Veldrijden op tv: Zilvermeercross in Mol
Nog maar twee weken tot de apotheose van...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
het feit zelf is natuurlijk weer te triest voor woorden, beetje jammer dat iedereen weer over een kam geschoren wordt, zo de reacties te lezen op geenstijl en rtvutrechtCampagnolo Klootzakken met een Lazer Cannibal op de kalende kudtkop
JAjusteltjo schreef:@Rob74 Doe jij nu niet een beetje hetzelfde? De schrijvers en reageerders over één kam scheren?
daniel1975 schreef:Die gasten can geenstijl willen alleen maar provoceren. Of het nu politici, homo's of fietsers zijn, dat boeit ze niet. Provoceren om het provoceren is te triest voor woorden, snap sowiso niet waarom er nog mensen op die site kijken.
Omdat er over het algemeen scherp geschreven stukken op staan? En af en toe hebben ze een leuke scoop.daniel1975 schreef:Die gasten can geenstijl willen alleen maar provoceren. Of het nu politici, homo's of fietsers zijn, dat boeit ze niet. Provoceren om het provoceren is te triest voor woorden, snap sowiso niet waarom er nog mensen op die site kijken.
+1: het probleem van de meeste groepjes is dat het een soort van aperots wordt waarin iedereen wil laten zien hoe goed hij is. Dat is prima op plaatsen waar het kan maar als je koers gaat maken op een fietspad waar ook andere verkeersdeelnemers rijden wordt het natuurlijk wel erg gevaarlijk. Iedereen die weleens meerijdt of mee heeft gereden met dergelijke groepjes heeft vast wel eens het onbehagelijk gevoel gehad van: hmmmmm is dit wel zo verstandig. Het is een van de redenen dat ik persoonlijk niet meer zozeer met een groepje hoef mee te rijden en het liefst alleen rijd, hoe ongezellig ook. Want toegegeven: ik schaam mij over het algemeen wel voor het gedrag van miijn medewielrenners. Koers doe je maar op het parcours maar op de openbare weg heb je je aan de verkeersregels te houden.53x11 schreef:Omdat er over het algemeen scherp geschreven stukken op staan? En af en toe hebben ze een leuke scoop.daniel1975 schreef:Die gasten can geenstijl willen alleen maar provoceren. Of het nu politici, homo's of fietsers zijn, dat boeit ze niet. Provoceren om het provoceren is te triest voor woorden, snap sowiso niet waarom er nog mensen op die site kijken.
Met de inhoud van het bewuste artikel heb ik weinig moeite. Dat is zo erg over-the-top dat ik er wel om kan lachen eigenlijk. Helaas zijn er genoeg 'reaguurders' die zich desondanks lekker laten opruien hierdoor en berichten plaatsen over hoe ze die kuthooomooosmetgeschorenbenen wel even van de weg zullen rijden. Gelukkig worden deze simpele zielen van voldoende repliek gediend.
De bewuste wielrenners zijn een stel eikels natuurlijk, die het imago van de wielrenner weer een stukje verder om zeep helpen. Maar daar zullen weinigen hier het niet mee eens zijn lijkt me.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers