Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

prorace

fizik
Forum-lid
Berichten: 2262
Lid geworden op: 20 feb 2008 21:16
Locatie: Staphorst

fizik 30 jul 2009 12:41

Mooi fietsje! Leuk excuus he, kinderen? :D Ik hoop dat die van mij ook snel groter groeien, dan kan ik ook koersfietsjes shoppen (als ze het fietsen leuk vinden natuurlijk).

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 5993
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 30 jul 2009 12:54

fizik schreef:Mooi fietsje! Leuk excuus he, kinderen? :D Ik hoop dat die van mij ook snel groter groeien, dan kan ik ook koersfietsjes shoppen (als ze het fietsen leuk vinden natuurlijk).


Die van mij vindt het geweldig , hij koerst niet maar vind het gewoon leuk om samen een rondje te doen. Gisteren een eerste proef rondje van 25km en dat ging allemaal goed - remmen - schakelen - dus de rondjes worden langer. Ook het tempo erin houden gaat beter dan met z'n 24" fiets alhoewel hij daarmee ook een gemiddelde haalde van 26km/h over 40-50 km.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

dannyd74
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 okt 2008 16:44

dannyd74 02 aug 2009 16:20

Hallo,

Ik ben sinds 2 weken de trotse eigenaar van een mooie Prorace Moros (2010 model) racefiets! Ik heb het frame aangeschaft bij locale FM, en door hem verder laten opbouwen. Hij is afgemonteerd met Ultegra SL groep en Mavic Aksium wielen. Moet er wel meten bij zeggen dat de wielen voor mij sluitpost waren. Ik heb gekozen voor Moros frame, simpelweg omdat ik het een supermooi frame vind. Ook de Ultegra SL montage was voor mij een minimale eis. Aangezien ik vervolgens al voor een groot gedeelte mijn budget besteed had zijn er uiteindelijk dus maar Aksium wielen opgekomen, met de bedoeling om deze volgend jaar te upgraden naar iets beters en mooiers (wat weet ik nu nog niet). Ik heb er inmiddels enkele tochtjes meegemaakt en ben er zeer tevreden over. Helaas kl#te weer vandaag, want ik had vandaag eigenlijk mijn eerste 100 km ritje willen maken op mijn nieuwe metgezel. Voor de geinteresseerden nog een fotootje van mijn Moros.

cubemeister
Forum-lid
Berichten: 806
Lid geworden op: 04 okt 2007 20:57

cubemeister 02 aug 2009 18:17

mooie fiets!

@Rene: junior heeft er aardig de sokken in dus!
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr

stro
Forum-lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 11 mar 2009 17:15

stro 02 okt 2009 00:19

ik zou my ook een prorace scylla willen aanschaffen, maar nu die lightweightwielen... man man man.. zo mooi, de vraag is hoeveel vragen zij suplement voor die wielen..dat is een investering voor 6 jaar, die wielen zullen niet echt snel versleiten.. ( koerswielen dus hé ). op de websit staat dat je een scylla met de nieuwe ultegra kunt kopen voor 2700 euro. dat vind ik veel, en dan zitten er fulcrum 7 wielen in, normale zadelpen en stuur en stuurpen. ik had verwacht dat er miss OXENA's, prorace GEMINI zadelpen en dat stuur PHYTON op zat. oké dat is veel, maar fulcrum 7 voor op een carbon fiets dat 2700 euro kost. vind ik tog een beetje overdreven dan de prijs..en het supplement voor oxenas of andere spullen staan er niet bij, dus nu naar de FM
leef voor de koers,
word een winaar

wezzeprorace
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 okt 2009 00:54

wezzeprorace 29 okt 2009 01:31

dieje nemesis is ook egt ne ferme velo mss da de scylla iets meer koersgericht is en me die lightweightwielen zijn ze ons inderdaad egt wel allemaal aant zot maken die zijn egt zooo schoon e
prorace metis

thompson team pro

tismigget
Forum-lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 02 sep 2009 16:43
Locatie: HEERLEN

tismigget 29 okt 2009 01:51

Rene schreef:
fizik schreef:Mooi fietsje! Leuk excuus he, kinderen? :D Ik hoop dat die van mij ook snel groter groeien, dan kan ik ook koersfietsjes shoppen (als ze het fietsen leuk vinden natuurlijk).


Die van mij vindt het geweldig , hij koerst niet maar vind het gewoon leuk om samen een rondje te doen. Gisteren een eerste proef rondje van 25km en dat ging allemaal goed - remmen - schakelen - dus de rondjes worden langer. Ook het tempo erin houden gaat beter dan met z'n 24" fiets alhoewel hij daarmee ook een gemiddelde haalde van 26km/h over 40-50 km.
Ik zou zeggen...,licentie aanvragen!

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 29 okt 2009 01:57

wezze prorace schreef:dieje nemesis is ook egt ne ferme velo mss da de scylla iets meer koersgericht is en me die lightweightwielen zijn ze ons inderdaad egt wel allemaal aant zot maken die zijn egt zooo schoon e


?
"Try not. Do or do not......there is no try"

fizik
Forum-lid
Berichten: 2262
Lid geworden op: 20 feb 2008 21:16
Locatie: Staphorst

fizik 29 okt 2009 06:22

Hij bedoelt dat de wielsets van lightweight mooi zijn. :D

moustache
Forum-lid
Berichten: 1404
Lid geworden op: 15 jun 2007 16:39

moustache 29 okt 2009 08:33

andromeda schreef:
wezze prorace schreef:dieje nemesis is ook egt ne ferme velo mss da de scylla iets meer koersgericht is en me die lightweightwielen zijn ze ons inderdaad egt wel allemaal aant zot maken die zijn egt zooo schoon e


?


Uit het land van Tom Boonen? :D

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 29 okt 2009 19:48

Bobbejaanland zou ik zeggen....
"Try not. Do or do not......there is no try"

eelcoz

eelcoz 29 okt 2009 19:53

wezze prorace schreef:dieje nemesis is ook egt ne ferme velo mss da de scylla iets meer koersgericht is en me die lightweightwielen zijn ze ons inderdaad egt wel allemaal aant zot maken die zijn egt zooo schoon e


Ik heb dit soort berichten al in meer topics gezien vandaag. Zijn dit gecodeerde berichten voor de CIA of zo?

Plaats reactie