Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Triple of niet?

pedaalriddergeert
Forum-lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 21 jan 2008 22:06

pedaalriddergeert 04 mei 2008 11:30

Zeg Auke, even off-topic:

zie ik het goed dat jij al ruim 5.000 km hebt gefietst dit jaar?
Zie ene Auke in het forum van Hoeveel km dit jaar gefietst.
Dat ben jij zeker?
Zit nu op 1589 en heb dus nog wat in te halen.... ;)

auke
Forum-lid
Berichten: 1452
Lid geworden op: 04 dec 2005 01:52

auke 04 mei 2008 16:55

[quote="Pedaalridder Geert"]Zeg Auke, even off-topic:

zie ik het goed dat jij al ruim 5.000 km hebt gefietst dit jaar?
Zie ene Auke in het forum van Hoeveel km dit jaar gefietst.
Dat ben jij zeker?
Zit nu op 1589 en heb dus nog wat in te halen.... ;)
[/quote]

Wil wel even op je wachten hoor, of zal ik even terugfietsen? Ach joh, het aantal kilometers zegt helemaal niets, maar het is wel eens leuk om het totaal aantal kilometers bij te houden in een trainingsdagboekje..... Hoofddoel dit seizoen is de Marmotte en dan is wat extra zitvlees wel erg handig, maar geeft zeker geen garantie. Mate van afgetraindheid, het verduren van lange ritten, vorm van de dag, voeding onderweg, opbouw rit, etc. zijn minstens zo belangrijk. Heb me al opgegeven voor de trois ballons, is een maand voor de marmotte, laatste testcase.....
Maar nog lekker gefietst vandaag?

pedaalriddergeert
Forum-lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 21 jan 2008 22:06

pedaalriddergeert 07 mei 2008 00:06

Zeker lekker gefietst vandaag!
Net een rondje van 70 kilometer. Van Wolvega naar Jubbega, Donkerbroek, Makkinga en via De Hoeve weer terug. Super lekker fietsweer en niet al te veel wind. We hadden met z'n drieën een gemiddelde snelheid van 35 km/u en dat is voor ons al heel wat!
Over 1,5 week naar Limburgs Mooiste!
Zin in!!

Gebruikersavatar
ever
Forum-lid
Berichten: 1340
Lid geworden op: 28 jan 2008 17:21

Gebruikersavatar ever 12 mei 2008 00:56

Misschien een leuke voor deze discussie: Vorige week bij de Fietschallenge reed ik op een van de laatste klimmetjes in Belgie voor we weer Nederland in reden. Er stonden twee kerels zo ongeveer geparkeerd met hun dubbel. Ik reed vrolijk voorbij (vrouw!) met triple en kon het niet laten: "Heren, gewoon een triple nemen, dan kom je wel boven..." Je moest het gevloek horen! Daar word ik nou vrolijk van...

pedaalriddergeert
Forum-lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 21 jan 2008 22:06

pedaalriddergeert 12 mei 2008 21:30

[quote="ever"]Misschien een leuke voor deze discussie: Vorige week bij de Fietschallenge reed ik op een van de laatste klimmetjes in Belgie voor we weer Nederland in reden. Er stonden twee kerels zo ongeveer geparkeerd met hun dubbel. Ik reed vrolijk voorbij (vrouw!) met triple en kon het niet laten: "Heren, gewoon een triple nemen, dan kom je wel boven..." Je moest het gevloek horen! Daar word ik nou vrolijk van...[/quote]

Zo zie je maar weer.....!


;)

vip32
Forum-lid
Berichten: 306
Lid geworden op: 03 jan 2007 10:30

vip32 13 mei 2008 23:46

[quote="ever"]Misschien een leuke voor deze discussie: Vorige week bij de Fietschallenge reed ik op een van de laatste klimmetjes in Belgie voor we weer Nederland in reden. Er stonden twee kerels zo ongeveer geparkeerd met hun dubbel. Ik reed vrolijk voorbij (vrouw!) met triple en kon het niet laten: "Heren, gewoon een triple nemen, dan kom je wel boven..." Je moest het gevloek horen! Daar word ik nou vrolijk van...[/quote]

met een triple kom je altijd thuis :)
maar ook leuk met een triple is de 53 waarop je in een felle afdaling nog lekker relaxed bij kan trappen.

pedaalriddergeert
Forum-lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 21 jan 2008 22:06

pedaalriddergeert 14 mei 2008 23:50

Afgelopen maandag de 11-stedentocht gefietst. 240 km onder heel gunstige omstandigheden. Zaterdag a.s. Limburgs Mooiste, de rode route met 25 klimmetjes, waaronder de Eyserbosweg, Dode Man en enkele andere gevreesde kuitenbijters.
Weet nu al dat ik dan blij zal zijn met m'n tripletje....
We zullen het allemaal beleven zaterdag a.s.

:d

pedaalriddergeert
Forum-lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 21 jan 2008 22:06

pedaalriddergeert 18 mei 2008 18:01

Gisteren bleek tijdens Limburgs Mooiste, rode route 150 km met 25 klimmetjes, wederom hoe makkelijk fietsen met een triple is.
Er waren diverse pittige kuitenbijters in het parcours opgenomen, onder andere de Eyserbosweg, Dode Man, Kosenberg, Grijze Rots etc. etc.
Hier bleek maar weer eens het gemak van de triple.

:)

Gebruikersavatar
peterj
Forum-lid
Berichten: 1480
Lid geworden op: 06 apr 2006 01:19
Locatie: West Brabant

Gebruikersavatar peterj 18 mei 2008 21:51

[quote="Pedaalridder Geert"]Gisteren bleek tijdens Limburgs Mooiste, rode route 150 km met 25 klimmetjes, wederom hoe makkelijk fietsen met een triple is.
Er waren diverse pittige kuitenbijters in het parcours opgenomen, onder andere de Eyserbosweg, Dode Man, Kosenberg, Grijze Rots etc. etc.
Hier bleek maar weer eens het gemak van de triple.

:)[/quote]

En zelfs met een triple zwalken sommigen links en rechts over de weg ;)
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.

pedaalriddergeert
Forum-lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 21 jan 2008 22:06

pedaalriddergeert 15 jun 2008 01:26

Donderdag 12 juni teruggekomen van onze korte fietsvakantie in de Alpen!
Wat is het daar mooi fietsen zeg!
We verbleven vlak bij de Alpe d'Huez, vlak bij Bourg d'Oisans in hotel Au Bonne Acquelle (oid). De beklimming van de Alpe d'Huez is mij gelukt en ik was maar wat blij dat ik een tripletje had gemonteerd!
Tijd: 1:25, niet echt snel maar een gemiddelde tijd en voor mijn doen (92 kilo exclusief de fiets) snel genoeg!


kool486
Forum-lid
Berichten: 929
Lid geworden op: 17 dec 2006 11:44

kool486 23 jun 2008 20:46

zoals voorspeld, nog niet om je moeder geroepen op welk bultje dan ook!!
Funny the way it is

pedaalriddergeert
Forum-lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 21 jan 2008 22:06

pedaalriddergeert 23 jun 2008 22:42

[quote="kool486"]zoals voorspeld, nog niet om je moeder geroepen op welk bultje dan ook!![/quote]

zo is het kool486. Dit smaakt naar meer. Als je maar je eigen tempo omhoog gaat!

Plaats reactie