Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Ergomo

olli
Forum-lid
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 sep 2006 16:04

olli 27 jun 2007 18:12

[quote="Amclassic-fan"]Ieder systeem heeft gewoon z'n voor- en nadelen. Je moet voor jezelf afwegen wat je belangrijk vind. Vind je alleen trainen met een vermogensmeter genoeg en wil je niet te veel uitgeven dan ben je bijv het beste af met een Powertap. Maar als je ook wilt tijdrijden met vermogen dan is een Powertap de minst handige optie, want dan kan je geen disc of 4 spaaks wiel meer steken.[/quote]

ja dat begrijp ik. powertap vind ik om die reden juist niet interresant. Ik vraag mij vooral af waar ergomo onderdoet voor srm en dus waar de meerprijs/ meerwaarde van srm ligt?

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 27 jun 2007 18:23

SRM meet vermogen van beide benen, waardoor het gewoon een stuk nauwkeuriger is. SRM is gebruikers vriendelijker, kijk eens naar de foto's van Pieter, die kon bij de Ergomo z'n frame bijna inpakken in het draad. Maar ja aan 2x de prijs mag je ook er wel wat voor terug krijgen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

olli
Forum-lid
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 sep 2006 16:04

olli 27 jun 2007 18:34

[quote="Amclassic-fan"]SRM meet vermogen van beide benen, waardoor het gewoon een stuk nauwkeuriger is. SRM is gebruikers vriendelijker, kijk eens naar de foto's van Pieter, die kon bij de Ergomo z'n frame bijna inpakken in het draad. Maar ja aan 2x de prijs mag je ook er wel wat voor terug krijgen. [/quote]


inderdaad ja. Toch niet onbelangerijk de afzonderlijke meting van beide benen.
Ik heb de foto s gezien ja dat had beter gekund.
Dan is het alleen nog de vraag dat allemaal opweegt tegen de meerprijs.

bedankt voor het antwoorden. toch nog is een nachtje over slapen. of wakker liggen.

Plaats reactie