Voor al je afspraakjes

Route Den Haag-Utrecht

dinie
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 feb 2006 19:10

dinie 13 mar 2006 09:50

Kan iemand mij helpen aan een fietsroute van Den Haag naar Utrecht. Het lijkt me stoer om af en toe met de fiets naar het werk te gaan in de zomerperiode, maar ik loop op mijn verkenningstocht nogal eens vast op een doorgaande, snelle fietsroute.

Dinie
Dinie

theriddler
Forum-lid
Berichten: 925
Lid geworden op: 09 mar 2005 10:03

theriddler 13 mar 2006 10:20

Hoi,
 
Ik fiets weleens naar stroe toe, vanuit boskoop, maar vanaf boskoop is het het mooiste om via Reeuwijk  via bodegraven via Woerden via leidsche rijn naar Utrecht,
Dat via de A12 dat was niet eens zo een gek idee van die Grote Roos, want vanaf zoetemeer loopt er een fietpad langs de A12 t/m Utrecht, het is alleen niet zo mooi, en het is een hoop herrie aan je kop!
 
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

frankderosa
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 dec 2004 08:54

frankderosa 13 mar 2006 16:37

Moet het eerst wat warmer worden

dinie
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 feb 2006 19:10

dinie 15 mar 2006 21:58

Maar helaas is het zo dat de route vastloopt bij Zoetermeer, bij Siemens wordt wel aangegeven hoe je in Gouda komt, alleen je komt er niet. Het stuk loopt dood omdat daar het HSL viaduct is aangelegd.
Ik zoek inderdaad een route via Benthuizen, Boskoop, maar de bewegwijzering laat me in de steek en er zijn (nog) geen fietsrouteplanners.
Ik vrees dat ik verder maar moet doorgaan met verkennen tot ik er uit ben.
Dank voor jullie hulp
Dinie

theriddler
Forum-lid
Berichten: 925
Lid geworden op: 09 mar 2005 10:03

theriddler 15 mar 2006 22:12

een ding weet ik wel als je bij bleiswijk zevenhuizen aan houd, dan gaat het fietspad bij de a12 weer verder
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

superb11
Forum-lid
Berichten: 494
Lid geworden op: 10 jan 2006 22:46

superb11 16 mar 2006 20:33

Bij de Siemens kun je ergens een doorsteek maken zodat je via een andere weg onder de HSL doorkunt. Vervolgens kom je op de weg uit van Benthuizen naar Bleiswijk (N209), en kun je weer via de A12 verder tot Waddinxveen, Gouda en verder.
Als je via Benthuizen naar Boskoop fietst zou je daarna via Reeuwijk Dorp naar Bodegraven kunnen rijden en van daaruit verder langs de Oude Rijn naar Woerden en Utrecht.  In Boskoop moet je dan de hefbrug over, alsmaar rechtdoor het dorp uitrijden, bij de Boskoopse veiling rechtsaf, vervolgens even verder linksaf richting Reeuwijk Dorp, het dorp door en voor de A12 weer linksaf richting Bodegraven. Utrecht staat daar al op de borden.

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 16 mar 2006 21:07

ViaMichelinheeft de mogelijkheid om de route per fiets te laten zien. Als de route plant zal hij dat erst voor de auto doen , maar onder options vind je ook de mogelijkheid voor "by Bike" .Handicap is dat ie maar routes van +/- 30 km plant , maar dan moet je die maar in 2 of meer keer laten plannen.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

ronengels
Forum-lid
Berichten: 389
Lid geworden op: 21 jul 2005 12:41

ronengels 19 mar 2006 23:45

Ik heb recentelijk een Garmin GPS gekocht. Daar hoort de Mapsource software bij, en na wat tunen kwam dit eruit als kortste route (72km).
Den Haag - Zoetermeer - Kruisweg naar Moordrecht, zuid van Gouda langs naar Haastrecht - Oudewater - Montfoort - Utrecht.
Klik hier voor de kaart:
http://www.pilotswatch.nl/images/fiets/ ... trecht.jpg
Harde wind is meestal tegen.

Plaats reactie