Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Stuntprijzen fietsen, frames en wielen op axelasport.com

dario
Forum-lid
Berichten: 3828
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 15 mei 2011 13:02

Grappig, dat laatste zinnetje op hun 'about us'-pagina:

A message from us : Do not listen to the issues and slander are not true about our company. Because our company is real and official in Medan-Indonesia.

Maar voor een oplichtersssite ziet hij er inderdaad goed uit (betalen gaat overigens ook via PayPal of bank, niet alleen W.U. dus) - zelf zou ik het er niet op wagen (ik koop liever dichter bij huis), maar wie weet...
Inderdaad mogelijk een 'echte' winkel van namaak-fietsen.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

mikawoef
Forum-lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 29 mei 2008 16:04

mikawoef 15 mei 2011 13:53

Betalen gaat via paypal en visa pas vanaf oktober staat er. Prijzen zijn inderdaad super. Spijtig dat er geen kleine artikelen staan van enkele tientallen euro , anders kon ik het eens wagen om te proberen of het iets echt is of vals.
cervelo r3 dura ace 7800 veltec speed carbon 6.0
cervelo slc-sl dura ace 7900 vumaquad zipp 343
corratec revo team xtr

desint
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 jan 2011 14:21

desint 15 mei 2011 14:19

Zo dat zijn inderdaad lage prijzen. Easton EC90 aero Tubular voor 650 dollar! Hoe zit het daar met euro/dollar verhouding. Ik zag op internet dat die op dit moment op 1,41 stond en laatste tijd vanwege de crisis in Griekenland en Portugal daalt. Er van uitgaan dat het 1,41 mag ik dan 40% van die prijs van axelasport afhalen. Ik ga ook van uit dat het exclusief verzend/import verhaal is.

650 dollar? maken die winkels dan nog wel uberhaubt winst? dat kan toch niet? "normale'winkels verkopen zo'n set wielen toch voor minimaal 1200 EURO! hoe kunne ze dat hebben gedaan? Gevonden toen ze achter de vrachtwagen van Easton reden? Ben benieuwd, ik ga gelijk even onderzoeken of er mensen wereldwijd hier al wat aankopen hebben gedaan. net al een mailtje naar het bedrijf gestuurd. Ben benieuwd, wel mooie site,...wel heel traag!

Dat zou wel idioot laag zijn, als dat echt klopt denk ik dat het niet lang duurt dat we hier een reactie kunne lezen van iemand die daar heeft besteld

bash
Forum-lid
Berichten: 148
Lid geworden op: 22 sep 2009 17:31

bash 15 mei 2011 14:51

Op internet is mijns inziens 1 simpele regel: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat ook.

dieseltje
Forum-lid
Berichten: 974
Lid geworden op: 06 aug 2006 22:10

dieseltje 15 mei 2011 14:55

BasH schreef:Op internet is mijns inziens 1 simpele regel: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat ook.


Niet alleen op het internet maar is gewoon altijd zo dus er valt niks te onderzoeken als je je gezonde verstand gebruikt!
No pain no gain, no guts no glory!

crazy_cyclist
Forum-lid
Berichten: 79
Lid geworden op: 28 okt 2010 16:25

crazy_cyclist 15 mei 2011 14:59

dieseltje schreef:
BasH schreef:Op internet is mijns inziens 1 simpele regel: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat ook.


Niet alleen op het internet maar is gewoon altijd zo dus er valt niks te onderzoeken als je je gezonde verstand gebruikt!


Je kan altijd kijken wat hij zegt..
Net vestuurd:
Hello,


Coming Summer (I'm from belgium, so in august) I will visit The Grand aston Hotel. I heard from a friend, who is a cyclist, your shop is located nearby the hotel.

So, can I pick up & pay his bike at your shop if he orders the bike in advance ??

Can I pay in dollars at your shop ??


Looking forward to your reply

gerrit-1963
Forum-lid
Berichten: 483
Lid geworden op: 07 aug 2009 23:20

gerrit-1963 16 mei 2011 11:41

ben benieuwd wat de reactie zal zijn ..... leuk topic trouwens

crazy_cyclist
Forum-lid
Berichten: 79
Lid geworden op: 28 okt 2010 16:25

crazy_cyclist 17 mei 2011 09:23

Hello,


Coming Summer (I'm from belgium, so in august) I will visit The Grand aston Hotel. I heard from a friend, who is a cyclist, your shop is located nearby the hotel.

So, can I pick up & pay his bike at your shop if he orders the bike in advance ??

Can I pay in dollars at your shop ??


Looking forward to your reply

Heb inmiddels een mailtje terug, ik weet het niet ??

Dear Sir,
Thanks for your mail. Shipping cost to Belgium : $ USD 175.00 via FedEx
Epress Delivery time to Belgium : 4 Days

If you are serious to make a purchase directly at our company store. You can make payments directly at our company are denominated in dollars or in our country's currency (Rupiah).

Our company address:
--------------------
JL.Thamrin No.169 B
Medan Sumatera Utara
20122 Indonesia

We look forward to hear from you soon.

Thank you

Sincerely,
AxelaSport
http://www.axelasport.com

goodriddance
Forum-lid
Berichten: 138
Lid geworden op: 09 jul 2010 17:42

goodriddance 17 mei 2011 11:27

Nog zo een:

http://www.junaidisport.com/

Qua 'webdesign' ook behoorlijk vergelijkbaar trouwens.

En dan op Alibaba.com:

http://resources.alibaba.com/topic/8010 ... MERS__.htm

Daar wordt in dezelfde melding ook Axela Sports genoemd.

Blijf er verre van..

bepe
Forum-lid
Berichten: 475
Lid geworden op: 16 sep 2005 14:37
Contact

bepe 17 mei 2011 17:52

Crazy_cyclist schreef:
Hello,


Coming Summer (I'm from belgium, so in august) I will visit The Grand aston Hotel. I heard from a friend, who is a cyclist, your shop is located nearby the hotel.

So, can I pick up & pay his bike at your shop if he orders the bike in advance ??

Can I pay in dollars at your shop ??


Looking forward to your reply

Heb inmiddels een mailtje terug, ik weet het niet ??

Dear Sir,
Thanks for your mail. Shipping cost to Belgium : $ USD 175.00 via FedEx
Epress Delivery time to Belgium : 4 Days

If you are serious to make a purchase directly at our company store. You can make payments directly at our company are denominated in dollars or in our country's currency (Rupiah).

Our company address:
--------------------
JL.Thamrin No.169 B
Medan Sumatera Utara
20122 Indonesia

We look forward to hear from you soon.

Thank you

Sincerely,
AxelaSport
http://www.axelasport.com



Je zou denken, neem een vlucht en neem vervolgens een x-aantal fietsen mee naar huis. Maar gezien de forums op Alibaba niet doen lijkt me....

jules_msk
Forum-lid
Berichten: 312
Lid geworden op: 08 sep 2010 21:57

jules_msk 17 mei 2011 21:16

Erg interessant. Hier zou ik toch wel meer informatie over willen.
Inderdaad te mooi om waar te zijn, dus hoogst waarschijnlijk oplichters... Maar ik kan niet wachten tot iemand het probeert en ons vertelt dat het allemaal echt is. Dan denk ik dat we allemaal een nieuwe fiets hebben volgende week!
Een renner leeft niet in het echte leven. Dat leven komt pas na de fiets.

bas123
Forum-lid
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 jul 2010 17:05

bas123 17 mei 2011 21:23

Jules_msk schreef:Erg interessant. Hier zou ik toch wel meer informatie over willen.
Inderdaad te mooi om waar te zijn, dus hoogst waarschijnlijk oplichters... Maar ik kan niet wachten tot iemand het probeert en ons vertelt dat het allemaal echt is. Dan denk ik dat we allemaal een nieuwe fiets hebben volgende week!


Ik ben ook wel benieuwd naar het google translate verhaaltje :p

Plaats reactie