Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Gevraagd: Testers

Gebruikersavatar
janus
Forum-lid
Berichten: 216
Lid geworden op: 04 aug 2005 13:29

Gebruikersavatar janus 04 feb 2006 20:40

Kan ik me helemaal bij aansluiten....super dag....Alleen de keuze van fietsen van sommige testers kan ik niet helemaal volgen...alsmede de kleding keuze, haha.
Voor de rest vond ik het goed georganiseerd en je krijgt een leuke impressie van verschillende fietsen.
Greetz
Janus Mannimo
ik fiets ook

ilpirataa
Forum-lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 apr 2005 18:02

ilpirataa 04 feb 2006 20:43

Ik dacht dat we hadden afgesproken om op dit forum nu eens niet te lopen z... maar positief te blijven.
 
Lid 1 van team Feryn.......

fietsfanaat
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 11 jan 2005 00:03

fietsfanaat 04 feb 2006 20:47

Il PiratAA heeft een heel groot punt.

Een beetje respect voor elkaars kledingkeuze is wel zo aardig.
be Special, ride a Special

Gebruikersavatar
janus
Forum-lid
Berichten: 216
Lid geworden op: 04 aug 2005 13:29

Gebruikersavatar janus 04 feb 2006 21:34

je weet niet wat die draagt
Maar onze piraat heeft wel gelijk....ik zal mijn medetesters niet afvallen. Het was een leuke groep. Dat de keuze op verschillende fietsen viel is alleen maar goed.
Overigens viel me de belangstelling ontzettend tegen van mijn mede forummers. Wanneer krijg je nou op een dag de mogelijkheid om 8 fietsen elk 10 kilometer te proberen c.q. testen. Ik weet wel dat dit enkel impressies oplevert. Maar de fun het samen discussieren over (kleding)keuze en dergelijke is toch geweldig. De groep was gevarieerd en vulde elkaar prima aan
Voor mij kwam er in ieder geval een duidelijke winnaar uit en kon heel precies de nummer 2 t/m 8 aangeven.
Hoe het afloopt zul je zien in het nummer van April
ps Ik ben die jongen met die knappe looks
 
greetz Janus Mannimo
ik fiets ook

ilpirataa
Forum-lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 apr 2005 18:02

ilpirataa 04 feb 2006 22:24

Jammer, jammer. Gaat Janus eindelijk wat verstandige dingen roepen, begint ie ineens over z'n looks. Misschien moet je het artikel in de nieuwe Fiets eens lezen over aerodynamica. Volgens dat artikel verloor Fignon de tour door z'n paardenstaart... Ik snap nu ineens waarom je steeds achterin het groepje reed...
 
 

Gebruikersavatar
janus
Forum-lid
Berichten: 216
Lid geworden op: 04 aug 2005 13:29

Gebruikersavatar janus 04 feb 2006 23:03

en ik maar denken dat een spoiler helpt.......shit maandag naar de kapper
 
 
ik fiets ook

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5585
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 05 feb 2006 10:18

 Wat betreft die kledingkeuze, ik kijk er niet vreemd vanop als er na publicatie bij deze heren door de heer F. uit Belgie, een geweldige kanteldeur wordt geleverd en geplaatst !!!!
 
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

rijden_
Forum-lid
Berichten: 270
Lid geworden op: 23 aug 2005 11:23

rijden_ 06 feb 2006 13:47

Mannen!
...nog bedankt voor de moeite, kilometers, opmerkingen, prachtige 'outfits', heel veel goede raad en gezelligheid! De -korte- video staat nu op www.fiets.nl. En fiets ze!
Menno
p.s. Anja is nu ziek... heeft er natuurlijk niks mee te maken..
...het is niet de fiets die plezier geeft, het is het Fietsen....

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 06 feb 2006 14:17

Quoten: Origineel geplaatst door Janus op 04 Februari 2006


Overigens viel me de belangstelling ontzettend tegen van mijn mede forummers. Wanneer krijg je nou op een dag de mogelijkheid om 8 fietsen elk 10 kilometer te proberen c.q. testen. Ik weet wel dat dit enkel impressies oplevert. Maar de fun het samen discussieren over (kleding)keuze en dergelijke is toch geweldig. De groep was gevarieerd en vulde elkaar prima aan

Het was alleen voor leden van Fiets, daarmee viel een groot aantal forummers al af.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 06 feb 2006 16:15

Ik had het wel graag gewild, maar ik heb vrij weinig ervaring met fietsen. Heb alleen ervaring met mijn TCR1 en mijn oude stalen ros. Misschien was het wel genoeg geweest (zeker als laatste van de reeks). Na ja, misschien volgend jaar, als er weer niet heel veel belangstelling is.

Plaats reactie