Voor al je afspraakjes

nieuw forum

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 21 apr 2006 10:45

heb op zich geen problemen met forum hier maar pm berichten sturen zou wel makkelijk wezen
 

hans
Forum-lid
Berichten: 737
Lid geworden op: 08 apr 2004 17:57

hans 21 apr 2006 12:12

Ik vind het allemaal best aardig goed geregeld op dit forum, op het overzicht en lay out heb ik niets aan te merken. En PM kunnen door mij best gemist worden (daarnaast kun je ook gewoon mailen!).
Dat de oude topics zijn verwijderd vind ik wel jammer, een schat aan info in hierdoor verdwenen.
Ik ben dan ook niet van plan van forum te switchen, ik vind dit forum mooi het midden houden tussen een forum voor wedstrijdrijders en de wat recreatievere rijder. Maargoed.. de mensen maken idd het forum en als de waardevolle posters zouden gaan "muiten" zou ik mijn mening wellicht heroverwegen.
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 21 apr 2006 12:19

Tja Roelof het is maar wat je groot noemt, het 1e forum waar ik naar de berichten keek had 12,6 miljoen berichten en meer dan 100k geregistreerde acc's. 75k berichten is echt niet veel, op bijv ww's staan er ook al 130k. En bij bijv het Tour forum zitten ze ook al dik over de miljoen heen.
Die 4000 nog wat geregistreerde mensen zegt helemaal niets. Al die mensen die geen bericht hebben gepost of wel geteld eentje. Enkel de mensen op de 1e 5 pagina's als je op berichten heb laten sorteren maken het forum.
.ASP maakt het niet echt makkelijker, maar zeker niet onmogelijk zoals ik al eerder heb gemaild. http://www.google.nl/search?sourceid=na ... Easp+forum (met de 2e hit moet bijv best wat te doen zijn voor een beetje progger)
We hebben iig nu wel bereikt dat jullie bij Fiets weer "wakker" zijn geworden.
Begrijp ik nu goed dat je persoonlijke mails zo op straat wil gooien? Mij interesseerd het echt niet, maar onfatsoenlijk is wel. Als je dan maar wel ook de headers erbij verstuurd. Maar ach er zijn al wel eerder dingen gebeurd die in de categorie onfatsoenlijk bij mij vallen. Kledingmaten vragen en daar niets mee doen bijv.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 21 apr 2006 14:02

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 21 April 2006

Ho! Ho! laten we het gewoon leuk en netjes houden, met stront gooien is  wel de weg van de minste weerstand en laten we wel wezen de contacten die hier op het forum plaats vinden vind je op haast geen ander forum. We hebben een uniek forum waar we een hoop ,zoniet bijna alles met elkaar kunnen delen. Een schat aan informatie en een hoop plezier en gein. Dat het allemaal beter zou kunnen oke maar laten we wel wezen we zitten met z,n allen hier wel al een hele poos op het forum en de band met een groot aantal forummers is best wel uniek te noemen. En ik blijf zeggen alle veranderingen zijn niet altijd beter. En om nou een ander forum op te gaan starten, laat maar dan haak ik af en meerdere met mij! je kan beter veranderingen aankaarten bij de Webmaster en afwachten wat hij er mee gaat doen! en tot die tijd hem de gelegenheid geven iets ermee te doen.En tot die tijd lekker doorgaan zoals het nu is.


Dat is ook helemaal de bedoeling, maar ik begreep dat het vaak heel lang op zich laat wachten, vaak te lang.
Vandaar dat ik een opzetje deed en liet zien dat als het moet het e.e.a. redelijk makkelijk te realiseren is.Het is niet mij bedoeling om a la minute alles over te hevelen, dat zal ook nooit werken op deze manier.
Tuurlijk blijven we lekker hier voorlopig. We zijn immers toch min of meer afhankelijk van elkaar..Overstappen kan altijd nog.. modder gooien ook trouwens, paar dames erbij...

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 21 apr 2006 14:04

Quoten: Origineel geplaatst door jimbo op 20 April 2006

Gezien het feit dat het forum layout verre van ideaal is en dat de ondersteuning ook minimaal is, is het idee opgekomen om een ander forum op te starten. Hoewel een en ander nog onduidelijk is ben ik benieuwd naar de interesse.Mijn vragen zijn dus:1 is er behoefte aan een nieuw forum op bijvoorbeeld deze mannier?2 fora kosten geld. Dat kun je via sponsors binnenhalen maar dat heeft nadelen. Mijn vraag is dus zou je een kleine ,vrijblijvende bijdrage willen leveren voor een dergelijk forum.

dat valt reuze mee heb ik mij laten vertellen..

fast4ward
Forum-lid
Berichten: 245
Lid geworden op: 24 sep 2004 16:10
Locatie: Gendt

fast4ward 21 apr 2006 15:09

Ik blijf trouw aan dit forum, vind het prettig en plezierig om hier te komen. Het enige nadeel van het forum vind ik dat je topics niet kan volgen. Je zit vast aan de knop "actieve topics". Verder zouden uit de hand lopende topics direct gesloten moeten worden......zoals laatst weer gebeurde in het onderdeel "Te koop aangeboden".
M@zzel

sprintertje
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 okt 2005 17:18

sprintertje 21 apr 2006 15:11

Jeetje, wat een stelletje ondankbare zeikerds hier in deze discussie. Jullie hebben jezelf uitgenodigd in het huis van iemand anders om meteen opmerkingen te maken over de inrichting ervan. Help dan constructief mee in plaats van als een sprinkhanenplaag van het ene naar het andere forum te hoppen. Fiets maakt tijdschriften en doet zijn best een forum aan te bieden, dat levert ze helemaal niets op.

jimbo
Forum-lid
Berichten: 590
Lid geworden op: 12 sep 2005 22:22

jimbo 21 apr 2006 17:17

Beetje nuance zou wel op zijn plaats zijn.
Sommige zitten hier niet net op het forum. Er zijn blijkbaar pogingen gedaan om iets veranderd te krijgen en er wordt niet zomaar van forum naar forum gehupt. Lees eerst alles eens door eer je reageerd!

Mooi dat Fiets reageerd trouwens.   
CC, agr 100; limo 100

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 21 apr 2006 19:49

Quoten: Origineel geplaatst door sprintertje op 21 April 2006

Jeetje, wat een stelletje ondankbare zeikerds hier in deze discussie. Jullie hebben jezelf uitgenodigd in het huis van iemand anders om meteen opmerkingen te maken over de inrichting ervan. Help dan constructief mee in plaats van als een sprinkhanenplaag van het ene naar het andere forum te hoppen. Fiets maakt tijdschriften en doet zijn best een forum aan te bieden, dat levert ze helemaal niets op.


Is echt niet zo dat het forum enkel geld kost. Er zijn ook opbrengsten door bijv de reclame die op de site van Fiets staat. We klikken er met z'n alle lekker op los dus meer pageviews, dus kan je meer vragen voor ad's.
Zonders de mensen hier was het nog steeds een vervallen huis in een sloppenwijk geweest waar het nu toch al riante villa is geworden. (Op naar het paleis a la ww) De mensen die zeuren zijn actieve mensen. Wat is jouw bijdrage tot nu toe al geweest? Ik zie enkel reactie waar je voor fanboy speelt.
Constructief meedenken heb ik allang geprobeerd en met mij andere ook, maar als daar niet opgeantwoord wordt tja dan houdt het een keer op.
 
@Roelof Die integratie met de rest van de site heb ik m'n mening ook allang geleden over gegeven. Toen in hetzelfde mailtje over uitbreidingen binnen de .ASP architectuur. Ik heb het idee dat er hier niemand daar op zit te wachten en dat er andere dingen voor ons een veel hogere prioriteit hebben.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 22 apr 2006 00:28

Ik mis niets aan het huidige forum. Natuurlijk heb ik wel eens een forum gezien wat er plezieriger uitziet, waar alles net even wat beter werkt. Maar het gaat om de onderwerpen, om het informatie uitwisselen. De vorm is er alleen maar om ons te laten communiceren. Met dat laatste is niets mis. Net een nog een nieuwe gebruiker gezien die een tijdje meelas op ons opvallend gemoedelijke forum (een compliment dus). Aan de andere kant: duidelijke regels voor het verkoop / koopgedeelte zijn gewenst, maar ik zie FIETS daar geen moeite voor doen (daarvoor moet je met een hapklare brok komen, die zij alleen nog maar hoeven te uploaden). Bedenk ook dat ze op de FIETS site al een uitgebreid en gereguleerd verkoopgedeelte hebben (ze zullen het forumgedeelte dus eerder nog willen opheffen; Reageren op koopjes kun je ook op de site).
Een nieuw forum is ontzettend veel moeite, terwijl het eindresultaat afgezien van enige cosmetische veranderingen hoogstens zo goed is als het nu is... Waarschijnlijk is het zelfs minder, omdat een geheel onafhankelijk forum nooit zo veel gebruikers en daarmee kennis en informatie zal genereren. Kortom: ik zou de moeite niet nemen. Wat niet wegneemt dat FIETS mailtjes moet gaan beantwoorden, want dat is natuurlijk gewoon brutaal...

Plaats reactie