Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

marcel19 79
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 feb 2013 16:45
Locatie: Hattem

marcel19 79 03 mar 2015 20:44

Hallo allemaal

Ben al een jaar of twee een meelezer op dit forum en al een hoop nuttige informatie gevonden.
Heb me de afgelopen twee jaar voortbewogen op een Sensa Romagna dat was mijn eerste echte racefiets.
Nu sinds twee maanden een trotse eigenaar van een Specialized Roubaix die me overigens prima bevalt

Groeten uit Hattem, Marcel
Specialized Roubaix SL4 2015

arnold
Forum-lid
Berichten: 292
Lid geworden op: 01 mar 2014 15:30
Locatie: Haarlem

arnold 04 mar 2015 20:12

Ik zal me ook maar eens voorstellen al ben ik al ongeveer een jaar hier geregistreerd:
Ben 46 jaar en mijn jeugd altijd al gek van fietsen geweest. Vanaf mijn 30e begonnen met hardlopen en pas de laatste zes/zeven jaar echt serieus aangepakt met trainingschema's (Daniels, Pfitzinger) nadruk lag op marathon lopen de afgelopen paar jaar. Ik wilde dit jaar de rotterdam marathon lopen onder de 3:30 maar dan moet je echt minstens 80 km per week lopen en dan krijg ik toch door de velekm's en 30+ trainingen last van mijn linkerknie (lopersknie). Vorig jaar al besloten om een fiets te kopen om weer lekker er bij te fietsen. Weinig gefietst vorige zomer door twee gekneusde ribben. Dit jaar is het doel 4 keer in de week lopen (60-65 km per week) en proberen de halve marathon in 1:30- 1:32 te lopen. Daarnaast lekker er bij fietsen. Ga uit van ongeveer 100 km per week. Vorig jaar een cannondale caad 10 gekocht afgaand op reacties op het forum
CaadX Ultegra
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2

ec02
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 mar 2015 21:06

ec02 07 mar 2015 21:45

Hoi allemaal
Men naam is Eric ,enthousiast wielerliefhebber van jongs af aan al ,de grote rondes volg ik steevast op tv en het is altijd een droom geweest om een eigen race fiets te bezitten en nu dit jaar komt het dan eindelijk ervan,ik word een beginnend recreatieve fietser die aan men conditie wil werken om mijn doel,- voor men 50e- nog eens een echte berg te beklimmen in Frankrijk. Heb me een BMC-slr02 aangeschaft, maar die komt pas in week 17/18 (hoop ik).
Woon in Venlo,N-Limburg en ben inmiddels al 44 jaren jong.

groeten Eric

Martijn2107
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 mar 2015 19:10
Locatie: Bunschoten

Martijn2107 09 mar 2015 22:02

Hallo,
Ik wil me ook graag voorstellen, ik lees al een tijdje mee, maar nu echt geregistreerd.
Ik woon in Bunschoten en fiets na een aantal jaren niet gefietst te hebben sinds vorig jaar weer fanatiek op een van Herwerden custom build welke 20 jaar geleden door mijn vader aangekocht is die er helaas niet meer is.
Een nog prima fiets met stalen frame niet kapot te krijgen, maar met pijn in mijn hart ben ik toch opzoek naar een nieuwe alu/Carbon fiets met ultegra omdat ik wat verder wil en ook tourtochten wil rijden.
Meestal rij ik in het weekend, avond omgeving Baarn, Amersfoort, Soest, Nijkerk zo 50 tot 70km per keer 28 gemiddeld.
Ideeën gaan uit naar een bull desert falcon of een trek.
voor nu alvast bedankt voor de vele informatie hier op het forum.
Groet
Martijn

DVS
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 mar 2015 19:07

DVS 30 mar 2015 19:11

Hallo ik ben Daan, 27 jaar en sinds een paar weken heb ik een racefiets! Een Trek met shimano 105. Bevalt goed moet ik zeggen!

Niels3
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 mar 2015 21:01

Niels3 30 mar 2015 20:44

Ik zal mezelf ook eens voorstellen.
Niels,29 jaar uit Raamsdonksveer.
Mijn hoofdsport is mountainbiken en wil dat wat serieuzer gaan aanpakken maar, met name de rustige trainingen waren een probleem voor mij.omdat ik eenmaal in het bos aangekomen alleen maar wil knallen.
Dus een racefiets erbij gekocht met als doel de rustige trainingen op de weg af te leggen.
Ik merk alleen dat het ook op de weg lastig voor me is om rustigaan te rijden.ik vind de snelheid veel te leuk.
S-works epic,s-works venge

Twan-v-B
Forum-lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 mei 2014 15:46

Twan-v-B 31 mar 2015 21:09

Nu ik gestopt ben met alleen maar lezen en ook af en toe een bijdrage lever aan dit prachtige forum zal ik mezelf ook maar even kort voorstellen.

Twan, 28 (bijna 29) jaar oud uit het voor fietsers prachtige Maarssen, ik kan vanaf hier alle kanten op. Heuvelrugje, rondje om de verschillende plassen, Woerdense Verlaat en richting Amsterdam.

Tot twee jaar geleden passief wielerfan (alleen op TV) en sinds 2013 de trotse bezitter van een eigen racefiets. Een B'Twin Triban 5, prima fiets en al vele kilometers op gemaakt.

Sinds het fietsvirus me te pakken heeft gekregen ben ik er helemaal ingedoken en daarom wordt het nu tijd voor een nieuwe racefiets. Waar de eerste racefiets een impuls aankoop was, heeft dit forum mij enorm geholpen de volgende een gedegen en weloverwogen aankoop te laten zijn :)

Ik wil jullie allen tot nu toe al bedanken voor de vele nuttige informatie!

Gebruikersavatar
Infinito GB
Forum-lid
Berichten: 1436
Lid geworden op: 09 apr 2015 00:23
Locatie: Schagen

Gebruikersavatar Infinito GB 09 apr 2015 00:49

Bij deze wil ik mij ook graag even voorstellen.
Ik ben Giso, 37 jaar uit de noordkop.
Een jaar of 12 geleden is het fietsen een beetje op de achtergrond geraakt na een aardige fanatieke periode. Sindsdien nog wel enige pogingen gedaan in het voorjaar, en zo ook dit voorjaar wil ik het weer gaan proberen.
Moet wel mijn oude beesie nog uit het vet halen. Er zit nog wel wat werk aan de fiets, vandaar ook toetreding tot dit forum. Ik heb nog wel enkele vragen.

mw Tralala
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 apr 2015 12:31

mw Tralala 09 apr 2015 10:45

Ach ja, laat ik mezelf ook eens voorstellen; ben een jaar of 7 geleden begonnen met fietsen, daarbij gaan triathlonnen, daar weer mee opgehouden omdat ik echt de allerbelabberdste zwemmert van het universum ben, gaan trailrunnen, begin dit jaar geblesseerd geraakt, daarom de koersfietsen weer van zolder gehaald en opnieuw smoor-en smoorverliefd geworden. Godverpielekes wat is fietsen toch leuk!

Voor dit jaar zijn m'n doelen eenvoudig; weer fietsconditie opbouwen en harder leren fietsen (ok, minder langzaam). Volgend jaar misschien weer eens een tijdritje (een beetje een lange want ben een diesel) en wie weet nog een keertje de Marmot fietsen... Maar ach, volgend jaar is nog ver weg.

Verder ben ik 36 (al heeeeel lang) en woon ik in het uiterste zuidwesten des landsch, bijna in Belgie eigenlijk

Bianca
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 apr 2015 10:18

Bianca 11 apr 2015 10:22

Ook ik zal me even netjes voorstellen.

Ik ben dus Bianca, 34 jaar, moeder, huisvrouw, ondernemer.

Vorig najaar heb ik 2 maanden gemountainbiked, om dit voorjaar (sinds 3 weken), toch maar over te stappen op de racefiets. Complete beginner dus!

johnny99.nl
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 apr 2015 22:33

johnny99.nl 17 apr 2015 22:42

Ook ik wil me netjes voorstellen.

Mijn naam is John ben 43 jaar.
Ik ben sinds 2 seizoenen aan het fietsen. Ik heb nu nog een Koga Miyata Road Champ.

Heppiebianchi
Forum-lid
Berichten: 1427
Lid geworden op: 23 apr 2015 21:36
Locatie: Amstelveen

Heppiebianchi 24 apr 2015 09:07

Mijn naam is Rob bouwjaar 1949 uit Amstelveen.
Ik zit met div onderbrekingen al van af mijn 18e op de racefiets puur recreatief,twee jaar geleden na een lange stop de draad weer opgepakt,en twee weken geleden mijn nieuwe Olympia Ikon opgehaald en inmiddels zit de eerste 500 km er op.
Mijn doel is om op ma,woe en vr ritjes te maken van z'n 80 km afhankelijk van het weer.
Op zondag probeer ik met mijn motorclub te genieten van mijn Harley Davidson wat weer een andere tick van mij is.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Heppiebianchi op 18 mei 2015 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020

Plaats reactie