Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Big rosa, waar ben je?

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 25 sep 2006 00:56

Rosa, ik heb zojuist 6 flessen Alfa Bier naar binnen gewerkt. Welterusten!!! Hips....
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 25 sep 2006 10:44

Hmm dus Golfen ........heb je de contributie al gevraagd  die is aardig hoog hoor (echt erg) .Daar kun je bijna een redelijk nieuwe racer van kopen en dan nog de golf etikette daar krijg jij het nog moeilijk mee. Ik bedoel hiermee de kleding geen korte broeken of hempjes dat  heb ik zelf mee gemaakt tijdens een fabrieks uitje  je begrijpt wel dat wij hierna daar niet meer welkom waren .Oja en een balletje slaan noemen ze een clinic (de balletjes). nou ik zeg geef mij maar klompen of boeren golf. Verder kan ik je alleen maar van harte welkom heten  zodat ik je hulp weer aan kan vragen bij moeilijke problemen met de jeugd van tegen woordig hier op het forum.....welkom    welkom
cornelli racing cycles Uden

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 25 sep 2006 15:12

@ Big Rosa : FORE


It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 26 sep 2006 22:18

Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 24 September 2006
Ik heb in m,n kast nog een hoop intergraal helmen liggen en ik denk dat ik die maar uitdeel als ik op de green loop aan m,n mede spelers , zullen ze hard nodig hebben want ik zal wel de ene na de andere afzwaaier slaan. Ach een beetje leven in de brouwerij ehh op de Golfbaan is mij wel toevertrouwd. Maar oh oh we zitten weer veels te veel over "verkeerde" onderwerpen te lullen , zeg weet je dat mijn Merakje heerlijk rijdt op Latex binnenbandjes ik geniet er telkens weer van hoe soepel dat rijdt, een nadeel is een lekke band dan kan je gelijk de binnenband weg donderen en da,s best wel gevoelig hoor ff 9.00 euro de asbak inflikkeren maar gelukkig is het mij verleden maand voor de eerste keer overkomen in ruim 5000 km geen lekke band meer gehad. Toch wel een fijne band die Continental gp 4000 het verschil met de 3000 is dat hij veel soepeler is geworden en dat het loopvlak niet plat wordt zoals bij de 3000 wel het geval is na 1500 km had de 3000 al last van een afgeplat loopvlak, niet dat je er iets van merkte tijdens het fietsen maar toch.


Het zal best wel eens besproken zijn, maar wat is het verschil tussen gewone (??) binnenbandjes en latex?
Soepel rijden, hoe voel je dat?

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 27 sep 2006 18:22

Thnx voor de duidelijke uitleg!! Zal er eens over denken. Ik heb ook de GP4000 waar ik sowieso al tevreden over ben.

Met een latex binnenbandje en het nieuwe fietsen (vegen)wat ik me aangeleerd heb, moet het toch wel wat worden met me.

Ik wil nl ook wel een topic met de titel
TRUDIE KLOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

alexzbc
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 18 okt 2006 22:17

alexzbc 10 nov 2006 17:55

Ik heb gehoord dat Big Rosa binnenkort naar Drenthe gaat om daar de route van de Bushbikers te rijden!

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27579
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 10 nov 2006 19:44

9.- is wel erg duur. Bij Derks-Wielersport.nl voor 7,80 te krijgen en in Duitsland voor dezelfde prijzen.

henkvoors
Forum-lid
Berichten: 68
Lid geworden op: 18 okt 2006 14:57

henkvoors 13 nov 2006 22:30

En wanneer ga je in Sleen Fietsen dan?
Aanstaande zondag is er een toertocht die grotendeels over de route gaat!

Plaats reactie