Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Weertje!

jee-es
Forum-lid
Berichten: 758
Lid geworden op: 03 feb 2005 15:12

jee-es 30 okt 2005 13:36

Terwijl Nederland aan het genieten is van het prachtige en absurd warme weer van de afgelopen dagen is in andere delen van de wereld al wel de winter begonnen. Zoals in Gloucester, Massachusetts en daar wordt ook gewoon gefietst. Ik kwam deze foto tegen op Velonews en vond het contrast met wat ik hier buiten zie geweldig. Daar sneeuwt het en moeten ze zich al dik inpakken terwijl ik zo weer op de fiets spring in mijn zomeroufit .
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 30 okt 2005 13:59

Quote: Origineel geplaatst door Jee-eS op 30 Oktober 2005
Terwijl Nederland aan het genieten is van het prachtige en absurd warme weer van de afgelopen dagen is in andere delen van de wereld al wel de winter begonnen. Zoals in Gloucester, Massachusetts en daar wordt ook gewoon gefietst. Ik kwam deze foto tegen op Velonews en vond het contrast met wat ik hier buiten zie geweldig. Daar sneeuwt het en moeten ze zich al dik inpakken terwijl ik zo weer op de fiets spring in mijn zomeroufit .

Valt best mee, bijna iedereen rijdt met een korte broek!! Maar het is idd een wereld van verschil.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 30 okt 2005 22:18

Bikkels!
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 30 okt 2005 23:56

Het is hier inderdaad topweer, vandaag 22 graden, wie had dat kunnen denken... Dus vandaag, 30 oktober, ee lekkere tocht gemaakt, geheel in kort tenue, super!

Plaats reactie