Michelin vergroot assortiment met nieuwe mountainbikebanden
Michelin is lekker bezig. Na een reeks downhillbanden...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Ik mis ook een beetje de essentie van het verhaal. Ze vergelijken alleen grofweg de prijzen en verschillende merken (ook nog eens zeer oppervlakkig zonder in te gaan op dat er daadwerkelijk geleverd wordt wat er op het etiket staat).Avvocato schreef:Toch een beetje gemiste kans die uitzending. Whey is whey en de prijsverschillen zitten in de marketing, joh verrassend![]()
Ik mis toch vooral een vergelijking van de toegevoegde suikers/fructose (wat ook gewoon suiker is volgens mij)/kleur-/geur/smaakstoffen etc bij de verschillende merken en ook - waar eerder zo'n ophef over was bij B&F - hoeveel het daadwerkelijke % eiwit nou eigenlijk afwijkt van de beloftes op het etiket.
En daar twijfel ik heel erg aan.ypuh schreef: terwijl de basis van het product toch zeker een toegevoegde waarde heeft.
Ik vind het niveau van de KDvW nogal tegenvallen de laatste jaren.Avvocato schreef:Toch een beetje gemiste kans die uitzending.
Maar daarom is dit onderzoek van de Keuringsdienst van Waarde ook een gemiste kans. Ze gaan totaal niet in op de kwaliteit van producten en of de merken daadwerkelijk leveren wat er op het etiket staat. Die verhouding van 80g eiwit per 100g poeder is helemaal niet zeker, de kwaliteit van die 80g heb ik geen weet van maar is volgens deze video overal gelijk.Jans schreef:En daar twijfel ik heel erg aan.ypuh schreef: terwijl de basis van het product toch zeker een toegevoegde waarde heeft.
Bij de productie van suikers kan er eigenlijk helemaal niets mis gaan, dus een suiker is een suiker.
Maar als ze in dat programma overal op in hadden willen gaan, was er een avondvullend programma geweest. Iets wat ook niet aan de orde kwam is de kwaliteit van het eiwit. Dat is heel sterk afhankelijk van de mate waarin het verhit is. Bij een verkeerde, te hoge, verhitting lijdt de kwaliteit van het eiwit er erg onder.
Inmiddels denk ik dat de bietensaphype, ook onder topsporters, over is?
In principe noem je alles wat je binnenkrijgt een dieet, of je er nou op let of niet. Dat het synoniem staat voor afvallen kan ik weinig aan doen.Jans schreef:Nou @ypuh wat zou je dan willen weten over de prijsverschillen, wie er het meeste aan overhoudt??
Je bent wel allergisch voor tenenkrommende slechte tests, maar het lukt je niet gewoon een bakje yoghurt na je fietsen te eten?
En als het velen nog niet duidelijk was, het was niet meer en niet minder een boodschap dat je veel geld uitgeeft aan niets, noem het gebakken lucht. Maar als je vertrouwt dat de duurste ook de beste is, ik zou zeggen kopen.
Het punt wat je onder C zegt, begrijp ik al helemaal niet. Waarom slaat het kant noch wal? Er is trouwens geen Chocomel genoemd, maar chocolademelk.
By the way, ik heb nog nooit een dieet gevolgd,(ben wel veel afgevallen, maar zonder dieet) dus ook geen sportdieet. Zo hier en daar logisch nadenken en gevarieerd eten.
Wei uit melk halen betekent dat je de caseïnaat er uit moet halen. Dan hou je een hele erge waterige substantie over, dat is "natte wei", net zoals je op die boerderij zag. Je hebt gezien dat het er in zakken lag als een poederige substantie. Dat betekent dat er nog iets mee gedaan is. Dat is verhitten, en juist bij dat verhittingsproces kan er redelijk wat schade aan de eiwitten toegebracht worden.J.Edge87 schreef:Maar wel een journalistiek programma toch?
Iets dieper in de kwaliteit, productieproces en de toevoegingen had geen kwaad gekunt. Ook was me niet duidelijk dat in die fabriek nu alleen die whey uit de melk haalt of er nog meer mee doet.
Het bleef nu erg op de vlakte, zeker ook in die sportvoedingswinkel.
Ze zijn gewoon bij Campina binnen geweestJans schreef: Ik hoop dat je inmiddels wel meegekregen hebt dat het bijna niet lukt een bedrijf binnen te komen. Ze doen allemaal alsof het rocket science is wat ze doen
Als je bij het Kruidvat inhoudelijke vragen over de producten gaat stellen krijg je wrs antwoorden van vergelijkbaar niveauJ.Edge87 schreef: Het bleef nu erg op de vlakte, zeker ook in die sportvoedingswinkel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers