Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Nooit meer MIO!!

Bredalp
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 19 jul 2013 00:12

Bredalp 16 sep 2017 23:57

Dit is een schoolvoorbeeld van een prima rant,

Gebruikersavatar
xml
Forum-lid
Berichten: 1114
Lid geworden op: 06 feb 2013 22:21
Locatie: België

Gebruikersavatar xml 17 sep 2017 09:41

het blijft me verbazen dat mensen die Mio toestellen blijven kopen. :P even zoeken naar reviews en het zegt toch genoeg?

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16279
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 17 sep 2017 11:49

Volgens mij zij de reviews van alle systemen vaak slecht. Je kunt alleen spreken van de minst slechte computer.

Nu zijn het vaak irritante bugs en vreemde tekortkomingen waar de één zich meer aan stoort dan de ander. Zo zou ik ruimschoots genoeg hebben aan 6 uur en heb ik geen surprise functie nodig voor een verrassende rit.
Campagnolo Ultra Dork

jaapieaap
Forum-lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 26 mei 2017 14:18

jaapieaap 17 sep 2017 16:21

Ben je nu boos op die Mio of op jezelf. Een beetje online onderzoek extra en je was meteen voor een Wahoo elemnt Bolt gegaan.
Hup op mp dat ding en die bolt gaan halen (of andersom)

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 17 sep 2017 19:36

havana schreef: 16 sep 2017 21:07 6 uur, LOL dat is te idioot voor woorden. Zelfs de meest matige Garmin (qua accuduur) gaat 10 uur mee.
Inderdaad erg triest, ik had hem al lang weggegooid. In de zomer is dit juist goed voor een halve weekendrit :lol:

Vandaag had ik er juist mee thuisgeraakt (maar dan had ie wel uit gemoeten in het café, wat ik normaal nooit doe met de Garmin)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ephraim
Forum-lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 14 mar 2015 21:31

Gebruikersavatar Ephraim 02 okt 2017 20:26

havana schreef: 16 sep 2017 21:07 6 uur, LOL dat is te idioot voor woorden. Zelfs de meest matige Garmin (qua accuduur) gaat 10 uur mee.
Dat is wat ik bedoel. Nu heb ik een Wahoo Elemnt Bolt en na een rit van ruim 5 uur (meewindkoers) mét de navigatie aan blijft er nog 60% batterij over. Kijk dan kunnen we nog eens een keer verdwalen :-)
Life behind bars :winkthumb:

Gebruikersavatar
Ephraim
Forum-lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 14 mar 2015 21:31

Gebruikersavatar Ephraim 02 okt 2017 20:30

jaapieaap schreef: 17 sep 2017 16:21 Ben je nu boos op die Mio of op jezelf. Een beetje online onderzoek extra en je was meteen voor een Wahoo elemnt Bolt gegaan.
Hup op mp dat ding en die bolt gaan halen (of andersom)
Boos op MIO omdat ze 17 uur batterijduur "garanderen". Heb ik niet nodig maar klinkt (klonk) hoopvol. Al zou de batterij het 12 uur volhouden heb je mij al als klant, maar nu niet meer. En boos op mijzelf dat ik niet verder heb gezocht, want dan was ik erachter gekomen dat er verdomd weinig reviews zijn, Daarentegen is de Karoo Hammerhead nog niet uit en er zijn al reviews over. Zegt wellicht iets over de MIO.

Ondertussen de Bolt in huis. Fijn dingetje!!
Life behind bars :winkthumb:

jaapieaap
Forum-lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 26 mei 2017 14:18

jaapieaap 02 okt 2017 22:43

Bij wahoo blijft met ook vaak met updates komen. Ze luisteren redelijk naar de input van gebruikers.
Ik bouw Mn routes met strava en komoot (nieuwe hobby dat routes maken Haha)
Veel plezier met de bolt!

Gebruikersavatar
Ephraim
Forum-lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 14 mar 2015 21:31

Gebruikersavatar Ephraim 07 okt 2017 10:29

jaapieaap schreef: 02 okt 2017 22:43 Bij wahoo blijft met ook vaak met updates komen. Ze luisteren redelijk naar de input van gebruikers.
Ik bouw Mn routes met strava en komoot (nieuwe hobby dat routes maken Haha)
Veel plezier met de bolt!
Dank je. Ga er plezier aan beleven, dat weet ik zeker. Ik ben nog op zoek naar de juiste routeplanners. Heb al een keer wat aangemaakt met BRouter. Liep heel prettig, al krijg je er geen aanwijzingen bij (maar bij Strava ook (nog) niet). Daarnaast zag ik RouteTour ( van Skoda) voorbij komen. Dat maakt 3 mogelijkheden aan, rekening houdend met weer en wind, waaruit je kunt kiezen. Heel makkelijk. Maar nog niet mee gereden. En inderdaad er komt een nieuwe hobby bij, routeplannen. :like:
Life behind bars :winkthumb:

Gebruikersavatar
Puffdaddy
Forum-lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 08 jan 2008 23:58

Gebruikersavatar Puffdaddy 07 okt 2017 10:40

Eerder zette ik de routes uit met GPSies en Afstandmeten.nl.
Nu ik zelf ook een Wahoo Elemnt heb, zet ik de routes uit met Ride With GPS.
Even wennen maar het is allemaal redelijk simpel.
Ride with GPS ondersteund bovendien ook Turn by Turn bij de Wahoo (ook de Bolt).
Hier de link: https://ridewithgps.com/choose_account.
Bikers are not alone

Plaats reactie