Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

uit welke provincie kom jij?

sjefjanssen
Forum-lid
Berichten: 450
Lid geworden op: 29 feb 2008 22:44

sjefjanssen 04 sep 2008 16:23

Geboren en getogen Limburger.

paul1978
Forum-lid
Berichten: 385
Lid geworden op: 08 mei 2007 17:29

paul1978 04 sep 2008 17:30

Noord-Holland, Hoorn
Ik doe vaak Hoorn-Enkhuizen-Medemblik-Hoorn of Hoorn-Spierdijk-Heerhugowaard-Purmerend-Hoorn of Hoorn-Aartswoud-Wieringerwerf-Anna Paulowna-Medemblik-Hoorn
Of Hoorn-Lelystad-Hoorn soms zelf Hoorn-Leeuwarden-Hoorn....
Ik moest dit jaar kliometers maken en kan alleen woensdag/zaterdag of zondag fietsen waarbij er vaak dagen uitvielen...
Altijd wind in ieder geval :-D

patmaessen
Forum-lid
Berichten: 1790
Lid geworden op: 22 aug 2006 15:22

patmaessen 04 sep 2008 17:41

Geboren in Elst (Gelderland) en 34 van de 36 jaar in Limburg residerend. Dus zeg maar Limburger :p

bmiller
Forum-lid
Berichten: 752
Lid geworden op: 25 mar 2008 11:47

bmiller 04 sep 2008 17:49

Ik kom uit Arnhem Gelderland.

Doordeweeks doe ik een 2x een ronde van zo'n 35km ik ga vanuit Arnhem Zuid langs het riviertje de linge naar Zetten vervolgens rechts richting Randwijk. Daar doorrijden naar de dijk. Over de dijk richting Heteren, Driel en weer Arnhem Zuid. Deze rijd ik binnen 1 uur.

Vaker in het weekeind een langere ronde.

Arnhem Zuid - Elst - Lent - Over de Waaldijk langs Gendt - Doornenburg - Angeren - Huissen - Arnhem Zuid. ± 50 km in 1 uur en 25 min

Of
Arnhem Zuid over de pleij route naar Noord. Over de dijk naar Rheden - Posbank op en neer en weer op - Posbank - Terlet - Arnhem Centrum - Arnhem Zuid. ± 45 km in 1 uur en 20 min

Lekker rondes in verschillende windrichtingen. Dus probeer zo vaak mogelijk mijn training op de windrichting af te stemmen. Een keer flink windtegen en later in de rug, enz.
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 04 sep 2008 21:07

Guess???;):D;)
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

kort
Forum-lid
Berichten: 116
Lid geworden op: 31 aug 2007 17:49

kort 11 sep 2008 17:51

Ik kom uit Bergen Noord Holland. Het is hier vooral in het weekend vol met toeristen dus ga ik meestal het dorp uit de polder in. Soms naar Den Helder langs de dijk (veel wind) Of richting Haarlem naar het Kopje om een klimmetje te doen.

klimgeit
Forum-lid
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 apr 2005 21:55

klimgeit 12 sep 2008 01:22

Ik kom uit Simpelveld en dat ligt in het hart van de wielernatie Holland, te weten Limburg. Mijn favoriete rondje is hier niet echt, want het zijn er heel veel ;)
Een van de rondjes:
Simpelveld - Gulpen - De plank - Aubel - Battice - Henri Chappele - Plombieres - Gemmenich - Vaals - Simpelveld.
Rondje om en nabij 80 km met niet al te steile heuvels.
Hier nog een:
Simpelveld - Eijs - Wittem - Kruisberg - Eijsenerbosweg - Fromberg - Keutenberg - Gulpen - IJzeren - Vilt - Berg en Terblijt - Eijsden - Withuizen - Dalhem - Aubel - Moresnet - Aken - Vaals.

Kan nog wel even door gaan, altijd zo'n 80 á 130 km en tussen 3 en 5 uur training, meestal tussen de 29 - 34 gemiddeld.


Na 20 jaar nog steeds de l\'Alpe d\'Huez binnen het uur.

klimgeit
Forum-lid
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 apr 2005 21:55

klimgeit 13 sep 2008 01:10

[quote Zelf Zuid Holland en volgend jaar wordt m´n 40 jaar op de racefiets. Jaren met zware blessure met maar net 1500km en de betere jaren boven [/quote]

Ik woon hier pas vijf jaar en kom ook uit Zuid Holland, Spijkenisse te weten. Vele toffe km gemaakt in de duinen en over de dijken van ZH en Zeeland. Vroeger vond ik de uitstapjes naar de heuvels geweldig, nu wordt je wel eens suf van de heuvels en rij is vaak zat (woon werk naar Ittervoort) lekker een stuk vlak.

Ik heb reed 20 jaar fietsplezier erop zitten met jaren van 0 m tijdens studiejaren (avond HTS en bedrijfskunde) tot 15.000 km tijdens jaren van A-amateurs. Momenteel weer goed jaar met wellicht 5000 km. A.s. zondag BOOGIES EXTREME 230 KM
Na 20 jaar nog steeds de l\'Alpe d\'Huez binnen het uur.

klimgeit
Forum-lid
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 apr 2005 21:55

klimgeit 13 sep 2008 01:17

[quote="GastheerG"][quote="klimgeit"]Ik woon hier pas vijf jaar en kom ook uit Zuid Holland, Spijkenisse te weten. [/quote]

Grappig. Wel een enorm verschil!

[/quote]

Echt enorm, is i.v.m. werk, soms te groto verschil qua instelling
Na 20 jaar nog steeds de l\'Alpe d\'Huez binnen het uur.

Plaats reactie