Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Cateye stealth evo+

johnkijkuit
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2018 10:39

johnkijkuit 20 okt 2018 10:43

Hallo,

Sinds een paar maanden in het bezit van een Cateye Stealth Evo+. De computer geeft aan dat het geugen vol is. Ik had nog nooit de software van Cateye Atlas gedownload om het geheugen van de computer via de PC leeg te halen. Dit deed ik onlangs, maar iedere keer geeft mijn PC aan dat de via de site van Cateye Atlas gedownloade software Cateye Sync een fout in het installatiebestand heeft. Daardoor kan ik mijn computertje nooit leeg halen. Cateye zelf geeft geen antwoord op mijn vraag. De PC heeft verder alle benodigde software aan "boord"
Wie heeft de/een oplossing?

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 20 okt 2018 12:16

Hoi,

IK heb een Cateye Stealth Evo+ (al eigenlijk niet meer in gebruik ivm een Wahoo Elemnt Bolt) en heb die eens even aan de USB gezet.
Ik draai nog Cateye Sync 1.1.2 en die werkt. Even de laatste versie 1.1.3 gedownload en proberen te installeren.

Ik krijg hetzelfde probleem.

Gelukkig hebben we de backups nog. Ik bewaar altijd ook oude versies. en zo ook CateyeSync 1.1.2 die bij mij onder Windows 7 goed draait.

Ik heb CateyeSync 1.1.2 even op een shared OneDrive gezet en PB je de link wel even.
Laat even weten of 1.1.2 bij jou wel werkt.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 20 okt 2018 12:33

Trouwens. Als je de 1.1.3 downlink aanpast op de Cateye Sync pagina:

https://www.cateyeatlas.com/common/data ... _1_1_3.exe naar https://www.cateyeatlas.com/common/data ... _1_1_2.exe

dan staat die 1.1.2 nog gewoon op hun site en zal 1.1.2 dowloaden ;)
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

johnkijkuit
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2018 10:39

johnkijkuit 22 okt 2018 19:03

Dank voor de moeite. Ik heb versie 1.1.2 gedownoad en die geeft helaas hetzelfde probleem bij mij....
Ik heb m gekocht bij futurumshop en die wil mij niet helpen. Ze willen dat ik de computer opstuur, zodat zij hem naar de leverancier kunnen sturen, maar met het computertje is niets mis. Wel merk ik dat ik hem ook niet kan zien op de PC als ik hem via het dockingstation aansluit via usb.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 22 okt 2018 22:09

Moment. Ik ga even wat proberen. CateyeSync 1.1.2 verwijderen, reboot en opnieuw installeren.

Nee, je zult de Cateye Stealth Evo+ niet als een aparte drive zien dit itt mijn Wahoo Bolt Elememnt.

Ik ben zo bij je terug.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 22 okt 2018 22:52

Goed. Nu werkt bij mij ook niets meer en ik heb echt alles geprobeerd om CateyeSync (1.1.1 1.1.2 en 1.1.3) te installeren maar krijg continu de melding dat de installer 'damaged' is.
Virusscanner uitgeschakeld en gedownload. Run as Administrator, Unzipped met Foldernamen en dan de installer starten. Het maakt allemaal niet uit.

Ik moet er later eens verder naar kijken. Anders zal ik CateyeSync eens op een 'schone' Windows 7 VM proberen te installeren.
Mocht dat ook niet lukken dan ga ik wel eens aan de Cateye support boom schudden. Wat voor ruk is dit zeg.

Terugsturen naar Futurumshop heeft dus echt geen zin maar dat wist je zelf ook al wel.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Plaats reactie