Als woon-werk / gezinsbak zou ik zonder aarzelen op een EV overstappen als het aan de orde zou zijn.
Voor de fun houden we nu ook al een oldtimertje aan en omdat we dat ding daarvoor toch hebben, maakt het mij niet zoveel uit wat in het vooronder van de dagelijkse bak ligt
Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
Voor de fun neem ik wel een fiets.RKN schreef: ↑12 sep 2020 12:40 Als woon-werk / gezinsbak zou ik zonder aarzelen op een EV overstappen als het aan de orde zou zijn.
Voor de fun houden we nu ook al een oldtimertje aan en omdat we dat ding daarvoor toch hebben, maakt het mij niet zoveel uit wat in het vooronder van de dagelijkse bak ligt
Ik zou er ook totaal niet mee zitten om EV te gaan rijden.
Mits station, aanhanger trekken en fatsoenlijke actieradius.
Vorige jaar nog gewoon benzine gekocht, bij particuliere aanschaf vind ik een Plugin/EV nog niet echt interessant.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Ik heb vorige maand ook nog gewoon een benzine gekocht maar als je maximaal 3000€ wilt uitgeven ontkom je daar niet aan. Diesels zijn dan allemaal euro 3 en dus beperkt in je bewegingsvrijheid. Euro 4 en met name euro 5 zijn een grote bron van ellende omdat ze zo geknepen zijn.
Alleen de VAG 1.9 TDI en de Isuzu (Opel) 1.7 euro 4 zijn nog te doen imho. De VAG's zijn bijna allemaal afgetrapte petjes bakken en een Astra of Meriva vind ik te klein.
Bij een handelaar in de buurt stond een Vectra C station met precies de juiste, zelf te fixen gebreken. Dan is het goed onderhandelen, heb ik voldoende ruimte hij is redelijk goed gebouwd en het rijdt verrassend goed.
Alleen de VAG 1.9 TDI en de Isuzu (Opel) 1.7 euro 4 zijn nog te doen imho. De VAG's zijn bijna allemaal afgetrapte petjes bakken en een Astra of Meriva vind ik te klein.
Bij een handelaar in de buurt stond een Vectra C station met precies de juiste, zelf te fixen gebreken. Dan is het goed onderhandelen, heb ik voldoende ruimte hij is redelijk goed gebouwd en het rijdt verrassend goed.
Campagnolo Ultra Dork
Ik reken gewoon uit wat goedkoper is voor de prijsklasse en bouwjaren die ik wil rijden.Ernie C. schreef: ↑12 sep 2020 23:57 Ik heb vorige maand ook nog gewoon een benzine gekocht maar als je maximaal 3000€ wilt uitgeven ontkom je daar niet aan. Diesels zijn dan allemaal euro 3 en dus beperkt in je bewegingsvrijheid. Euro 4 en met name euro 5 zijn een grote bron van ellende omdat ze zo geknepen zijn.
Alleen de VAG 1.9 TDI en de Isuzu (Opel) 1.7 euro 4 zijn nog te doen imho. De VAG's zijn bijna allemaal afgetrapte petjes bakken en een Astra of Meriva vind ik te klein.
Bij een handelaar in de buurt stond een Vectra C station met precies de juiste, zelf te fixen gebreken. Dan is het goed onderhandelen, heb ik voldoende ruimte hij is redelijk goed gebouwd en het rijdt verrassend goed.
In de prijsklasse van 3000 euro, als je zelf ook nog een beetje handig bent en je rijdt niet super veel. Dan zal EV op dit moment nooit goedkoper zijn (zeker als je een beetje gelijkwaardige ruimte zoekt).
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37767
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Ik denk dat er helemaal nog geen gelijkwaardige EV’s zijn momenteel. In elke prijsklasse. Een beetje fatsoenlijke ruimte vind je pas in een Kona of een Niro en dan ga je vlot over de 40k heen met fatsoenlijke accupakket.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
- Berichten: 8056
- Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
- Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie
Niet een aankoop maar er komt hier net een bevriende jager langs die twee vers geschoten houtduifjes komt afgeven. Wordt smullen morgen
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37767
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Die is voor het topic “Vandaag gekregen” of voor “Wat eten we vandaag?”
Eet smakelijk.
Eet smakelijk.
Less is bore