Voor al je afspraakjes

trainingsgroepje/fietsmaat Nijmegen

wouterp
Forum-lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 03 mar 2006 18:14

wouterp 17 sep 2006 01:41

Gezien het feit dat er 1 afmelding is en verder geen reactie zal het morgen dus wel niet doorgaan. volgende week dan maar? Ik zal er dan dus morgen ook niet zijn!!

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 19 sep 2006 12:23

hey hey gasten
ik ben zojuist 1,5uur geleden ontslagen uit het ziekenhuis ik denk dat ik over een weekje of 4 weer een keer mee ga als ik dat in iedergeval een beetje hertsteld ben qua contditie.
we houden ff contact via forum
yogo yogo
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

wouterp
Forum-lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 03 mar 2006 18:14

wouterp 19 sep 2006 21:45

He Bjorn,
goed om te horen dat je weer thuis bent! Nu nog hopen dat je snel weer herstelt!
Over zondag, ik zal er helaas niet bij zijn! De week daarna dan maar weer?

ronj
Forum-lid
Berichten: 96
Lid geworden op: 14 mar 2005 20:50

ronj 19 sep 2006 23:19

Quoten: Origineel geplaatst door trick out xtc3 op 19 September 2006


hey hey gasten
ik ben zojuist 1,5uur geleden ontslagen uit het ziekenhuis ik denk dat ik over een weekje of 4 weer een keer mee ga als ik dat in iedergeval een beetje hertsteld ben qua contditie.
we houden ff contact via forum
yogo yogo



Oke joh, succes met herstel.

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 20 sep 2006 16:25

thnx gasten !!!!
kep nu mooi ff de tijd om mijn "toekomstige bike" samen te stellen het wordt iniedergeval een trek of een gitane full carbon.
ik zal jullie relmatig spreken hiero op forum groetjes
 
yogo yogo
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

erik_son
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 05 jun 2005 20:17

erik_son 21 sep 2006 18:00

Zo wat is er allemaal gebeurd? Ik was afgelopen weekend op de fiets naar Maastricht, maar ik zie nu dat het niet doorging. Goed as zondag dan?

Erik
Erikson

wouterp
Forum-lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 03 mar 2006 18:14

wouterp 21 sep 2006 21:32

Ik kan helaas niet...... de week erna dan maar!

erik_son
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 05 jun 2005 20:17

erik_son 22 sep 2006 23:43

oh jammer, ja mischien iemand anders, zo niet week erna

ERik
Erikson

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 23 sep 2006 03:39

ik kan voorlopig ook niet erik, maar dat had je waarschijnlijk al gelezen
vandaag eerste rondje op de fiets gedaan pak m beet een km of 15 helemaal kapot was ik, volgens mijn fisio gaat dit geintje me zeker een week of 15 aan herstel van conditie kosten.
mijn doelstelling is in iedergeval wel om over een week of 4 met jullie mee te fietsen, ik kijk dan wel ff hoe ver ik kom, ik haak dan gewoon af en gaan jullie verders joh. 
wat doen jullie eigenlijk van de winter????? ik ben van plan om de winter door te rijden welliswaar minder (alleen overdags) in de weekenden.
yogo yogo
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

wouterp
Forum-lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 03 mar 2006 18:14

wouterp 23 sep 2006 13:33

Ik ben zo mogelijk ook wel van plan door te rijden. Probleem is wel dat ik per 1 januari een baan heb in Maastricht, waardoor ik vaak daar zal zijn in het weekend en door de week altijd. Dus ik ben bang dat het voor mij per 1 januari afgelopen zal zijn. Vind ik wel erg jammer maar het is niet anders!!!

erik_son
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 05 jun 2005 20:17

erik_son 23 sep 2006 14:13

Quote: Origineel geplaatst door trick out xtc3 op 23 September 2006
ik kan voorlopig ook niet erik, maar dat had je waarschijnlijk al gelezen vandaag eerste rondje op de fiets gedaan pak m beet een km of 15 helemaal kapot was ik, volgens mijn fisio gaat dit geintje me zeker een week of 15 aan herstel van conditie kosten.mijn doelstelling is in iedergeval wel om over een week of 4 met jullie mee te fietsen, ik kijk dan wel ff hoe ver ik kom, ik haak dan gewoon af en gaan jullie verders joh. wat doen jullie eigenlijk van de winter????? ik ben van plan om de winter door te rijden welliswaar minder (alleen overdags) in de weekenden.yogo yogo


Ja idd wat is er precies gebeurd? Las ook dat je een nieuwe fiets wil gaan kopen. Hoezo geen Bianchi? ik zag net nl bij Derks Wielersport op de site een paar leuke aanbiedingen. Weet natuurlijk niet je budget, maar staan leuke fietsen tussen...succes met herstel


Erik
Erikson

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 24 sep 2006 15:22


 Ja idd wat is er precies gebeurd? Las ook dat je een nieuwe fiets wil gaan kopen. Hoezo geen Bianchi? ik zag net nl bij Derks Wielersport op de site een paar leuke aanbiedingen. Weet natuurlijk niet je budget, maar staan leuke fietsen tussen...succes met herstelErik


ik heb op 11 sept een spontane klaplong gekregen, heb een 8 dagen in cwz gelegen moest geopereerd worden.
ik ben nu qua conditie een heus wrak, dus ben dat nu ff aan het op krikken en dan kan ik binnen kort weer met jullie mee.
 
hey wouters je gaat ons nu verlaten joh.
naja als je in ded buurt ben dan keje wat mij betreft gewoon mee he, i i g gefilicivlapperstaart met je neue job!!!!!!!!!
yogo yogo
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

Plaats reactie