Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

populariteits peiling BR

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 5998
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 19 nov 2006 21:54

Okidoki....
 
Ach zoals je al gelezen heb op de vorige pagina wensen wij ( mn vrouwtje en de kids), en natuurlijk alle forumleden die jou graag lezen het allerbeste voor de komende tijd...........
Er is inderdaad al genoeg leed en elende op de wereld....ik zeg het mijn kinderen zo vaak als ze niet met hun speelgoed spelen , maar elkaar de harses inslaan uit pure verveling.... ZO van ga eens met je speelgoed spelen anders donder ik het weg , of geef het aan de arme kinderen.....
Vorig jaar in China hebben we ook veel elende gezien. Wij waren daar om onze jongste dochter op te halen, na 2 eigen kinderen nu een adoptiedochter erbij. Affin wat je daar allemaal niet ziet ......zal je de details besparen maar kleine kinderen bedelend , en dan niet zo als in zuid europeese landen , maar echt omdat ze niets hebben.  Mn vrouwtje was nog naar het kindertehuis geweest , en heeft in de provincie echt erbarmelijke omstandigheden gespot.........
We hebben daar ook nog nooit zulke grote contrasten gezien tussen arm en rijk....ouwe rotfietsen zonder banden ..en garages met Bently's ....affin....
Greetz van de Zeeuw.....
 
Rene
 
 
 
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 20 nov 2006 18:37

BR veel stekte van  van onze kant ga zo vaak je kunt met hem praten want je kan ze eigenlijk niet missen(ouders) . Ik mis mijn ouders nog elke dag soms meer dan weer minder , vandaag ben ik bij een oom op bezoek in het bejaarde huis in Mill geweest  en als je dan rond kijkt schiet je soms vol  en komen de herinneringen aan je jeugd weer boven
cornelli racing cycles Uden

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 20 nov 2006 21:20

hey biggy blij te zien dat je ondanks alles toch zo positief blijft gozuh...in mijn ogen is dat ook de beste remedi die jeje maar kan wensen, keep it upen wat dat biken betreft, ik zal nooit het moment vergeten dat ik na 5wkn weer voor het eerst op m'n atb klom in m'n apenpakkie en het bos indook', ik heb mijzelf daar echt gruwlijk uit geleefd joh die dag, principe van niet denken maar doen en hard ook zal ik maar zegguh
nogmaals veel sterkte!!!!!! 
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

Plaats reactie