Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Bianchi

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 20 okt 2005 16:22

Dit prachtige Italiaanse merk verdiend natuurlijk ook een eigen gedeelte op dit forum, hier de mijne en hopelijk volgen er nog velen!

Gebruikersavatar
nils
Forum-lid
Berichten: 311
Lid geworden op: 05 jul 2005 14:23

Gebruikersavatar nils 20 okt 2005 16:30

Mooie fiets vooral de wielen maar ik kan niet wennen aan die kleuren een fietsmaat heeft ook een biamchi maar dan een zwarte vind ik persoonlijk mooie, maar ja over smaak valt niet te twisten.
 
No I'm not big headed my head is just big

Gebruikersavatar
nils
Forum-lid
Berichten: 311
Lid geworden op: 05 jul 2005 14:23

Gebruikersavatar nils 20 okt 2005 16:31

EDIT: weer niet verder als mijn gok gekeken, ik zie dat je volgende project wel een erg mooi frame is.
No I'm not big headed my head is just big

giant-eric
Forum-lid
Berichten: 216
Lid geworden op: 12 jan 2005 13:49

giant-eric 20 okt 2005 16:31

wanneer komt het volgemde project uit de stijgers, daar ben ik ook zeer benieuwd naar ..?
ik ben dus ook SpEric dusss......<br>
<br>
Doe mee met het Fiets-forum shirt. check topic kleding en schoeisel: <br>

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 20 okt 2005 16:40

Quoten: Origineel geplaatst door giant-Eric op 20 Oktober 2005

wanneer komt het volgemde project uit de stijgers, daar ben ik ook zeer benieuwd naar ..?

Heb ik geloof ik ook al ergens anders gemeld, maar dat komt niet zo snel van de grond, helaas. Veel andere uitgaven gehad. Ga nu zo nu en dan wat kopen. Net Zero Gravity remmen gekocht en het SLR zadel in de Bianchi kleur. Verder komen er de Eurus 2006 (zwart) onder, Campa Record, de crank ben ik nog niet helemaal uit. Verder waarschijnlijk de hele ITM Millennium set.

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 20 okt 2005 17:43

Bij bike-palast.com hebben ze nu de carbon FSA Team Issue voor Campa in de aanbieding, 185 euro. Zie hier.

Best mooi:



Verder kijk ik uit naar je volgende upgrades, denk dat het geheel er iets rustiger van wordt, vind het zelf een beetje overkill nu met en een celeste stuurlintje en zadel en bidonhouders en gele stuurpen en banden, etc.

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 20 okt 2005 18:17

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 20 Oktober 2005

Bij bike-palast.com hebben ze nu de carbon FSA Team Issue voor Campa in de aanbieding, 185 euro. Zie hier.Best mooi:Verder kijk ik uit naar je volgende upgrades, denk dat het geheel er iets rustiger van wordt, vind het zelf een beetje overkill nu met en een celeste stuurlintje en zadel en bidonhouders en gele stuurpen en banden, etc.


Nee, nooit zo weggeweest van FSA... toch bedankt voor de tip! Vanwaar de overkill, had je liever meer zwart gezien, ik moet zeggen dat ik er niets meer aan ga veranderen, ben helemaal tevreden.
Upgrades komen er niet meer, de genoemde onderdelen zijn voor de XL Carbon.

giant-eric
Forum-lid
Berichten: 216
Lid geworden op: 12 jan 2005 13:49

giant-eric 20 okt 2005 18:43

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 20 Oktober 2005

Bij bike-palast.com hebben ze nu de carbon FSA Team Issue voor Campa in de aanbieding, 185 euro. Zie hier.Best mooi:Verder kijk ik uit naar je volgende upgrades, denk dat het geheel er iets rustiger van wordt, vind het zelf een beetje overkill nu met en een celeste stuurlintje en zadel en bidonhouders en gele stuurpen en banden, etc.

hoe plaatsje zo'n linkje ?
ik ben dus ook SpEric dusss......<br>
<br>
Doe mee met het Fiets-forum shirt. check topic kleding en schoeisel: <br>

giant-eric
Forum-lid
Berichten: 216
Lid geworden op: 12 jan 2005 13:49

giant-eric 20 okt 2005 18:44

Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 20 Oktober 2005


Quoten: Origineel geplaatst door giant-Eric op 20 Oktober 2005

wanneer komt het volgemde project uit de stijgers, daar ben ik ook zeer benieuwd naar ..?

Heb ik geloof ik ook al ergens anders gemeld, maar dat komt niet zo snel van de grond, helaas. Veel andere uitgaven gehad. Ga nu zo nu en dan wat kopen. Net Zero Gravity remmen gekocht en het SLR zadel in de Bianchi kleur. Verder komen er de Eurus 2006 (zwart) onder, Campa Record, de crank ben ik nog niet helemaal uit. Verder waarschijnlijk de hele ITM Millennium set.

hoe heb jij je pedalen in die stand gekregen ? waren ze daar net nieuw ?
ik ben dus ook SpEric dusss......<br>
<br>
Doe mee met het Fiets-forum shirt. check topic kleding en schoeisel: <br>

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 20 okt 2005 19:22

@mensma: ah, zo... Ik had zelf inderdaad iets meer zwart gekozen, bv voor de zadelpen, stuurpen, stuurlint en bandjes. Hoewel de zadelpen in dit geval wel beter kleurt bij de cranks. Celeste stuurlint en zadel zouden samen wel heel goed staan. Maar ik zou het eerst in het echt moeten zien of het wel veel beter is hoor...

@giant-Eric: een link plaats je zo:

[ url= *link* ] *Klik hier* [ /url ]

*link* = http://www...
*klik hier* = hoe je de link wilt noemen en hoe het in je bericht komt
*spaties uit de tags verwijderen

sparko
Forum-lid
Berichten: 318
Lid geworden op: 27 apr 2005 11:51

sparko 20 okt 2005 19:38

hoe kom je aan die bidonhouders in celeste kleur??? zelf gespoten? ben ze namelijk nooit tegen gekomen. Voor de rest erg mooi, alleen blijf ik vinden; italiaanse afmontage op een italiaans frame.
 

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 20 okt 2005 19:50

Quoten: Origineel geplaatst door Sparko op 20 Oktober 2005

Hoe kom je aan die bidonhouders in celeste kleur??? zelf gespoten? ben ze namelijk nooit tegen gekomen. Voor de rest erg mooi, alleen blijf ik vinden; italiaanse afmontage op een italiaans frame.

De bidonhouders heb ik gekocht via eBay Italie. Heb ze ook al voor de nieuwe fiets. Wat betreft die Italiaanse afmontage ben ik het eens, maarrrrr toen ik hem kocht zat er de 105 groep op. Ik had toen ook al drie setjes wielen voor Shimano. Toen ik er een topgroep op ging zitten zat ik dus te twijfelen tussen DA en Record. DA is sowieso al goedkoper dan record en daarnaast hoefde ik de wielen niet om te bouwen. Als laatste vind ik het ook leuk om straks met beide topgroepen te hebben gereden (Record komt dus wél op mijn nieuwe) en echt kan zeggen welke me het beste bevalt.

Plaats reactie