Voor al je afspraakjes

Gezocht: medefietsers (m/v) omgeving van het Westland

Gebruikersavatar
riquest
Forum-lid
Berichten: 125
Lid geworden op: 26 sep 2013 08:34

Gebruikersavatar riquest 22 apr 2016 11:48

Sluit je aan bij een leuke club in de buurt en/of ga een keer proef(mee)rijden. Daar leer je dan mensen kennen met de dezelfde hobby/passie en dan is het afspreken om samen te fietsen ook vanzelfsprekend.
Er zijn clubs genoeg in de omgeving van Maasland.
Ik zit zelf bij TC Rijnmond in Schiedam waar je natuurlijk welkom bent om het een keer te ervaren.
pb maar als je meer info wilt ontvangen.

Gebruikersavatar
mranmo
Forum-lid
Berichten: 130
Lid geworden op: 03 jul 2009 14:48

Gebruikersavatar mranmo 22 apr 2016 11:52

In Maasland zijn er 3 fietsgroepen actief. 2 mannen groepen en 1 dames groep

De Groep Een Bonk Macht fietst gedurende zomertijd op dinsdag en donderdag avond. Vertrek 19:00 vanaf de sporthal. Maar dat zal te hoog gegrepen voor je zijn. De rondjes gaan nu alweer met 35 gemiddeld en om alleen al mee te kunnen fietsen moet je behoorlijk kunnen trappen.

Op woensdag fietst de groep Chasse Patat. Die vertrekken geloof ik ook om 19:00 vanaf de sporthal. Die fietsen rond de 30 a 32 gemiddeld

Dan heb je ook nog de dames groep Slippstream uit Maasland, die fietsen op zondag ochtend vaak gezamenlijk maar vertrek hoe en wat weet ik niet. Doordeweeks sluiten een paar snelle dames wel eens aan bij Een Bonk Macht. Als je in Maasland woont kan je volgens mij zo met 1 van de dames van Slipstream in contact komen, bij het Wapen kunnen ze je wel vertellen wie van de dames er bij zitten.

Gebruikersavatar
mranmo
Forum-lid
Berichten: 130
Lid geworden op: 03 jul 2009 14:48

Gebruikersavatar mranmo 22 apr 2016 20:55

Dat is goed.. Ik fiets zelf regelmatig met Een Bonk Macht mee en ken hierdoor ook wat dames van Slipstream.

Plaats reactie