Voor al je afspraakjes

Staalmeeting Neerkant 21 maart

mikethebike
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 10 jan 2005 20:23

mikethebike 22 mar 2010 03:02

Ben benieuwd naar een fotoverslag.
Gisteren wel geweest, leuk om de oude baanfietsen van Rih Sport te zien.
En vele andere bekende/onbekende merken.
Veel nationaliteiten, duitsers die opmerkelijk veel aanboden.
Dus nog enkele prachtige onderdelen mee naar huis genomen (XTR bracket, Campa pedalen en een Look ergopost).
Nog een fraaie Rossin, helaas zonder berijder.

Jammer dat die Koga FP met 25 DA groepje niet wordt bereden...
It's nice to be important, but it is more important to be nice.

ultra_ivo
Forum-lid
Berichten: 2066
Lid geworden op: 20 okt 2004 17:06

ultra_ivo 22 mar 2010 10:46

[quote="MiketheBike"]Jammer dat die Koga FP met 25 DA groepje niet wordt bereden...
[/quote]

Daar waren er meer van, van die fraaie fietsen die een leven als showfiets slijten zonder ooit asfalt te zien :(. Dan liever een fiets met een historie en de bijbehorende schade. Qua koopwaar vondt ik het aanbod minder gevarieerd dan in de afgelopen 2 jaren. Ik ben dus met aanmerkelijk minder spullen teruggekomen.
Er waren iets van 5 forumleden met fiets & fietskleren aanwezig, slechts twee waagden zich in de lichte regen en de wind naar buiten, Kauw Vot en ondergetekende. Uiteindelijk hebben we een half rondje gereden. Het weer viel best wel mee, ik heb vaak genoeg in beroerder weer gefietst.
Om toch aan m'n kilometers te komen heb ik die aangevuld door op de fiets te komen en terug te fietsen.

mikethebike
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 10 jan 2005 20:23

mikethebike 22 mar 2010 13:38

Was inderdaad niet echt lekker weer, kon slechter maar onderweg in de auto heb ik bijna de gehele rit met de ruitenwissers aan gereden. De pekel is volgens mij nu wel van de auto afgesoeld.
Was voor mij de eerste keer op SR, maar is wel leuk om iedereen te zien grabbelen naar wat hij zoekt. Vondt bij bepaalde fietsen de prijs wel erg hoog, ruim 1200 euro voor een org. staat, en 1100 gerestaureerd.
Wat mij opviel dat er soms oudere onderdelen op jongere frames gemonteerd waren. Bv. op een Bianchi (Columbus Max) met een Croce D'Aune erop (donkere groep).
Beetje jammer, maar wellicht volgend jaar weer.
It's nice to be important, but it is more important to be nice.

stefan
Forum-lid
Berichten: 972
Lid geworden op: 06 nov 2004 15:37

stefan 22 mar 2010 20:43

[quote="MiketheBike"]
Nog een fraaie Rossin, helaas zonder berijder.
[/quote]
Er stonden er twee. ;) Ik was er wel als je mij bedoelt. Ik was er van half elf tot iets na één uur. Ik had alle spullen bij om te gaan fietsen maar ik heb me toch maar afgemeld. Ik zag het eigenlijk niet zo zitten zonder spatbord.
Om 13 uur ben ik naar Lierop gegaan om naar de Meeuws race te gaan kijken. Samen met mijn vader zijn we gaan 'afsteken' met de auto om ze zo veel mogelijk te zien. Forumlid amclassicfan reed overigens ook mee in deze wedstrijd. Helaas mag ik zelf niet meer meedoen aan deze wedstrijd omdat ik sinds dit jaar te oud ben voor de belofte categorie. Toen de beurs al was afgelopen ben ik nog terug geweest om de fiets op te halen.

Plaats reactie