Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2011

erwinb
Forum-lid
Berichten: 215
Lid geworden op: 10 sep 2009 16:05
Locatie: Zutphen

erwinb 31 jan 2011 21:56

Vandaag nog een rondje gemaakt. Zutphen, Eefde, Joppe, Bathmen, Dijkerhoek, Holten, Nijverdal, Rijssen, Holten.

In Holten gestrand vanwege problemen met de body, ik kon trappen wat ik wilde maar ik kwam niet vooruit, af en toe ging het goed, maar even de benen stil en hij pakte het niet op.... gelukkig kon ik nog bij het werk van mijn vriendin komen en kon ik met haar auto weer naar huis :). Thuis de fiets uit de auto gepakt en alles werkte weer als een zonnetje. Blijkbaar it er wat vocht in de body en was dat bevroren (de bidons zaten ook vol ijs). Morgen het zaakje maar eens uit elkaar draaien.

Al met al toch nog 60 kilometer, best lekker, ook al was het weer niet echt om vrolijk van te worden.

eelcoz

eelcoz 01 feb 2011 10:43

Ik denk dat ik vandaag voor het eerst dit jaar maar niet ga fietsen, terwijl ik ik dat wel van plan was. Het is hier nu -2, maar door de wind voelt het veel kouder aan. Ik vind het nu veel onaangenamer weer dan afgelopen weekend, dus ik heb gewoon geen zin om nu een paar uur in de kou te gaan fietsen. Wel jammer, want ik had een mooi rondje Groningen-Friesland-Drenthe in gedachten. Of zal ik toch gaan? Twijfels, twijfels... Ja, nee, ja, nee, ja, nee.... Te koud, je bent toch geen mietje, ach, er komen nog genoeg mooie dagen, nee, nu fietsen! Wat moet ik nu?

roro27
Forum-lid
Berichten: 788
Lid geworden op: 10 jul 2007 18:12

roro27 01 feb 2011 10:50

gaan! Ik hoop vanmiddag nog ff te gaan.
Een dag niet gefietst is als een dag niet gelachen.
Maar ik kan het niet bij het juiste eind hebben.
Blog Cyclingro

cornelli
Forum-lid
Berichten: 188
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:13

cornelli 01 feb 2011 10:53

Dat je twijfelt betekend dat je eigenlijk jezelf maar eens een dag rust moet geven.
Ook rust is een vorm van training.
Je lichaam kan dan een dag herstellen en het zal je de dag erna extra power geven.
Zeker als je elke dag gaat ( ben jij prof of zoiets????).
NEOS

eelcoz

eelcoz 01 feb 2011 11:03

[quote="Cornelli"]Dat je twijfelt betekend dat je eigenlijk jezelf maar eens een dag rust moet geven.
Ook rust is een vorm van training.
Je lichaam kan dan een dag herstellen en het zal je de dag erna extra power geven.
Zeker als je elke dag gaat ( ben jij prof of zoiets????).[/quote]

Nee, ik ga niet elke dag. Ik bedoelde te zeggen dat ik tot nu toe iedere keer dat ik me voorgenomen had om te fietsen ook was gaan fietsen (dus geen enkele keer thuisgebleven vanwege het weer bijv.). Maar goed, ik denk dat ik het toch maar even ga proberen.

tomdejong
Forum-lid
Berichten: 491
Lid geworden op: 11 aug 2007 16:57

tomdejong 01 feb 2011 11:06

[quote="eelcoz"]Ik denk dat ik vandaag voor het eerst dit jaar maar niet ga fietsen, terwijl ik ik dat wel van plan was. Het is hier nu -2, maar door de wind voelt het veel kouder aan. Ik vind het nu veel onaangenamer weer dan afgelopen weekend, dus ik heb gewoon geen zin om nu een paar uur in de kou te gaan fietsen. Wel jammer, want ik had een mooi rondje Groningen-Friesland-Drenthe in gedachten. Of zal ik toch gaan? Twijfels, twijfels... Ja, nee, ja, nee, ja, nee.... Te koud, je bent toch geen mietje, ach, er komen nog genoeg mooie dagen, nee, nu fietsen! Wat moet ik nu?[/quote]


Gaan!
ik moet vandaag de hele dag lesgeven, vergadering, huishouden, kinderen ophalen ........... enz enz. Ik zou het wel weten hoor! maar ja je heb gelijk, het is koud! eigenlijk te......... koud, maar toch.
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."

Gebruikersavatar
dapoker
Forum-lid
Berichten: 559
Lid geworden op: 09 apr 2010 21:37

Gebruikersavatar dapoker 01 feb 2011 11:15

Niet vandaag... wel afgelopen zondag. Een koud maar prachtig rondje vanuit Maastricht naar Limbourg.

Zin in meer foto's en een mooi verhaal:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/?p=522


[img=http://www.pokergraphics.com/koersvande ... allest.jpg]
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;

freakish
Forum-lid
Berichten: 273
Lid geworden op: 01 mei 2010 23:50

freakish 01 feb 2011 11:30

[quote="daPOKER"]Niet vandaag... wel afgelopen zondag. Een koud maar prachtig rondje vanuit Maastricht naar Limbourg
[/quote]

Is deze foto genomen op het dorpsplein in Limbourg? Met die geweldige kinderkopjes die je van je fiets af trillen?

Gebruikersavatar
dapoker
Forum-lid
Berichten: 559
Lid geworden op: 09 apr 2010 21:37

Gebruikersavatar dapoker 01 feb 2011 12:11

[quote="freakish"][quote="daPOKER"]Niet vandaag... wel afgelopen zondag. Een koud maar prachtig rondje vanuit Maastricht naar Limbourg
[/quote]

Is deze foto genomen op het dorpsplein in Limbourg? Met die geweldige kinderkopjes die je van je fiets af trillen?
[/quote]

Goed gezien hoor!
Maar je hoeft er niet over heen te fietsen hoor, je kan er ook om heen. Al mis je dan natuurlijk wel 'n hele mooie klim vanuit het stadje onder in het dal naar de oude kern boven op de heuvel.
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27589
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 01 feb 2011 12:20

Vanochtend vroeg opgestaan om voor de geplande vergadering van 12h nog even te kunnen trainen. Eindelijk weer eens zuiden wind, was het noorden nu wel zat. Rondje gemaakt met Huis ter Heide als keerpunt. Terug via Norg, Roden en Peize. Goed voor 65 km. Behoorlijk koud met die harde wind trouwens!

eelcoz

eelcoz 01 feb 2011 16:27

Uiteindelijk toch nog 92 km gefietst. Weinig last gehad van de kou, wel van de wind.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27589
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 01 feb 2011 16:42

Netjes, mooie afstand !

Plaats reactie