepen tegen op mijn trainingsrit voor de keuteberg, ben ik daar meegefietst en hebk tot Landgraaf meegereden, toen ik thuis kwam had ik 240 km :P Is dat met dit niet mogelijk dat ik inval in de route, ik heb geen posten ofso of eten nodig, ik regel mn eigen eten enso, wil alleen de route meerijden?
grtz
ramon


Dit is geen probleem; Heb hem ook al eens "zwart" gereden en dat ging prima. Vrienden van mij doen dat al jaren achtereen nooit problemen gehad.
Het zijn en blijven openbare wegen, waar je als fietser best overheen mag rijden. Zelf ga ik hem dit jaar wss ook zwart rijden.

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 24 feb 2007 17:15

Ik zie geen problemen bij mij mbt gastenboek , alles is normaal via FF.

It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

ultima
Forum-lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 11 feb 2007 17:28

ultima 24 feb 2007 17:42

Quoten: Origineel geplaatst door Wieler Revue op 24 Februari 2007


Quoten: Origineel geplaatst door Ultima op 22 Februari 2007


Ik wil ook meerijden maarja ik heb geen kaartje
met limburg mooiste (wist ik nergens van) kwam ik groepen tegen op mijn trainingsrit voor de keuteberg, ben ik daar meegefietst en hebk tot Landgraaf meegereden, toen ik thuis kwam had ik 240 km :P Is dat met dit niet mogelijk dat ik inval in de route, ik heb geen posten ofso of eten nodig, ik regel mn eigen eten enso, wil alleen de route meerijden?
grtz
ramon


Dit is geen probleem; Heb hem ook al eens "zwart" gereden en dat ging prima. Vrienden van mij doen dat al jaren achtereen nooit problemen gehad.
Het zijn en blijven openbare wegen, waar je als fietser best overheen mag rijden. Zelf ga ik hem dit jaar wss ook zwart rijden.


Idd, ik was ook zeker van plan om zwart mee te rijden. Ik ben niet van plan te gaan betalen om met groepjes over wegen te rijden waar ik dagelijks kom. Ik mag daar idd fietsen want het zijn openbare wegen. Dat het hinderend is voor de organiseurs en de mensen die wel betalen daar kan ik best inkomen, maar dan nog.. hou me maar tegen  
miss doe ik ook nog zwarte kleding aan, dat past wel een beetje Grtz
ram0n
PS : De mensen die wel betalen komen meestal uit het noorden. Die zien nooit bergen dus hun vinden het wel de moeite waard. Hun blijven dan ook in een Hotel slapen. Voor mij is het (vanuit Sittard) maar een paar km en ik zit in Valkenburg.. dus die bergen is niet echt speciaal, wel de tientallen groepjes vind ik erg gezellig

eddiebouncer
Forum-lid
Berichten: 505
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:44

eddiebouncer 24 feb 2007 18:55

Quote: Origineel geplaatst door who cares op 24 Februari 2007
Ik zie geen problemen bij mij mbt gastenboek , alles is normaal via FF.




Alleen de data staan wat naar rechts. Verder zal het aan de resolutie liggen denk ik.
Mijn fiets is bezeten!

jimbo
Forum-lid
Berichten: 590
Lid geworden op: 12 sep 2005 22:22

jimbo 24 feb 2007 19:32

Quoten: Origineel geplaatst door Ultima op 24 Februari 2007


Quoten: Origineel geplaatst door Wieler Revue op 24 Februari 2007


Quoten: Origineel geplaatst door Ultima op 22 Februari 2007


Ik wil ook meerijden maarja ik heb geen kaartje
met limburg mooiste (wist ik nergens van) kwam ik groepen tegen op mijn trainingsrit voor de keuteberg, ben ik daar meegefietst en hebk tot Landgraaf meegereden, toen ik thuis kwam had ik 240 km :P Is dat met dit niet mogelijk dat ik inval in de route, ik heb geen posten ofso of eten nodig, ik regel mn eigen eten enso, wil alleen de route meerijden?
grtz
ramon


Dit is geen probleem; Heb hem ook al eens "zwart" gereden en dat ging prima. Vrienden van mij doen dat al jaren achtereen nooit problemen gehad.
Het zijn en blijven openbare wegen, waar je als fietser best overheen mag rijden. Zelf ga ik hem dit jaar wss ook zwart rijden.


Idd, ik was ook zeker van plan om zwart mee te rijden. Ik ben niet van plan te gaan betalen om met groepjes over wegen te rijden waar ik dagelijks kom. Ik mag daar idd fietsen want het zijn openbare wegen. Dat het hinderend is voor de organiseurs en de mensen die wel betalen daar kan ik best inkomen, maar dan nog.. hou me maar tegen  
miss doe ik ook nog zwarte kleding aan, dat past wel een beetje Grtz
ram0n
PS : De mensen die wel betalen komen meestal uit het noorden. Die zien nooit bergen dus hun vinden het wel de moeite waard. Hun blijven dan ook in een Hotel slapen. Voor mij is het (vanuit Sittard) maar een paar km en ik zit in Valkenburg.. dus die bergen is niet echt speciaal, wel de tientallen groepjes vind ik erg gezellig


bullshit, je kan vanuit sittard dus iedere dag van de week, dus waarom kies je dan die dag? Juist vanwege de agr.
Kijk dat je  zwart mee rijdt, dat moet je zelf weten maar dan moet je geen onzin verkopen over mensen uit het noorden en openbare wegen.
CC, agr 100; limo 100

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 24 feb 2007 21:15

Quote: Origineel geplaatst door Ultima op 24 Februari 2007
Idd, ik was ook zeker van plan om zwart mee te rijden. Ik ben niet van plan te gaan betalen om met groepjes over wegen te rijden waar ik dagelijks kom. Ik mag daar idd fietsen want het zijn openbare wegen. Dat het hinderend is voor de organiseurs en de mensen die wel betalen daar kan ik best inkomen, maar dan nog.. hou me maar tegen miss doe ik ook nog zwarte kleding aan, dat past wel een beetje



Dat je daar gewoon gaat fietsen , daar heb ik niks tegen , maar om die dag dan toevallig precies dezelfde route te rijden vind ik gewoon onbeleefd . Rij dan een eigen route die dan voor meer dan 80 % afwijkt van de Amstel Gold Race route.
Je hindert alleen maar de betalende rijders , misschien breng je wel schade toe aan deelnemers.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Plaats reactie