Voorbeschouwing Strade Bianche 2021
Het is weer tijd voor een mooie koers....
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Wiel er wel weer goed ingezet?tim.w schreef: ↑06 mei 2019 10:17Ik hoop dat het met de adjustment mode op te lossen is. Het geluid lijkt afkomstig van het onderste tandwiel van de derailleur. Het klinkt niet zozeer als een aanlopende ketting. Het is meer een tikkend geluid.
Gek genoeg heb ik niks gewijzigd, enkel de ketting en cassettes gereinigd. Sindsdien lijkt hij minder te lopen.
Het wiel heb ik er niet uitgehaald tijdens het schoonmaken.bert01 schreef: ↑06 mei 2019 10:21Wiel er wel weer goed ingezet?tim.w schreef: ↑06 mei 2019 10:17Ik hoop dat het met de adjustment mode op te lossen is. Het geluid lijkt afkomstig van het onderste tandwiel van de derailleur. Het klinkt niet zozeer als een aanlopende ketting. Het is meer een tikkend geluid.
Gek genoeg heb ik niks gewijzigd, enkel de ketting en cassettes gereinigd. Sindsdien lijkt hij minder te lopen.
Terwijl de fiets 1.599 euro kost. zonder verzending.Ultimate CF SL 7.0 - Neem geen genoegen met minder! De Ultimate CF SL 7.0 legt de lat hoog met zijn nieuw ontworpen frame, uiterst lage gewicht en topafmontage. Deze bike herdefiniëert het mogelijke voor een racefiets onder 1500 euro.
Ik zou het eens aan kaarten wie weet zit er een mooie korting in.maxime.s schreef: ↑06 mei 2019 14:16Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een Canyon Ultimate CF SL.
Het gaat mij een beetje tussen de 7.0 met 105 en de 8.0 met ultegra.
Maar wat mij vooral stoort is dat er bij de 7.0 het volgende staat:Terwijl de fiets 1.599 euro kost. zonder verzending.Ultimate CF SL 7.0 - Neem geen genoegen met minder! De Ultimate CF SL 7.0 legt de lat hoog met zijn nieuw ontworpen frame, uiterst lage gewicht en topafmontage. Deze bike herdefiniëert het mogelijke voor een racefiets onder 1500 euro.
Dan voel je je toch echt te gek om 1.599 neer te tellen als ze zelf zeggen dat de fiets 'onder 1.500" zou moeten kosten.
Nog even terugkomend op bovenstaande. Toch Canyon nog even geraadpleegd en de volgende reactie:Lcsmet schreef: ↑29 apr 2019 12:45Zo "eenvoudig" kan het dus zijn.meuk schreef: ↑28 apr 2019 20:45..................
Thanks. En zo "eenvoudig" als hier? Ik vond net dit filmpje: https://youtu.be/APfkNz--t1U
Als je dus eerst had gezocht had je jouw vraag niet moeten stellen maar had je jouw "vondst" hier kunnen posten en direct anderen helpen.
Na plaatsing nog even je bevindingen hier posten.
PS: voor wat het waard is, een vriend van mij heeft een aluminium Cube en daar steekt het ook in het bracket, werkt perfect.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers