Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Fons bikes

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37683
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 31 jan 2019 08:58

Dat hij nu een frame weggeeft doet niks af aan het hele verhaal van Fons. Liegen en draaien tot het onhoudbaar is; fijne leverancier ben je dan.
Less is bore

Fons Strada Disco
Forum-lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 22 jan 2019 14:27

Fons Strada Disco 31 jan 2019 09:00

Wat een reacties!. Maak jullie geen zorgen, Squeezer krijgt het frame. Daar doen wij niet moeilijk over.

Wat betreft de nog openstaande vragen, Welke hebben we nog niet beantwoordt? Volgens ons allemaal minimaal 1 keer. Maar als iemand de openstaande vragen nog op een rijtje zet zullen we daar ook nog op reageren.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8361
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 31 jan 2019 09:15

japiecarbon schreef: 31 jan 2019 08:54 Hoe kom jij er nou bij dat ik in zijn praatjes geloof???? Juist niet, dat geef ik toch aan, hij doet overkomen alsof er niets aan de hand is, maar tussen de regels door lees je dat er niets van klopt.

Ik vind het alleen heel erg overdreven hoe sommige mensen nu reageren. Men leest alleen wat ze willen lezen, en maken er zelf een andere waarheid van, daar hou ik niet van en dan corrigeer ik dat.
Je hoeft me niet iedere keer proberen te corrigeren. Lees wat Amclf schreef.

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 31 jan 2019 09:17

chrissiewizzie schreef: 31 jan 2019 09:09 Precies wat je ook iedere keer bij mij in Messenger deed. Je weet donders goed wat de vragen zijn, dus beantwoord ze gewoon. Ontwijken, duiken, vragen terug stellen. Alles om maar geen concreet en eerlijk antwoord te geven.
Maar nu staat het openbaar Chris, geef de man de kans vandaag.

Ik ga er ff voor zitten, koffie-> check, koekjes-> check, muziekje-> check....

Kom maar op!
Laatst gewijzigd door Supergrover op 31 jan 2019 09:35, 1 keer totaal gewijzigd.
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5230
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 31 jan 2019 09:19

Jans schreef: 31 jan 2019 09:15
Je hoeft me niet iedere keer proberen te corrigeren. Lees wat Amclf schreef.
Jij schrijft dat hij liegt over dat hij niets van Janneke weet. Dat is dus gewoon niet waar,dat heb IK nergens kunnen lezen, jij wel?

idske
Forum-lid
Berichten: 214
Lid geworden op: 13 apr 2008 16:17

idske 31 jan 2019 09:20

Zoals Fons aangeeft. Zet gewoon alle vragen genummerd in de startpost met daarbij het antwoord en de post waarin dat geantwoord werd. Wel zo overzichtelijk dan :)

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5230
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 31 jan 2019 09:21

chrissiewizzie schreef: 31 jan 2019 09:09 Precies wat je ook iedere keer bij mij in Messenger deed. Je weet donders goed wat de vragen zijn, dus beantwoord ze gewoon. Ontwijken, duiken, vragen terug stellen. Alles om maar geen concreet en eerlijk antwoord te geven.
Dan moet je nu ook je vragen in een genummerd lijstje neer zetten, dan kunnen we kijken of Fons ook hierin zijn word houdt

Edit: Fons bikes was mij voor

Fons Strada Disco
Forum-lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 22 jan 2019 14:27

Fons Strada Disco 31 jan 2019 09:22

chrissiewizzie schreef: 31 jan 2019 09:09 Precies wat je ook iedere keer bij mij in Messenger deed. Je weet donders goed wat de vragen zijn, dus beantwoord ze gewoon. Ontwijken, duiken, vragen terug stellen. Alles om maar geen concreet en eerlijk antwoord te geven.
Chris, Chris, Wellicht is het je nog niet helder, wij ontduiken niet. Wij geven op elke vraag waar we antwoord op kunnen geven antwoord. Ook aan jou. Sorry dat het niet altijd de antwoorden zijn die jij wilt horen.
Wij willen graag een overzicht van van alle openstaande vragen zodat wij die keurig in 1 keer kunnen beantwoorden. We hebben domweg geen zin en tijd om 100+ pagina's door te spitten om te zoeken welke vragen we eventueel nog niet hebben beantwoord en welke wel.
Als er dus nog openstaande vragen zijn horen we ze graag in 1 post zodat we ook in 1 post kunnen beantwoorden. Dat is geen duiken, dat is leesbaarheid vergroten voor iedereen en op die manier eventuele verwarming te voorkomen.

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8945
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 31 jan 2019 09:25

Supergrover schreef: 31 jan 2019 09:17 Ik ga er ff voor zitten, koffie-check, koekjes-check, muziekje-check....

Kom maar op!
Zo is dat, mooi begin van de dag. Al moet ik zeggen dat voor een geamuseerd toeschouwer als ikzelf het wel heel jammer is dat Rose een ban heeft gekregen. Kan dat niet ongedaan gemaakt worden? Een beetje meer mensen uit het "Fons-kamp" om de boel een beetje "up-te-spicen"?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

mackersv2.0
Moderator
Berichten: 3079
Lid geworden op: 10 mar 2008 16:48

mackersv2.0 31 jan 2019 09:26

Ok, even een voorzetje:

Wat ik b.v. wel eens wil weten is waarom voor het ZGL frame gekozen is terwijl in het kader van de filosofie van Fons, andere ook beschikbare frames geschikter zouden zijn geweest.

Ik vind het een mooi frame, en ik zou er prima mee uit de voeten kunnen, maar ik ben geen vrouw en heb zeker geen typisch vrouwelijke lichaamsbouw. (brede schouders, lange benen en tamelijk diepe zit)
Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference.

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 31 jan 2019 09:32

Beste Jaap,

We hebben je eerder al een paar keer uitgenodigd dus je hoeft wat ons niet wachten tot de Bikemotion.
[/quote]

[/quote]
chrissiewizzie

Precies wat je ook iedere keer bij mij in Messenger deed. Je weet donders goed wat de vragen zijn, dus beantwoord ze gewoon. Ontwijken, duiken, vragen terug stellen. Alles om maar geen concreet en eerlijk antwoord te geven.

[/quote]

Het feit dat er een framepje wordt weggeven veranderd niets aan de gelogen feiten.
Ik nodig je hier uit om alle onbeantwoorde vragen eens te beantwoorden aan de forumleden, en hoe zit dat met Janneke.
Ik hoef niet naar Breda te gaan, ik ben een beetje gek, je kunt hier gewoon antwoorden.
Je bent gewoon bezig om alle gelogen feiten uit te wissen zodat je ze daarna leuk kunt ontkennen, framepje weggeven, de toffe peer uithangen.
Er is niets veranderd. Alleen dat Sqeezer nu in feite ook de mond gesnoerd is met een framepje denk ik nu.
Als iemand een framepje heeft verdiend is dat Janneke wel.
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 31 jan 2019 09:44, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 31 jan 2019 09:33

53x11 schreef: 31 jan 2019 09:25
Supergrover schreef: 31 jan 2019 09:17 Ik ga er ff voor zitten, koffie-check, koekjes-check, muziekje-check....

Kom maar op!
Zo is dat, mooi begin van de dag. Al moet ik zeggen dat voor een geamuseerd toeschouwer als ikzelf het wel heel jammer is dat Rose een ban heeft gekregen. Kan dat niet ongedaan gemaakt worden? Een beetje meer mensen uit het "Fons-kamp" om de boel een beetje "up-te-spicen"?
Ban is tijdelijk (2dagen?) als ik het goed gelezen heb. Mss maar ff beter zo, dan kan Fons/Jos rustig reageren zonder dat die Rose er tussendoor toetert, dat daarna wel weer..

:mrgreen:
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Plaats reactie