Voorbeschouwing Strade Bianche 2021
Het is weer tijd voor een mooie koers....
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Op mijn Ultimate disc had ik in ieder geval problemen met een 4iiii op een Shimano crank. De stages is wel iets minder dik, maar voor de zekerheid ben ik gewoon gegaan voor een stages aan de rechterkant. Dat past zeker.ncornelisse schreef: ↑08 mei 2019 10:18Kan iemand uitsluitsel geven of een Stages Campagnolo past op een Endurace disc?
Canyon zegt zelf dat ze geen garantie kunnen geven of dit past omdat ze zelf dit niet getest hebben.
Van Stages zelf heb ik nog geen reactie gehad.
Bedankt voor je info, maar ik heb hier geen Canyon staan en kan dat niet checken of er daadwerkelijk ruimte is.StefanJ schreef: ↑08 mei 2019 21:00Op mijn Ultimate disc had ik in ieder geval problemen met een 4iiii op een Shimano crank. De stages is wel iets minder dik, maar voor de zekerheid ben ik gewoon gegaan voor een stages aan de rechterkant. Dat past zeker.ncornelisse schreef: ↑08 mei 2019 10:18Kan iemand uitsluitsel geven of een Stages Campagnolo past op een Endurace disc?
Canyon zegt zelf dat ze geen garantie kunnen geven of dit past omdat ze zelf dit niet getest hebben.
Van Stages zelf heb ik nog geen reactie gehad.
Zowel stages als 4iiii hebben overigens gewoon informatie op hun website hoe je kunt meteen of er ruimte genoeg is...
Kleine update.. Heb naar mijn hart geluisterd ipv verstand. Ik ga morgen zodra ups aflevert de fiets ophalen bij Canyon in Eindhoven.... Natuurlijk heeft het me op deze manier al te veel tijd en irritatie gekost, maar wil dit fiets echt graag...JanWillem90 schreef: ↑08 mei 2019 19:12....
Nou lijkt er op dat ik vandaag hele dag voor niets thuis ben gebleven. Ik bel morgen Canyon dat ik verwacht dat zij dit gaan oplossen en dat fiets donderdag na vijf uur word bezorgd. Is dat niet mogelijk annuleer ik gehele bestelling. Echt bizar.
Ik heb van weinig postbedrijven een goede indruk. Je bent namelijk geen klant maar een last post, je hebt nul rechten etc. Echter is mijn ervaring met postnl of dpd wel echt tien keer beter dan ups. Ups kan geen eens indicaties van levertijden geven.
Mooie fiets!!JanWillem90 schreef: ↑10 mei 2019 21:20De fiets is binnen.
Foto doet de kleur zeker geen recht, want wat is het een super gave kleur!
Zal proberen ook snel een foto bij daglicht te maken.
(helaas wel wat tegenslag bij montage door een licht gebogen remschijf, maar lijkt nu opgelost.
Gebruikers op dit forum: Neruub