Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

nog gevallen vandaag in 2011

thomwittendorp
Forum-lid
Berichten: 1160
Lid geworden op: 16 jan 2010 20:28

thomwittendorp 05 jan 2011 19:39

Niet met racer gevallen, maar met de gewone stadsfiets, maar vond toch dat dit topic er moest komen ;)

vandaag dus ook weer voor het eerst deze winter gevallen, en pijnlijk genoeg..
ging 2 mensen inhalen, en natuurlijk te hard, en toen gleed ik zo weg op het ijs.. was nog donker (7:50 uur) en zag dat dus niet zo goed liggen, maar die mensen voor mij reden voorzichtig, ik nam het risico en viel behoorlijk had en op ijs glijd je nog mooi door ook.

veder alleen een (oude) spijkerbroek kapot, mijn knie beetje geschaafd en natuurlijk het ego gekrenkt.

mijn val leek wel wat op die van Menchov in de slottijdrit van de Giro 2009 (die iedereen hier zich nog wel kan herinneren.
CANNONDALE SuperSix EVO sram red

chevalier
Forum-lid
Berichten: 876
Lid geworden op: 25 jun 2005 02:45

chevalier 05 jan 2011 21:59

[quote="thomwittendorp"]Niet met racer gevallen, maar met de gewone stadsfiets, maar vond toch dat dit topic er moest komen ;)

vandaag dus ook weer voor het eerst deze winter gevallen, en pijnlijk genoeg..
ging 2 mensen inhalen, en natuurlijk te hard, en toen gleed ik zo weg op het ijs.. was nog donker (7:50 uur) en zag dat dus niet zo goed liggen, maar die mensen voor mij reden voorzichtig, ik nam het risico en viel behoorlijk had en op ijs glijd je nog mooi door ook.

veder alleen een (oude) spijkerbroek kapot, mijn knie beetje geschaafd en natuurlijk het ego gekrenkt.

mijn val leek wel wat op die van Menchov in de slottijdrit van de Giro 2009 (die iedereen hier zich nog wel kan herinneren.[/quote]

Dus zo lag je er ongeveer bij

[img=http://img80.imageshack.us/img80/7194/b ... 671ful.jpg]

Gebruikersavatar
dapoker
Forum-lid
Berichten: 559
Lid geworden op: 09 apr 2010 21:37

Gebruikersavatar dapoker 06 jan 2011 12:57

Gisteren in de avond uren wilde ik nog een uurtje interval blokjes doen. Bleek geen goed idee. Het smeltwater op de weg begon weer op te vriezen. In het eerste blokje lag ik al met m'n neus tegen het wegdek. Heb er maar vanaf daar maar 'n D1 uurtje van gemaakt.
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;

joeptimmermans
Forum-lid
Berichten: 496
Lid geworden op: 16 feb 2009 14:12
Locatie: Nijmegen

joeptimmermans 07 jan 2011 09:55

Gisteren een paar uurtjes het bos in geweest. Eigenlijk niet verantwoord, maar toch wel erg leuk. Het ging alleen mis toen ik een afdaling verkeerd inschatte. Halverwege de afdaling zakte m'n voorwiel door het ijs. Gevolg was een salto uit het boekje. Gelukkig alleen schade aan het ego.

raassie
Forum-lid
Berichten: 940
Lid geworden op: 01 feb 2008 06:37

raassie 08 jan 2011 12:20

Net nog een kleine glijder op een nog behoorlijk glad kruispuntje waar nog een dikke laag ijs lag Met een wat naar beneden lopende weg. Ik dacht nog wel rustig rollend de overkant te halen, maar daar dacht mijn voorwiel anders over;-) Geen schade, alleen een heel koude kont aangezien ik nog een metertje of 4 doorgleed over het ijzige water.
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731

Gebruikersavatar
rufio
Forum-lid
Berichten: 1127
Lid geworden op: 14 dec 2006 21:05

Gebruikersavatar rufio 09 jan 2011 15:28

Vanochtend bij Veenendaal onderuit gegaan: ik wilde vanaf de Haarweg (zuiden van spoor) de Eindseweg opdraaien, maar sneed 'm te hard aan en ik stond op de pedalen. Stomme fout, gelukkig vielen de fysieke en materiële schade mee en kon ik nog gewoon doorfietsen. Heb nu wel een dikke bult en moet morgen eigenlijk nog terug naar Utrecht fietsen...

dj
Forum-lid
Berichten: 174
Lid geworden op: 14 jan 2008 23:33

dj 09 jan 2011 18:54

Vandaag in de laatste bocht op weg naar huis onderuit gegleden...verdorie 75 km lekker gereden en alle gladde stukken goed doorstaan (er lag af en toe ijs op de Groningse wegen en fietspaden), om op het allerlaatst onderuit te schuiven, waarschijnlijk over een stukje ijs. Inmiddels is het in de straat ook alweer spekglad. Door de verschillende lagen kleding valt het met de fysieke schade erg mee, ik zal alleen wel een nieuwe helm moeten kopen want ik stuiterde met mijn hoofd tegen het asfalt - niet erg hard gelukkig, maar dan ben je ineens heel blij dat je zo'n ding op hebt!

basko
Forum-lid
Berichten: 438
Lid geworden op: 05 mar 2009 08:28

basko 16 jan 2011 00:15

Balen, afgelopen jaar is de teller op 1 blijven staan voor mij, voor dit jaar heb ik dat al lekker vroeg ge-evenaard. Vandaag tegen een loslopende hond die lekker op het fietspad werd uitgelaten opgereden. Gelukkig geen schade voor de hond, wel m'n handschoenen stuk, maar het baasje voelde zich verantwoordelijk, is dus al opgelost.

elrapido
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jan 2011 15:08

elrapido 16 jan 2011 15:42

Vrijdag nog(op de stadsfiets), on my way to school. Op een verlaten polderweggetje terwijl het keihard regende... Ketting lag er ook nog af, dat was het grootste probleem want ik zag geen hand voor ogen in het donker... Na 5 minuutjes rommelen met de ketting kwam ik uiteindelijk toch nog op school, helemaal verzopen en mijn handjes moesten ook maar even gewassen worden.

Gebruikersavatar
arepol
Forum-lid
Berichten: 1467
Lid geworden op: 17 jun 2008 14:07
Locatie: Eindhoven
Contact

Gebruikersavatar arepol 16 jan 2011 19:43

K(r)ak

Afbeelding

Nieuwe voorvork gezocht dus...

Gebruikersavatar
stephan68
Forum-lid
Berichten: 1483
Lid geworden op: 12 jun 2008 22:36

Gebruikersavatar stephan68 16 jan 2011 19:47

Zo Arepol, hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?

Moet een behoorlijk heftige valpartij zijn geweest.

Met jezelf alles goed?

Gebruikersavatar
arepol
Forum-lid
Berichten: 1467
Lid geworden op: 17 jun 2008 14:07
Locatie: Eindhoven
Contact

Gebruikersavatar arepol 16 jan 2011 20:00

Uit frustratie ;)

Nee, valpartij tijdens de koers waarbij de vork brak toen er iemand over me heen reed.

Zelf wat brandwondjes op mijn arm en heup. En er zullen nog wel wat splinters tevoorschijn komen.


Plaats reactie