Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Poison

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 30 okt 2005 13:26

Voor de winterdag wil ik er een fiets bij kopen. Wie kan mij meer vertellen over deze met Chorus afgemonteerde Poison voor 2199,00?
 
 
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 30 okt 2005 13:30

Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 30 Oktober 2005



Voor de winterdag wil ik er een fiets bij kopen. Wie kan mij meer vertellen over deze met Chorus afgemonteerde Poison voor 2199,00?
 
 

schijnt goede prijs/kwaliteit te zijn. maar dat kon je zelf ook wel verzinnen met die groep en die prijs. lijkt mee een goede fiets voor de winterdag. misschien dat je beter af bent als je er een centaur groep opzet omdat het voor de winterdagen toch niet zo top hoeft te zijn. ligt natuurlijk ook aan hoeveel de prijs dan gaat zakken.
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5579
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 30 okt 2005 19:11

Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 30 Oktober 2005



Voor de winterdag wil ik er een fiets bij kopen. Wie kan mij meer vertellen over deze met Chorus afgemonteerde Poison voor 2199,00?
 
 

 Voor de winterdag een fiets van 2199 euro, waar rij jij zomers dan op???Lijkt mij een beetje overdreven hoor !!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 30 okt 2005 20:10

Ach laat hem toch lekker, en zijn andere fietsen kun je met wat zoekwerk wel vinden.

Lijkt me een prima fietsje iig Gerard! Beetje in het straatje van Stevens, Canyon, Red Bull etc, waar je ook nog zou kunnen kijken trouwens.

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 30 okt 2005 20:49

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 30 Oktober 2005

Ach laat hem toch lekker, en zijn andere fietsen kun je met wat zoekwerk wel vinden.Lijkt me een prima fietsje iig Gerard! Beetje in het straatje van Stevens, Canyon, Red Bull etc, waar je ook nog zou kunnen kijken trouwens.

rijd op een colnago dream als ik me niet vergis
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 30 okt 2005 21:57

KLOPT HELEMAAL! De een koopt een Ferrari voor 6750 en voor dat bedrag koop ik dan twee fietsen!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

geertjebeertje
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 mar 2005 20:56

geertjebeertje 31 okt 2005 09:28

Gaan we nu idd niet een beetje de elitaire toer op? Niet iedereen heeft een budget om voor elk seizoen een aangepaste fiets te kopen hoor...

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 31 okt 2005 09:31

Wat een onzin is dit! De een geeft het uit in de kroeg of aan de wintersport. Nou ik koop een fiets. Werk hard voor het geld en dan mag ik het toch zeker uitgeven aan mijn hobby?
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 31 okt 2005 12:49

Quoten: Origineel geplaatst door Geertjebeertje op 31 Oktober 2005

Gaan we nu idd niet een beetje de elitaire toer op? Niet iedereen heeft een budget om voor elk seizoen een aangepaste fiets te kopen hoor...


Lol. Ik denk niet dat dit voor een werkende persoon met een gemiddeld maandinkomen in de Benelux écht een probleem vormt: 't is eerder een questie van consumentenkeuze (prioriteit qua uitgave) dan echt van een financiële onmogelijkheid.
Elitair? Eerlijk gezegd denk ik niet dat je superelitair met fietsen kan omgaan. Besef dat een fiets van 3000 euro minder dan het verschil is tussen een Volkswagen Golf en een VW Passat. Toch heb ik nog nooit iemand met een VW Passat het verwijt "elitaire snob" horen krijgen.  Om een of andere reden valt een dure fiets meer op, terwijl ik mensen ken die voor hetzelfde bedrag een tv-toestel kopen (hun goed recht, al vind ik dat dat bedrag aan fietsmateriaal mij veel meer plezier oplevert).
 
Vaststelling: wat hebben veel Nederlanders toch moeite met de financiële kant van allerlei aspecten van het dagelijkse leven! 't Zal mij een zorg wezen waar persoon x zoveel geld vandaan haalt om iets te kopen en of hij daarvoor zijn verwarming 2 graden lager stelt: de consument is koning in zijn uitgavepatroon.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 31 okt 2005 13:18

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 31 Oktober 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Geertjebeertje op 31 Oktober 2005

Gaan we nu idd niet een beetje de elitaire toer op? Niet iedereen heeft een budget om voor elk seizoen een aangepaste fiets te kopen hoor...


Lol. Ik denk niet dat dit voor een werkende persoon met een gemiddeld maandinkomen in de Benelux écht een probleem vormt: 't is eerder een questie van consumentenkeuze (prioriteit qua uitgave) dan echt van een financiële onmogelijkheid.
Elitair? Eerlijk gezegd denk ik niet dat je superelitair met fietsen kan omgaan. Besef dat een fiets van 3000 euro minder dan het verschil is tussen een Volkswagen Golf en een VW Passat. Toch heb ik nog nooit iemand met een VW Passat het verwijt "elitaire snob" horen krijgen.  Om een of andere reden valt een dure fiets meer op, terwijl ik mensen ken die voor hetzelfde bedrag een tv-toestel kopen (hun goed recht, al vind ik dat dat bedrag aan fietsmateriaal mij veel meer plezier oplevert).
 
Vaststelling: wat hebben veel Nederlanders toch moeite met de financiële kant van allerlei aspecten van het dagelijkse leven! 't Zal mij een zorg wezen waar persoon x zoveel geld vandaan haalt om iets te kopen en of hij daarvoor zijn verwarming 2 graden lager stelt: de consument is koning in zijn uitgavepatroon.
 

Casran, een antwoord waar ik volledig achtersta!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

julio
Forum-lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 21 jul 2004 18:13

julio 31 okt 2005 14:13

pcies. Als je bedenkt wat er gemiddeld aan een auto wordt uitgegeven + de torenhoge bijkomende maandlasten begrijp ik niet waarom mensen beginnen te proesten bij een fiets van een paar duizend euro. Idd kwestie van prioriteit. Ik doe alles op een paar (dure) fietsen en bezit geen auto.

Plaats reactie