Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

24h rit ( Rad am Ring 2020 )

Hadron_Tec
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 sep 2019 15:30
Locatie: Itegem / Belgie

Hadron_Tec 28 okt 2019 11:54

Weer even een kleine update / voorstelling van de fiets. ( ook even om te proberen of ik foto's op dit forum krijg )

Het gaat om de cube met het gele riser stuur. Zoals vermeld heb ik deze nu een goede 12 jaar in mijn bezit.. Waarvan hij de laatste 7jaar met de huidige componenten door het leven gaat. En wees maar zeker dat hij een goed / intens leven heeft gehad! en binnen 272 dagen (+ de 24h uiteraard ) mag hij op pensioen!

Afbeelding

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5894
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 28 okt 2019 12:59

is dat nu je fietsenschuur of je woonkamer? :lol: :lol:
Live fast; die young. mijn blog

Hadron_Tec
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 sep 2019 15:30
Locatie: Itegem / Belgie

Hadron_Tec 04 dec 2019 10:52

Tussentijdse update,

Hoewel ik achter sta met het trainingschema, begint het anders wel vlot te gaan.

Ben nu al enkele malen gaan fietsen op het mountainbike parcours van Herentals.
De zwarte technische piste aan de schaatsbaan en zo door naar de rode lus richting kasterlee. (aanraders)
Tempo is nog niks vergeleken met da andere bikers op het parcours, Maar ik moet ergens beginnen.


Ook heb ik mijn turbotrainer te koop gezet en een set rollen aangeschaft ( Tacx Galaxia )
Had gelezen dat dit vrij moeilijk was, maar gezien ik vroeger veel apenkuren heb uitgehaald met de fiets was ik hier letterlijk na enkele seconden mee weg. ( Ben wel al één keer van de rollen gereden omdat ik terwijl tv kijk en was blijkbaar niet meer in het midden aan het rijden.... :D )

Uit het zadel gaan op rollen is blijkbaar niet zo een goed idee. ( Fiets gaat heel onstabiel naar voor en achter. ) Hoewel er een systeem op deze rollen zit dat dit eenvoudiger zou moeten gaan ben ik hiervan toch niet overtuigd.

Nu ga ik zondag ( Tenzij het echt slecht weer is ) Voor de eerste keer meerijden met een wielerclub, In de B ploeg uiteraard. Dit zal al moeilijk genoeg zijn!

Voor de mensen die eventueel ook op RAD am ring aanwezig gaan zijn, Ik zit op pitlocatie D11, Dit is net voor de haarspeld aan het rechte stuk ( start/finish )

Plaats reactie