Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Fietscafé's, maar dan in het echt

robbiey
Forum-lid
Berichten: 702
Lid geworden op: 28 aug 2011 18:33

robbiey 27 dec 2016 21:27

Hoop stiekum op een samenwerking tussen Kamu, Coppi en Fausto, ritten organiseren en vooral live koers kijken! Dit laatste was voor mij afgelopen jaren echt een doorn in het oog hoe weinig aanbod (of mee wordt geadverteerd) hiervan is (of lijkt te zijn)

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8572
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 27 dec 2016 22:14

robbiey schreef:Hoop stiekum op een samenwerking tussen Kamu, Coppi en Fausto, ritten organiseren en vooral live koers kijken! Dit laatste was voor mij afgelopen jaren echt een doorn in het oog hoe weinig aanbod (of mee wordt geadverteerd) hiervan is (of lijkt te zijn)
Koers samen kijken lijkt mij ook gezellig,echter als ik s'morgens om 08:00 uur pleite ga om een rit te rijden en aansluitend een koers ga kijken dan wordt dat niet erg op prijs gesteld door mijn ega :mrgreen:
Sensa GF White edition.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 27 dec 2016 22:25

nijkie schreef:
robbiey schreef:Hoop stiekum op een samenwerking tussen Kamu, Coppi en Fausto, ritten organiseren en vooral live koers kijken! Dit laatste was voor mij afgelopen jaren echt een doorn in het oog hoe weinig aanbod (of mee wordt geadverteerd) hiervan is (of lijkt te zijn)
Koers samen kijken lijkt mij ook gezellig,echter als ik s'morgens om 08:00 uur pleite ga om een rit te rijden en aansluitend een koers ga kijken dan wordt dat niet erg op prijs gesteld door mijn ega :mrgreen:
Dan ga je tochop de zaterdag met mevrouw Nijkie shoppen, maak je het helemaal goed mee....
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27582
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 28 dec 2016 07:47

Kwestie van de ketting inkorten.

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8572
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 28 dec 2016 08:33

Supergrover schreef:
nijkie schreef:
robbiey schreef:Hoop stiekum op een samenwerking tussen Kamu, Coppi en Fausto, ritten organiseren en vooral live koers kijken! Dit laatste was voor mij afgelopen jaren echt een doorn in het oog hoe weinig aanbod (of mee wordt geadverteerd) hiervan is (of lijkt te zijn)
Koers samen kijken lijkt mij ook gezellig,echter als ik s'morgens om 08:00 uur pleite ga om een rit te rijden en aansluitend een koers ga kijken dan wordt dat niet erg op prijs gesteld door mijn ega :mrgreen:
Dan ga je tochop de zaterdag met mevrouw Nijkie shoppen, maak je het helemaal goed mee....
Shoppen hou ik niet van alleen bij Mantel :lol:
Heeft niets met goedmaken afspraken etc te maken,maar moet je zelf ook niet willen.
Sensa GF White edition.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4

Heppiebianchi
Forum-lid
Berichten: 1427
Lid geworden op: 23 apr 2015 21:36
Locatie: Amstelveen

Heppiebianchi 28 dec 2016 09:01

Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020

Plaats reactie