Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

De Bermplas

popov
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 mei 2005 00:17

popov 01 aug 2006 01:41

Ja hoe gaat dat? Je bent om 18.00h thuis, snel wat eten naar binnen proppen, het andere einde ontlasten, een klets vet tussen de benen, pakkie aan en raggen maar!
Na een uur gaat het toch wat knellen, je zit niet meer ontspannen op je snelle karretje en gaat zoeken naar een plek. Hier? Nee, vlak bij een huis, da's niet zo netjes. Daar? Nee, daar sta te veel te kijk. Zo gaat dat een kwartier door, en dan wint de natuur: nu stoppen, nu lozen!

Nog snel even 2 middelbare dames inhalen om genoeg afstand te creëren zodat ze niet lastig worden gevallen met mijn bermplas. Helaas moest ik als een kameel: zeker zo lang en net zo veel. Dus de dames reden voorbij en een "Zo, we zijn weer in de beschaafde wereld" viel mij ten deel.

Grrr.... het is ook altijd het zelfde. Moeke heeft misschien vanmiddag nog haar hond acht keer tegen een muur laten plassen en een stoep vol laten poepen, maar als een mens toevallig eens moet plassen, netjes in de berm, heeft niemand last van, dan mag het allemaal niet.

Ik voel me er ook niet fijn bij, maar wat ik anders? Maandagavond, Nederland, dus geen horeca open, bovendien laat je je fiets niet onbeheerd (dat is namelijk ook Nederland).

Opvallend trouwens dat het altijd vrouwen zijn die liggen te mekkeren. Mannen toeteren wel eens jolig. Maar dat is meer van, hee kerel zeikert, ik begrijp je. Elke man heeft wel eens in die situatie verkeerd, dat schept een band, brothers in arms.
Zou het zo zijn dat het het ene deel van de natie gewoon pisnijdig is dat zij het niet kunnen, wat wij mannen zo eenvoudig oplossen? Een soort van penisnijd dus.

Na deze overpeinzing was de blaas ook leeg. Handen netjes afspoelen, inklikken en heerlijk ontspannen een tandje bij.

marrrrtin
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jul 2006 11:30

marrrrtin 01 aug 2006 11:32

Ik houdt het gewoon op een jaloerse reactie van die vrouwen. Kijk: wij kerels kunnen tenminste nog eens een eend op zijn kop plassen, maar een vrouw kan alleen plassen als er winkels in de buurt zijn..
fietsgroet, Martin Heerhugowaard

rien
Forum-lid
Berichten: 507
Lid geworden op: 12 jan 2005 22:48

rien 01 aug 2006 11:42

Een man is wat dat betreft net wat praktischer geschapen. Voor mij is het geen probleem als het maar op een plek gedaan wordt waar geen kinderen spelen enzo. Diezelfde dames lopen waarschijnlijk wel met hun hondje voor jou huis langs en dan zogenaamd niet doorhebben dat die hond wel erg nodig moet. Of die ranzige katten van ze. Die bij de buren in de tuin schijten.
 

swind
Forum-lid
Berichten: 461
Lid geworden op: 30 okt 2005 20:14

swind 01 aug 2006 22:46

Hmmmm, zelfs kinderen worden al bekeurd voor wildplassen.
Af en toe is het wel een beetje flauw, moet het kind dan in zijn broek plassen. Als je een mooi boompje of struikje uit het zicht opzoekt, dan heb er niet al te veel problemen mee.

Wel als je bij iemand in zijn tuin of voorgevel gaat staan plassen. Ik heb de ochtendkrant bezorgd in het centrum en daar was het in sommige portiekjes niet te houden van de urinelucht.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4702 ... assen.html
Als ie gaar is kom ik terug

maartenmunneke
Forum-lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 30 mei 2006 23:23

maartenmunneke 03 aug 2006 16:24

14.06 en nu al bezopen
Bianchi Alloy Pro 7000, carbon voorvork, Campagnolo Veloce, Rood/Wit

chevalier
Forum-lid
Berichten: 876
Lid geworden op: 25 jun 2005 02:45

chevalier 03 aug 2006 16:34

Quoten: Origineel geplaatst door maarten munneke op 03 Augustus 2006

14.06 en nu al bezopen

          Als je al de artikelen van BIG ROSA leest kun je daaruit op maken dat deze persoon altijd bezopen is.

ieliependalie
Forum-lid
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 mei 2006 20:43

ieliependalie 10 aug 2006 22:41

Hey, niet alle dames zijn hetzelfde hoor! Persoonlijk zit ik helemaal niet met bermplasjes. Sterker nog, als ik nodig moet (in dat is nogal eens) haal ik mijn P-Mate uit mijn Camelbak en plassen maar! De hedendaagse moderne vrouw hoeft niet meer jaloers te zijn op de andere sekse!

maartenmunneke
Forum-lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 30 mei 2006 23:23

maartenmunneke 11 aug 2006 00:18

een echte feminist blijft staan als ze pist
Bianchi Alloy Pro 7000, carbon voorvork, Campagnolo Veloce, Rood/Wit

Plaats reactie