Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Droomfiets

hans
Forum-lid
Berichten: 737
Lid geworden op: 08 apr 2004 17:57

hans 12 apr 2005 20:22

Nou doe mij maar die blauwe.. echt een plaatje vooral in het echt.. Ik geloof dat er ook nog een op het foto van je fiets forum staat. Ik geloof dat ie van de promotor van wielerplaza.nl was.
Het nieuwe Pinarello tijdritframe vind ik trouwens pas echt een droom op wielen... temeer omdat ik weet dat ik nooit zon fietsje zou kopen voor die paar tijdritjes in een jaar tenzij ik de lotto win.. nou ja mischien als het frame 10 jaar oud is, maar dan vind ik het waarschijnlijk weer niet zo mooi...
 
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 13 apr 2005 02:44

Deze?



Kweenie of hij zal werken alleen.

Maar deze Montello is echt een prachtfietsje ja, de Crono is een beetje saai.

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 13 apr 2005 14:57

Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 13 April 2005
de mooiste fietsen komen gewoon uit italie, punt uit.



You've said it!

hans
Forum-lid
Berichten: 737
Lid geworden op: 08 apr 2004 17:57

hans 13 apr 2005 15:52

Inderdaad die.. Auto's zijn in te delen in gewone auto's en Bolides. Bij racefietsen is zon verglijking ook te maken.. de montello valt iig onder de fiets variant van Bolides.
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37683
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 13 apr 2005 16:43

Italiaanse fietsen en auto's hebben een hele grote overeenkomst:
ze zijn misschien niet allemaal 100% perfect, maar wel vreselijk gaaf om mee te rijden!
Less is bore

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 13 apr 2005 17:07

Wat is nu wel 100% perfect? Dat is zoiets als: Nobody is perfect, my name is Nobody! Italianen hebben gevoel voor style. Daarnaast zijn ze behoorlijk technisch. Kijk naar de kleding mode. Fantastisch toch ? Echt inferieure spullen komen daar niet vandaan en de auto's zijn motorisch en qua wegligging heel goed. En de fietsen? De meeste zijn heel mooi en bijzonder goed gemaakt. Maar 100% perfect? Wat is dat ?
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

schmo
Forum-lid
Berichten: 736
Lid geworden op: 12 feb 2005 12:47

schmo 13 apr 2005 19:28

Mijn schoonmoeder heeft een Fiat Punto (ik weet het, geen sjieke bak) en die schoot laatst op de snelweg in het stuurslot volgens de garage was dat "nieuwigheid"   ...

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 13 apr 2005 22:48

Ai, en hoe heeft ze dat opgelost? Kwam ie na een flinke ruk weer los ofzo? Ik mag niet hopen dat ze eerst moest stoppen, want naar de vluchtstrook sturen is er niet echt bij natuurlijk
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

Gebruikersavatar
cubebiker
Forum-lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 26 okt 2004 22:38

Gebruikersavatar cubebiker 14 apr 2005 03:25

Italianen kunnen alleen maar 'mooi' doen. In werkelijkheid is het vaak gebakken lucht. Kijk naar het Italiaanse voetbal: vaak niet om aan te zien. De mensen zijn vaak ontzettend irritant, arrogant en ijdel (eens op een Italiaanse camping gestaan waarbij de rij voor de spiegels in het douchegedeelte bij de mannen nog langer was dan bij de vrouwen. Zelfs iemand gezien die zijn wenkbrauwen stond te kammen!!!!)Auto's maken kunnen ze ook al niet. Ja, het design is meestal niet verkeerd maar ze vergeten dat een auto ook elektrisch en motorisch ook goed in elkaar moet zitten. Om nog maar te zwijgen over de politiek en maffia-praktijken...
Dit is natuurlijk een puur persoonlijke mening (ook gevormd door een vader die jaren met een campagnolo chorus groep reed en die nu vervloekt). Ik wil nu niet alle Pina, Bianchi, Colnago..... (etcetera etcetera) rijders tegen de haren instrijken. Maar ik kon gewoon even niet geloven dat mensen kunnen zeggen dat italianen goede spullen maken!?

Plaats reactie