Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

nog gevallen vandaag in 2011

srn074
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 aug 2010 00:22

srn074 22 jan 2011 14:53

vanochtend met de ATB, echt ZO lullig, kom een smal paadje uit en klik rechts los (zoals altijd) en de fiets zwenkt naar links, ik krijg het linker pedaal niet los en ga dus op mijn plaat in de enige plas die in de wijde omtrek aanwezig is.. knie kapot, erg stijf en erg pijnlijk. hoop maar dat er verder niks stuk is.. (aan de knie, de fiets heeft uiteraard niks)

Gebruikersavatar
steven250
Forum-lid
Berichten: 1088
Lid geworden op: 06 mei 2006 16:42
Locatie: Deventer

Gebruikersavatar steven250 22 jan 2011 16:18

Ik kan mij hier ook melden, alleen was het niet op de fiets. Donderdag avond viel ik aan het eind van de schaatsles op mijn stuit. Het tikte ook door naar mijn nek.

Ik heb er nu nog best last van. Zitten valt op zich wel mee, maar als ik ga staan of ga zitten (dus als er spanning op komt) dan heb ik er last van. Merk ook dat ik met fietsen wel op het zadel kan zitten. Maar zodra ik kracht ga zetten ga ik het voelen.
A.s. dinsdag heb ik een afspraak bij de huisarts, hoop dat ik er toch niet te lang last van ga houden want dit verstoort de trainingsopbouw voor het seizoen wel.
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 24 jan 2011 00:40

@arepol, hoe krijg je dat eigenlijk voor elkaar... tijdens populaire neem ik aan? Ik ben echt nog nooit gevallen op de baan en heb toch wel een aantal wedstrijdjes gereden...

jaapieo
Forum-lid
Berichten: 3173
Lid geworden op: 19 feb 2007 19:53

jaapieo 24 jan 2011 00:43

Ah, was dat tijdens het NK ofzo?
Kreeg van een renster van Boretti een foto toegestuurd waar je naast de fiets staat die met het stuur aan een hekwerk hangt...
mijn Flickr

Gebruikersavatar
arepol
Forum-lid
Berichten: 1467
Lid geworden op: 17 jun 2008 14:07
Locatie: Eindhoven
Contact

Gebruikersavatar arepol 24 jan 2011 00:55

[quote="Stokie"]@arepol, hoe krijg je dat eigenlijk voor elkaar... tijdens populaire neem ik aan? Ik ben echt nog nooit gevallen op de baan en heb toch wel een aantal wedstrijdjes gereden...[/quote]

Open clubkampioenschap Wv NH. Een junior dacht dat ie alleen op de baan reed en tikte zo m'n voorwiel onder me vandaan.

[quote="jaapieo"]Ah, was dat tijdens het NK ofzo?
Kreeg van een renster van Boretti een foto toegestuurd waar je naast de fiets staat die met het stuur aan een hekwerk hangt...[/quote]
Niet echt een charmante foto :(
Heb daarna nog wel op een huurfietsje de laatste twee onderdelen afgewerkt. Prima fiets, want ik won nog wel de deense afvalkoers :p

jaapieo
Forum-lid
Berichten: 3173
Lid geworden op: 19 feb 2007 19:53

jaapieo 24 jan 2011 00:58

Kan hem helaas niet terug vinden, je staat er geweldig op ;)

mijn Flickr

Gebruikersavatar
steven250
Forum-lid
Berichten: 1088
Lid geworden op: 06 mei 2006 16:42
Locatie: Deventer

Gebruikersavatar steven250 26 jan 2011 21:13

[quote="Steven250"]Ik kan mij hier ook melden, alleen was het niet op de fiets. Donderdag avond viel ik aan het eind van de schaatsles op mijn stuit. Het tikte ook door naar mijn nek.

Ik heb er nu nog best last van. Zitten valt op zich wel mee, maar als ik ga staan of ga zitten (dus als er spanning op komt) dan heb ik er last van. Merk ook dat ik met fietsen wel op het zadel kan zitten. Maar zodra ik kracht ga zetten ga ik het voelen.
A.s. dinsdag heb ik een afspraak bij de huisarts, hoop dat ik er toch niet te lang last van ga houden want dit verstoort de trainingsopbouw voor het seizoen wel.[/quote]

Goed nieuws: het was slechts gekneusd. Van de art mag ik gewoon trainen, heeft geen nadelige effecten. Ik mag zelfs pijnstillers gebruiken indien nodig.

Ik moet zeggen dat het met de dag ook beter voelt. Volgens de art moest ik ook denken aan een aantal weken voor volledig herstel.

Dit komt goed uit, ik moet mij immers voorbereiden op de RVV 150km op 2 April :)
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

cornelli
Forum-lid
Berichten: 188
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:13

cornelli 02 feb 2011 16:50

Tja vandaag was ik de Sjaak.
Met de ATB op een stuk verharde weg ( NATOkamp in Gennep).
Aardig wat schaafwonden maar verder niks ...:p:p:p
NEOS

thomwittendorp
Forum-lid
Berichten: 1160
Lid geworden op: 16 jan 2010 20:28

thomwittendorp 05 feb 2011 19:18

ben ik nou de enige die zo vaak valt?

vandaag bij trainingsrit, op ons club parcours, op een van de 2 bulten door de wind het gras in gedrukt, vervolgens over de kop geslagen.
Gevolg: Kapot achterwiel, kapotte bril en pijnlijke elleboog.

voor die bril, heb ik even een gezocht topic aan gemaakt: klik
CANNONDALE SuperSix EVO sram red

denstoeperd
Forum-lid
Berichten: 328
Lid geworden op: 15 dec 2005 15:07

denstoeperd 06 feb 2011 11:24

Denk het wel. Misschien moet je gaan crossen in de winter als je dat al niet deed. Zo krijg je meer controle over je fiets vind ik en kan je zelfs met de racer off road gaan als jij dat nodig vindt.

soriyu
Forum-lid
Berichten: 127
Lid geworden op: 06 aug 2007 19:41

soriyu 06 feb 2011 12:00

true!

sinds ik op de atb zit gaat alles op de race ook met meer controle.
vriend van mij daalde als een dweil tot ook hij op de atb ging.
2 seizoenen later daalt ie met de beste mee..

thomwittendorp
Forum-lid
Berichten: 1160
Lid geworden op: 16 jan 2010 20:28

thomwittendorp 06 feb 2011 21:01

[quote="Den Stoeperd"]Denk het wel. Misschien moet je gaan crossen in de winter als je dat al niet deed. Zo krijg je meer controle over je fiets vind ik en kan je zelfs met de racer off road gaan als jij dat nodig vindt.[/quote]

[quote="soriyu"]true!

sinds ik op de atb zit gaat alles op de race ook met meer controle.
vriend van mij daalde als een dweil tot ook hij op de atb ging.
2 seizoenen later daalt ie met de beste mee..[/quote]

dat doe ik ook wel, alleen doordat het een stuk met heel veel modder was (doordat wij daar ook crossen) was de controle over mijn fiets snel weg, zeker in combinatie met het stoeprandje waar ik ook nog over heen ging.
CANNONDALE SuperSix EVO sram red

Plaats reactie