Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 24 sep 2007 13:39

Jij bent toch niet zo klein ? ik ben 1.80 en zo op een tt fiets een bovenbuis van zo'n 54 a 55 cm nodig hebben dacht ik. Met een pen van 90 a 100 mm.

Als het hard gaat, is het inderdaad erg leuk ja.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 24 sep 2007 14:11

Ik ben 1m88, maar ik heb een korte rug naar verhouding. Op m'n weg fiets rij ik met 57 bovenbuis en 12 cm stuurpen (zonder spacers en 17 cm balhoofdbuis + ritchey wcs balhoofd), daarmee zit ik diep en heel gestrekt (ik zit wel ook ver achter m'n bracket). Als ik een TT kan uitzoeken dan zou ik er eentje nemen met een bovenbuis van 54 cm, bij een langer frame kom ik te veel in een superman houding te liggen. Ik zal eens kijken of er al foto's online staan. Niet iedereen was overigens even blij met mijn aerodynamische houding ;)
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 24 sep 2007 14:48

aha, dat verklaart de boel wat qua maten..

Doel je op sommige dames ? of een bepaalde ? :)

cervelootje
Forum-lid
Berichten: 206
Lid geworden op: 20 sep 2007 20:57

cervelootje 24 sep 2007 14:49

Amclassic-fan schreef:Ik ben 1m88, maar ik heb een korte rug naar verhouding. Op m'n weg fiets rij ik met 57 bovenbuis en 12 cm stuurpen (zonder spacers en 17 cm balhoofdbuis + ritchey wcs balhoofd), daarmee zit ik diep en heel gestrekt (ik zit wel ook ver achter m'n bracket). Als ik een TT kan uitzoeken dan zou ik er eentje nemen met een bovenbuis van 54 cm, bij een langer frame kom ik te veel in een superman houding te liggen. Ik zal eens kijken of er al foto's online staan. Niet iedereen was overigens even blij met mijn aerodynamische houding ;)


Okay dus dat was jij met die specialized! En girlinred reed volgens mij op een Red Bull klopt dat?
reclame

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 24 sep 2007 14:51

Ja, maar Girlinred rijdt op een Scott AFD pro.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

cervelootje
Forum-lid
Berichten: 206
Lid geworden op: 20 sep 2007 20:57

cervelootje 24 sep 2007 14:58

Amclassic-fan schreef:Ja, maar Girlinred rijdt op een Scott AFD pro.


Amclassic-fan wrote:
Ik ben 1m88, maar ik heb een korte rug naar verhouding. Op m'n weg fiets rij ik met 57 bovenbuis en 12 cm stuurpen (zonder spacers en 17 cm balhoofdbuis + ritchey wcs balhoofd), daarmee zit ik diep en heel gestrekt (ik zit wel ook ver achter m'n bracket). Als ik een TT kan uitzoeken dan zou ik er eentje nemen met een bovenbuis van 54 cm, bij een langer frame kom ik te veel in een superman houding te liggen. Ik zal eens kijken of er al foto's online staan. Niet iedereen was overigens even blij met mijn aerodynamische houding


Okay dus dat was jij met die specialized! En girlinred reed volgens mij op een Red Bull klopt dat?


Oja klopt nou weet ik weer ik zag haar op den duur met die specialized aan de hand richting de start fietsen. Scott gepolised alu
__________________
Etienne
reclame

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 24 sep 2007 20:46

Cervelootje schreef:Dus je hebt meegereden? Ipv dat jij dan onze fietsen herkent, maar daar heb jij dan niet naar gekeken meneer de moderator! Maar volgen maand is er ook een leuke koppeltijdrit in vlaardingen van 12km. Niks voor jou en Girlinred?



Zijn dat recreatieve? Mij was gezegd dat na het verdwijnen van de GP Eddy Merckx de Duo Normand (die ik gisteren reed) de enige overgebleven koppeltijdrit is.

Wat voor klassering hebben die tijdritjes daar?


Foto's Duo Normand (ik met Cervélo P3)

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

cervelootje
Forum-lid
Berichten: 206
Lid geworden op: 20 sep 2007 20:57

cervelootje 24 sep 2007 21:04

C a s r a n schreef:
Cervelootje schreef:Dus je hebt meegereden? Ipv dat jij dan onze fietsen herkent, maar daar heb jij dan niet naar gekeken meneer de moderator! Maar volgen maand is er ook een leuke koppeltijdrit in vlaardingen van 12km. Niks voor jou en Girlinred?



Zijn dat recreatieve? Mij was gezegd dat na het verdwijnen van de GP Eddy Merckx de Duo Normand (die ik gisteren reed) de enige overgebleven koppeltijdrit is.

Wat voor klassering hebben die tijdritjes daar?


Foto's Duo Normand (ik met Cervélo P3)

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding


Nou deze tijdrit stelde niet veel voor dus het is ook niet voor niets een gentlemen and ladies tijdrit. Alle klasses door elkaar, dus wel en niet licentiehouders door elkaar. Maar er waren wel een paar vlaamse rijders die meededen. En er reed ook een P3er mee zwart/rood. Maar nette foto´s casran, sta je trouwens dit jaar ook weer op de expo velo bij de Kuota stand?

Rijd jij trouwens met Veloflex tubes?
reclame

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 24 sep 2007 21:13

Cervelootje schreef:Nou deze tijdrit stelde niet veel voor dus het is ook niet voor niets een gentlemen and ladies tijdrit. Alle klasses door elkaar, dus wel en niet licentiehouders door elkaar. Maar er waren wel een paar vlaamse rijders die meededen. En er reed ook een P3er mee zwart/rood. Maar nette foto´s casran, sta je trouwens dit jaar ook weer op de expo velo bij de Kuota stand?

Rijd jij trouwens met Veloflex tubes?



Ok. Hou je mij op de hoogte (via mail desnoods) van dergelijke tijdritjes. Als training kan ik zoiets wel eens meepikken, als het niet te ver is. :)

Ik sta niet op de Kuota stand, want werk niet meer voor de importeur. Ik zal in Utrecht wel op een stand staan van een sponsor van me; laat ik je ten gepaste tijde weten.


Zijn geen Veloflex tubes, maar Dugast tijdrittubes (soie naturelle achteraan). Op de Zipp disc van mijn ploegmaat ligt een Vredestein achteraan, en een speciale Conti Tempo op de Z8 vooraan.

Afbeelding
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

sedatif
Forum-lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 jul 2007 20:48

sedatif 24 sep 2007 21:28

carbon is voor hengels.

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 24 sep 2007 21:31

Deze gaan we maar eens bestellen bij Foto van Stek:
Cervelotreintje....
[img=http://lh3.google.nl/Fotovanstek.nl/Rvd ... G_4269.jpg]
"Try not. Do or do not......there is no try"

Gebruikersavatar
girlinred
Forum-lid
Berichten: 1171
Lid geworden op: 24 jan 2007 22:30

Gebruikersavatar girlinred 24 sep 2007 22:16

Cervelootje schreef:

Okay dus dat was jij met die specialized! En girlinred reed volgens mij op een Red Bull klopt dat?


Red Bull??? Ga je mond spoelen joh, beetje de Scott beledigen ;)

EN inderdaad was ik degene die niet zo blij was met mark zijn aero houding, is al niet het ideale windscherm die gespierde spijker ;) en gister werd het nog een tikkel erger omdat ie bijna nog lager zat dan ik. Maar liep gesmeerd onze DVM trein, helaas kon dit wagonnetje de laatste km echt niet meer versnellen. Voor 't Goy maar een paar keer achter de brommer trainen :D

Verwacht de overige cervelo's daar ook wel. VOoralsnog staat het 2-0 voor de Scotts.....

En Andromeda en Cervelootje wat voor tijd hadden jullie eigenlijk met jullie aerodynamische Cervelaatjes?
~live fast, die young ~

Plaats reactie