Voor al je afspraakjes

Hoekse Waard pre-winter snertrit 14 december

Suntoro
Forum-lid
Berichten: 1311
Lid geworden op: 06 apr 2012 13:35

Suntoro 26 nov 2013 11:47

Aangezien de andere Hoekse Waard rit van oktober niet echt van de grond is gekomen, nog een poging van mij. Heb zelf namelijk nog wel zin om een ritje door de Hoekse Waard te maken, zo aan het eind van het jaar (fiets namelijk zelf wel het hele jaar door, in de winter wat minder. Maar in de blubber mountainbiken is niet mijn ding, dus liever op de weg).

Een rondje Hoekse Waard met startplaats rotonde P van Ikea Barendrecht. Ik zorg dat ik daar om 9.45u op het trottoir sta.

We rijden dan naar de Nieuw-Bijerland, Piershil, Goudswaard, langs Zuid-Beijerland naar Numansdorp, Strijensas, Steenplaats, langs 's-Gravendeel naar Puttershoek, Kuipersveer, Binnenmaas, Heinenoordtunnel en weer terug naar de start op het industrieterrein in Oud-Beijerland. (route zal iets anders worden en geen 90km, maar +/-75km)

Verlate start wegens weeromstandigheden
Start om 10.00u (verzamelen rond 9.45u)
Afstand 75 km

Een rit volgens het principe SUST (samen uit samen thuis).

Wie heeft belangstelling om met een leuk klein groepje nog een ritje te doen door de Hoekse Waard? Iets van minimaal 3 of 4 personen, misschien maximaal 10 personen o.i.d.. Heb me verder niet verdiept in een stop voor een lunch aangezien ik niet bekend genoeg ben in de Hoekse Waard. Of om af te sluiten ergens erwtensoep te eten. Suggesties zijn welkom...

Wanneer je interesse hebt laat het weten kopieer het deelnemerslijstje in je post. Of het uiteindelijk doorgaat hangt natuurlijk wel van het weer af. Met sneeuw zal ik niet niet op de racefiets stappen, maar kou houdt me niet tegen. Al zal de rit wat korter worden wanneer het erg koud is.


Zaterdag 14 december:
- Suntoro
- TumTumTum
- ...


Bij weinig respons in deze Let´s Ride, wil ik evengoed gewoon gaan fietsen... PB me dan maar voor als je zin hebt om aan te sluiten. Ook als de huidige aanmeldingen een ovb achter hun naam willen...
Laatst gewijzigd door Suntoro op 13 dec 2013 19:00, 34 keer totaal gewijzigd.

prjz
Forum-lid
Berichten: 1511
Lid geworden op: 30 apr 2006 14:41

prjz 26 nov 2013 14:20

Suntora,
Ik sluit me ijs en weder dienende aan.
Wellicht is er in het restaurant of het pannenkoekenhuis op het recreatieterrein iets te regelen na afloop. Daarover kunnen we altijd informatie inwinnen als er genoeg belangstelling is.
Misschien moet je het bericht ook plaatsen in de rubriek toertochten.
prj

Suntoro
Forum-lid
Berichten: 1311
Lid geworden op: 06 apr 2012 13:35

Suntoro 26 nov 2013 15:28

Op zich was ik niet echt van plan een hele massale rit te plannen vanwege het overzicht op de groep (en eventuele verantwoordelijkheid). Ik doe het zelden een Let´s Ride plannen, tot nu maar 1x op het mountainbikeforum gedaan voor een klein groepje.

Maar als er niemand wil, dat is natuurlijk ook niet de bedoeling van deze oproep. Normaal ben ik gewend met 5 a 7 man te mountainbiken op de Veluwe, de Ardennen, in Duitsland of in de Alpen, dus zo´n groepje qua grootte om een rondje door Hoekse Waard te fietsen leek me ook groot genoeg. En je kunt met een klein groepje waarschijnlijk altijd wel ergens terecht voor een lunch/koffie o.i.d..

Eerst maar eens afwachten of überhaupt positieve reacties in dit topic komen, want de vorige keer liep het ook niet storm geloof ik...

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 28 nov 2013 18:42

Ik zit nu nog met en koortshoofd van de griep achter de pc maar ik ga er vanuit dat ik over twee weken wel beter zal zijn, dan lijkt het me leuk.

Liever niet opde 15e.

En hou er rekening mee dat er niet heel veel open zal zijn in de Hoekse Waard. Het is nogal zwaar "bible belt", dus vooral op zondag en buiten het seizoen veel uitgestorvenheid. Dat fietst dan wel weer lekker...
Veni. Vidi. Fietsie.

Panic
Forum-lid
Berichten: 417
Lid geworden op: 27 feb 2012 14:55

Panic 28 nov 2013 19:18

De 14e kan ik helaas niet. Mocht het de 15e worden ben ik er zeker bij! Volgens mij is in Oud Beijerland redelijk wat open op zondag qua etablissementen.

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 29 nov 2013 22:07

December komt mij slecht uit, jammer.

Suntoro
Forum-lid
Berichten: 1311
Lid geworden op: 06 apr 2012 13:35

Suntoro 30 nov 2013 22:51

Waarschijnlijk gaat het de 14e worden, aangezien ik de 15e nog een dagje wil gaan mountainbiken in de Ardennen met wat bekenden (al is dat ook nog niet zeker). Maar mocht er meer animo zijn voor de 15e in de Hoekse Waard, dan zal dat mijn keuze worden voor de 15e.
Laatst gewijzigd door Suntoro op 02 dec 2013 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5230
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 01 dec 2013 11:04

Heb je nog plek voor de rit naar de ardenne?

Suntoro
Forum-lid
Berichten: 1311
Lid geworden op: 06 apr 2012 13:35

Suntoro 02 dec 2013 09:18

Zoals het er uit ziet wordt het 14 december, aangezien ik zelf de 15e weer andere plannen heb gemaakt.

japiecarbon schreef:Heb je nog plek voor de rit naar de ardenne?
Dit topic was eigenlijk voor een asphalt ritje bedoeld met wielrenners, niet om vervuild te worden met mijn mtb afspraken. Ardennen enduroritje was inderdaad voor een select groepje via Bikewizard, maar je bent welkom namens Guus... PB je er nog even over, kost je wel een hele dag want plan is Houffalize. (maar Ardennenrit is sowieso nog o.v.b. ook.)

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37823
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 05 dec 2013 08:44

de 14e wil ik ook wel aanhaken. 15e kan ik niet.
Less is bore

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 05 dec 2013 16:17

De 14e is prima. Misschien ten overvloede; ik hoop wel dat jullie je realiseren dat het mij er bij geen gemiddelde van 30 gaat worden.:)
Veni. Vidi. Fietsie.

Suntoro
Forum-lid
Berichten: 1311
Lid geworden op: 06 apr 2012 13:35

Suntoro 05 dec 2013 19:11

Ok, super dan maak ik er de 14e van... Ik wil zelf sowieso gaan, dus mochten er nog meer willen aansluiten laat het maar weten...

Op zich ziet het weer er nu goed uit voor de 14e, maar eigenlijk is dat onvoorspelbaar zo ver van te voren is mijn ervaring... :) http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... nd/4057910.

...zip...

@prjz
Ik weet niet of jij zelf nog mee wil. Maar ben jij bekend in de Hoekse Waard en heb je misschien een GPX van jouw route... Wil jouw route even bekijken in Mapsource.
Laatst gewijzigd door Suntoro op 05 dec 2013 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie