Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Vakantieplannen?!

erice3
Forum-lid
Berichten: 393
Lid geworden op: 01 mar 2006 19:28

erice3 20 jul 2006 01:02

eerste twee weken september samen met mijn vriendin op vakantie. De eerste 10 dagen waarschijnlijk in de buurt van de Puy de Dome. Daarna de laatste dagen van de vakantie nog ff de alpen in voor een recordaanval op de tijd van Pantani op de Alpe....
Lekker met de Renault 4 op het gemakkie naar Frankrijk....fietsjes achterin! Heerlijk heb er nu al zin in!
You can never be too Specialized

erice3
Forum-lid
Berichten: 393
Lid geworden op: 01 mar 2006 19:28

erice3 20 jul 2006 01:23

ja die R4 haal zelfs jij nog in Big Rosa....
You can never be too Specialized

t.trapper
Forum-lid
Berichten: 409
Lid geworden op: 20 feb 2006 11:49

t.trapper 20 jul 2006 12:21

Morgenavond vertrekken we met de club (18 fietsers, 6 begeleiders) in 3 camionetjes mét airco (gelukkig) om overmorgen begin namiddag aan te komen in Ascain. Van daaruit fietsen we in zeven dagen dwars door de Pyreneëen naar Canet Plage.
Op het menu staan - in volgorde - de Puerto de Oxondo, col d'Ispéguy, col d'Osquich, col de Marie-Blanque, col d'Aubisque (met Soulor), col du Tourmalet, de Hourquette d'Ancizan, col de Peyresourde, col de Portillon, col de Buret, col de Portetd'Aspet, col de Latrape, col d'Agnes, Pas de Souloumbrie, Port de Pailhères, col d'Aussières, col de Roque-Jalère, col Palomère, col Xatard en de col de Llauro.
Ben alleen wat bang van de warmte, voor de rest is de organisatie en de verzorging prima.

eef_
Forum-lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 jul 2006 23:51

eef_ 21 jul 2006 12:06

Ik vertrek deze nacht naar Frankrijk, ergens in de Provence. 
En de koersfiets gaat niet mee.
<br>
<br>

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 22 jul 2006 23:54

en morgen ga ik dan eindelijk op pad met m'n fietsje, zie de foto! Op 14 augustus hoop ik weer terug te zijn, een uitgebreid verslag volgt dan!

 
 

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 24 jul 2006 15:54

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 05 Juli 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 05 Juli 2006

Van 15 t/m 22 juli Bourg d Oisans (TdF)en in september naar Kreta of Malta.

Misschien treffen we elkaar daar wel!?  Ik ben er dan ook. Ik zal regelmatig in mijn forumshirt rijden.



Ben weer terug en heb daar goed uitgekeken naar forummers. Niemand ermee gezien. Mijn 2 zonen reden de Alpe Huez een paar keer op maar ook zij hebben geen forummers gezien. Ben zelf wel de Col d Ornon op gereden en boven bij een zaakje cola gedronken en met Amerikanen, Canadezen, 1 Australier en een Z Afrikaanse gesproken over alles en nog wat . Leuk die verre buitenlanders op de fiets. Verder nog een behoorlijk stuk de Glandon-Croix de Fer op gereden maar ben halverwege gekeerd. Temp was bijna 40 C en stijgingen van 9-13% dreven mijn hartslag te ver op. (180 bpm) Volgens een vuistregel 220-leeftijd= max hartslag zou ik 150 bpm moeten hebben. Dus die 180 , die ik div. malen heb geklokt zat daar dik boven. Even stoppen en dan zakte die snel naar 130. Weer verder klimmen .Heb wel de aankomst op de Alpe Huez gezien. Rare TdF deze keer maar wel spannend. Jammer dat ik geen enkele forummer ben tegengekomen.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 25 jul 2006 15:04

Hoi, Big Rosa, Ja, ik zie al jaren geen mussen meer in deze omgeving. Wel merels maar die zijn waarschijnlijk nu ook uitgefloten. Zie er geen een meer. Geef mij de Fr Alpen maar hoor. Warm maar te verdragen. Hier kleef je aan alle kanten. Nog een paar dagen en dan wordt het weer iets minder heet. Mijn "roosje "zal dan wel weer opbloeien. 
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Plaats reactie