Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2009?

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 14 jan 2009 17:49

[quote="Bottecchia"]Maar als je zo'n zwaar programma wilt draaien is 10 minuutjes in én uitrijden inderdaad geen overbodige luxe. En dat zijn gelijk weer extra kilometers![/quote]

Dat was precies het probleem. 5 minuten warmrijden was níet voldoende, heel gek. ;) Afbeelding ;)

[quote="GastheerG"]Ik ga aan de maker van FietsX ook vragen of hij die lui eruit kan filteren![/quote]

Oei, als je dat doet... Nee, dan durf ik mn Tacx-km's niet meer door te geven.

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 14 jan 2009 22:47

Terug naar de fiets. Vanavond een lekkere training gereden in het Velodrome. Het was een zogenaamde oranje week en dat betekent intervallen. Lekker rondjes pakken en gas geven. Helemaal in mijn straatje. :)

fitseflitser
Forum-lid
Berichten: 690
Lid geworden op: 21 dec 2004 19:14

fitseflitser 16 jan 2009 17:52

Yahoe, eindelijk de eerste kilometers buiten gedraaid!

Ehm, een idee misschien: een kilometerstand-topic alleen voor Tacx kilometers?
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)

simic
Forum-lid
Berichten: 1338
Lid geworden op: 22 jan 2008 19:45

simic 16 jan 2009 18:05

[quote="fitseflitser"]
d!Ehm, een idee misschien: een kilometerstand-topic alleen voor Tacx kilometers? [/quote]

Maakt mij niet zoveel uit, maar dan kunnen we ook beginnen met spinnnen en op de rollen, etc.:D
Vandaag ook een lekkere duurtraining gedaan.

willemjan91
Forum-lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 jan 2009 13:10

willemjan91 16 jan 2009 20:28

[quote="fitseflitser"]Yahoe, eindelijk de eerste kilometers buiten gedraaid!

Ehm, een idee misschien: een kilometerstand-topic alleen voor Tacx kilometers? [/quote]

Tacx kilometers zijn ook moeilijk te meten. Want je kan hem wel op weerstandje 1 zetten en een groot verzet, dan maak je super veel km's. Maar op weerstandje 3 en een klein verzet, maak je minder km's maar doe je wel dezelfde arbeid. Dus je hebt er niet zoveel aan om dat bij te houden.

sprintbom
Forum-lid
Berichten: 429
Lid geworden op: 13 aug 2008 11:04

sprintbom 16 jan 2009 20:49

Pech en al meer kms dan vorig jaar in januari.

Vandaag op een tochtje van 75 km 2 maal lek gereden. Was dus niet echt in the mood om goed gezind te zijn. Mijn vrouw heeft het geweten.;)

Maar heb nu al meer kms gedaan dan vorig jaar in heel januari. Vorig jaar 268 kms nu 283 kms. Dus ik ben goed bezig al zeggen ze van niet. :rolleye:

fitseflitser
Forum-lid
Berichten: 690
Lid geworden op: 21 dec 2004 19:14

fitseflitser 17 jan 2009 15:28

[quote="WillemJan91"][quote="fitseflitser"]Yahoe, eindelijk de eerste kilometers buiten gedraaid!

Ehm, een idee misschien: een kilometerstand-topic alleen voor Tacx kilometers? [/quote]

Tacx kilometers zijn ook moeilijk te meten. Want je kan hem wel op weerstandje 1 zetten en een groot verzet, dan maak je super veel km's. Maar op weerstandje 3 en een klein verzet, maak je minder km's maar doe je wel dezelfde arbeid. Dus je hebt er niet zoveel aan om dat bij te houden.[/quote]

Ik heb zelf geen tacx. Ik dacht, dan ben je misschien van de discussie over de tacx kilometers af. Maar ja, je kunt natuurlijk ook gewoon niks zeggen en ze op de lijst erbij zetten. Dat doe je toch vooral voor jezelf. Ik althans wel.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 20 jan 2009 10:50

Yeah? Vandaag mn eerste rl-km's gemaakt. Het voelde prima, ondanks de tegenwind, maar het ging traaaaaaaaag. Onder de 25 km/u gemiddeld. En zoveel tegenwind stond er nu ook weer niet dacht ik. Toegegeven, ik moest van een agent - ik maak geen grapje - een stukje gaan lopen wegens lokale ijzel.

Na een paar stappen werd dát me te gortig en nam ik de berm. Op m'n 39x25 glibberen was best grappig eigenlijk. Hoe het kon dat dat stuk wegdek zo glad was - want dat was het idd - geen idee.

Na vanmiddag zal ik - ijs en weder diendende - weer lekker naar huis gaan. Het voelt goed, maar dergelijke gemiddels zijn niet goed voor míjn moraal. (Anderen intresseert het geen reet, ik weet het. :))


Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5894
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 20 jan 2009 11:29

Pfffffft,......

Die fietscomputertjes zijn maar ondingen in de winter. Inderdaad helemaal niet goed voor de moraal. Ik reed afgelopen zaterdag een duurtraining in de polder. Met de forse Zuid-Wester op kop ging het niet harder dan 21 kmh. Zit je daar een beetje te harken tegen de wind in, zonder echt inspanning te mogen leveren (want in D1 blijven). Wind mee was goed voor 36 kmh.
Live fast; die young. mijn blog

Gebruikersavatar
ferry1982
Forum-lid
Berichten: 1401
Lid geworden op: 23 jul 2008 13:53

Gebruikersavatar ferry1982 20 jan 2009 11:34

ik raak helemaal gefrustreerd nog geen km gefietst dit jaar.

seger
Forum-lid
Berichten: 887
Lid geworden op: 08 apr 2007 21:03

seger 20 jan 2009 11:53

Dat ligt toch echt aan jezelf ;)
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...

Gebruikersavatar
ferry1982
Forum-lid
Berichten: 1401
Lid geworden op: 23 jul 2008 13:53

Gebruikersavatar ferry1982 20 jan 2009 11:55

ja ziek zwak misselijk en 's avonds donker. Dus ja dan houdt het snel op he. Maar hoop aankomend weekend weer eens op de fiets te zitten. En binnenkort een woon/werk fiets dus dan gaat het wel harder dan nu.

Plaats reactie