Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

100cols
Forum-lid
Berichten: 317
Lid geworden op: 18 jan 2009 14:56

100cols 25 feb 2010 20:13

gisteren Amersfoort - Rotterdam via Vreeswijk en de Lekdijk
vandaag weer terug via Meije (en dat is echt mooi)

mede dankzij allerlei wegwerkzaamheden ontzettend smerige wegen, maar heerlijk gefietst.

geer
Forum-lid
Berichten: 1064
Lid geworden op: 21 dec 2005 16:29

geer 26 feb 2010 17:13

[quote="de poldertoerist"]Gisteren had ik andere verplichtingen, dus van fietsen kwam niks. En vlak voordat ik vanmiddag wel zou gaan, kwam mijn oudste dochter (6) met de opmerking dat ze een goed idee had en met mij mee wilde. Dat moet natuurlijk gestimuleerd worden maar ik heb toch maar de stadsfiets gepakt. Het is jammer dat ik geen race km's of eigenlijk zoiezo kilometers heb kunnen maken dit weekend (da is echt voor het eerst in lange tijd) maar wie haar ziet genieten kan daar geen problemen mee hebben.


[/quote]

Roze mandje, roze handschoenen...ik zeg Leontien.nl!! :D:D:D

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37683
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 26 feb 2010 17:15

Ik wilde vanmiddag nog even gaan, maar pak straks de Asics maar weer :(
Morgen ook heeeeeel veel wind en buien, zondag helemaal takkeweer.
Less is bore

raassie
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 01 feb 2008 06:37

raassie 26 feb 2010 17:18

Vandaag een ruime 2 uur op de weg met de atb gefietst. 2 keer de Groesbeekseweg op en af. Had langer willen rijden maar na anderhalf uur in de stromende regen kon ik mijn handen bijna niet meer bewegen;-)
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 5957
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 27 feb 2010 10:54

Morgen maar weer eens een toertocht rijden in Belgie / Brabant met de ATB. Ik moet zeggen - doe dit nu sinds november en het is in 1 woord geweldig om zo de winter door te komen. Heb nu ongeveer 6 toertochten gereden en verschillende trainingsritten bij ons door de duinen , waar ik anders warm bij de kachel zou zitten ......hmmm wat is nu fijner :rolleye:
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Gebruikersavatar
depoldertoerist
Forum-lid
Berichten: 1749
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:57
Locatie: Waddinxveen
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 27 feb 2010 11:54

Vanochtend was ik eerder wakker dan de rest van het gezin, wakker is wakker dus snel even op buienradar gekeken. En tot mijn geluk constateer ik een droge plek en dat blijft de komende twee uur zo! :)
Honden uitgelaten, me snel omgekleed en hop op de fiets.

Ik heb heerlijk gereden, maar..... ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo door en door nat ben geregend.:rolleye:

BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

roro27
Forum-lid
Berichten: 788
Lid geworden op: 10 jul 2007 18:12

roro27 27 feb 2010 13:12

die buienradar kan soms toch best verraderlijk zijn! Dat heb ik ook al meerdere malen meegemaakt. Niet is dan lekkerder om thuis onder een warme douche te gaan staan.
Ik moet nog even aan een opdracht werken, maar hoop aan het einde van de middag nog even op de fiets te gaan buiten spelen.
Een dag niet gefietst is als een dag niet gelachen.
Maar ik kan het niet bij het juiste eind hebben.
Blog Cyclingro

waterman
Forum-lid
Berichten: 642
Lid geworden op: 16 jan 2007 18:24

waterman 27 feb 2010 15:17

Ruim 3 uren duurtraining met een forumlid. Tamelijk wat wind tegen de eerste helft richting
Maastricht, Berg en Terblijt. Wat klimwerk gedaan. Aan het begin nog regen gehad, maar
later droge perioden en de zon kwam ook eens "kijken".

Gebruikersavatar
richard-w
Forum-lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 16 aug 2007 21:29

Gebruikersavatar richard-w 27 feb 2010 18:03

Hele dag zitten denk zal ik wel of zal ik niet. Na 5 minuten na omloop het nieuwsblad te hebben gekeken kon ik het niet meer laten. Rondje joure gedaan, 2½ uur op de fiets 67 km toch waaide het nog stevig, wat ik niet had verwacht. Ik deed de achterdeur dicht en het begon te regenen dus net op tijd thuis. Viel me niet af hoe het ging voor de 2e keer dit jaar.

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 27 feb 2010 18:08

Vandaag weer vertrokken voor een rondje Italiaanseweg
Net geen 4 uur door de regen gereden. Heerlijk!
Een bord lasagnette smaakt dan extra lekker:D

Doetinchem - Doesburg - De Steeg - Posbank - Emmapyramide - Oosterbeek - Italiaanseweg - Renkum - Wolfheze - Emmapyramide - Posbank - Doesburg - Doetinchem

daj
Forum-lid
Berichten: 712
Lid geworden op: 20 jul 2007 18:50

daj 27 feb 2010 18:12

Anderhalf uur door de regen gereden, helaas kreeg ik echt ijskoude tenen en dan wil het bij mij gewoon niet meer. Anders had ik er zo nog anderhalf uur achteraan geplakt. Nu de training maar afgemaakt op de Tacx, en da's toch voornamelijk een mentale training!
Moet eens kijken hoe ik kan voorkomen dat er water langs m'n benen in m'n schoenen loopt.. M'n overschoentjes sluiten niet echt strak aan.

Gebruikersavatar
richard-w
Forum-lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 16 aug 2007 21:29

Gebruikersavatar richard-w 27 feb 2010 18:35

[quote="daj"]Anderhalf uur door de regen gereden, helaas kreeg ik echt ijskoude tenen en dan wil het bij mij gewoon niet meer. Anders had ik er zo nog anderhalf uur achteraan geplakt. Nu de training maar afgemaakt op de Tacx, en da's toch voornamelijk een mentale training!
Moet eens kijken hoe ik kan voorkomen dat er water langs m'n benen in m'n schoenen loopt.. M'n overschoentjes sluiten niet echt strak aan.[/quote]

plakband er om?:p

Plaats reactie