Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Titanium fietsen

ilko
Forum-lid
Berichten: 1237
Lid geworden op: 23 aug 2004 12:53
Locatie: Arnhem

ilko 01 feb 2008 09:57

Hangt er een beetje vanaf hoe oud hij is, maar 1450 is op zich best netjes.
Zie dat je in Arnhem woont, je mag die van mij best eens bekijken als je vergelijk zoekt.

Gebruikersavatar
mao
Forum-lid HC
Berichten: 4546
Lid geworden op: 22 jul 2007 02:47

Gebruikersavatar mao 01 feb 2008 10:42


bo11gevers
Forum-lid
Berichten: 385
Lid geworden op: 10 aug 2005 00:47

bo11gevers 07 feb 2008 23:57

Hallo iedereen,

Hier is dan eindelijk een (belabberd) foto'tje van mijn trainingsfiets. Of toch van wat mijn trainingiets zou moeten zijn, ik heb hem nog niet aan de tand kunnen voelen omdat de positie nog niet is zoals hij zou moeten zijn. Ik had oorspronkelijk een titanium zadelpen van 'Van Nicholas', maar die kan niet gebruikt worden omdat ik op die manier niet ver genoeg achter het bracket kan zitten. Nu zit er een ITM Millenium Carbon in maar ook met die pen kom ik er niet. Daarom heb ik een FSA K-force besteld die wel genoeg set-back zou moeten hebben.

[img=http://img127.imageshack.us/img127/8548/1000635sj4.jpg]

Er moet wel nog een hoop aangepast worden:
-zadelpen nu door een FSA en misschien later door een Ax-lightness
-het zadel wordt vervangen door een nieuw model van SQ-Lab
-het crankstel wordt nog vervangen, maar heb nog geen idee welk er voor in de plaats zal komen
-stuupen wordt verangen door een Extralite OC
-Nokon carbon
-Dunnere baseplate op de voorvork want zo staat ze te hoog
-Groene accentjes

[img=http://img443.imageshack.us/img443/894/1000638ot1.jpg]

Nieuwe en hopelijk betere foto's volgen wanneer hij volledig klaar is!

Groeten

w0uter
Forum-lid
Berichten: 1583
Lid geworden op: 10 apr 2005 17:26

w0uter 08 feb 2008 00:08

Bo! Nee! Geen accentjes! Alsjeblieft! Doe het niet! Laat het frame voor zichzelf spreken! Ik smeek je!

;)

Mooie fiets trouwens!

bo11gevers
Forum-lid
Berichten: 385
Lid geworden op: 10 aug 2005 00:47

bo11gevers 08 feb 2008 00:26

W0uter schreef:Bo! Nee! Geen accentjes! Alsjeblieft! Doe het niet! Laat het frame voor zichzelf spreken! Ik smeek je!

;)

Mooie fiets trouwens!


Hehe:-D, het zou wel enkel gaan om het vervangen van de rode kettingbladboutjes door groene, een paar groene wielklemmen en heel misschien een groen zadelpenklemmetje.

daveke
Forum-lid
Berichten: 1249
Lid geworden op: 18 jan 2006 08:50

daveke 08 feb 2008 01:05

Ik vind het alleen lichtelijk over-kill voor het type "trainingsfiets" met de huidige onderdelen en hetgeen je nog wil gaan vervangen. Groene accentjes daarentegen moeten wel kunnen
Science of Performance!

demonsternaar
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08

demonsternaar 08 feb 2008 06:22



mooien fiets, je moet alleen je zadel recht zetten en je remgrepen staan te laag
onderkant van je stuur is onderkant remgreep, even uitlijnen
anders kan je last van je rug krijgen, dit even een tip, plus dan komt je fiets meer tot zijn recht.
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 08 feb 2008 11:37

bo11gevers schreef:Hehe:-D, het zou wel enkel gaan om het vervangen van de rode kettingbladboutjes door groene, een paar groene wielklemmen en heel misschien een groen zadelpenklemmetje.
Wil je daar dan alsjeblieft even een eigen topic voor openen waardoor ik de keuze heb die gewoon niet te openen? Ik heb echt geen zin om mij, dwars door het fraaie titanium fietsen topic, door een nieuwe stroom "mijn fiets en mijn prestaties" tierelantijntjes berichten te worstelen. Alvast mijn dank.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

dogestyle
Forum-lid
Berichten: 512
Lid geworden op: 26 mei 2006 16:54

dogestyle 08 feb 2008 12:14

@ timo 2.0

Mwa, ben ik het niet mee eens, vind de discussie over de aankleding van deze titanium fiets meer in dit topic passen dan jouw commentaar...

tinuz0
Forum-lid
Berichten: 257
Lid geworden op: 26 jan 2008 13:33
Locatie: Groningen

tinuz0 08 feb 2008 12:37

Timo 2.0 schreef:
bo11gevers schreef:Hehe:-D, het zou wel enkel gaan om het vervangen van de rode kettingbladboutjes door groene, een paar groene wielklemmen en heel misschien een groen zadelpenklemmetje.
Wil je daar dan alsjeblieft even een eigen topic voor openen waardoor ik de keuze heb die gewoon niet te openen? Ik heb echt geen zin om mij, dwars door het fraaie titanium fietsen topic, door een nieuwe stroom "mijn fiets en mijn prestaties" tierelantijntjes berichten te worstelen. Alvast mijn dank.


Ik vind je reactie ook een beetje overtrokken...
Enthousiaste personen zijn mijn inziens meer welkom, dan ‘knorrige’ personen die over alles en met name iedereen hun mening hebben klaar liggen. Het is toch een fietsforum, laat dus alles wat met fietsen te maken heeft op het forum komen! :)
Ik zie het nieuwe project van Bo graag komen...
..::Tinuz::.. a.k.a MdeB | Stevens SLC team: 6,45 kg

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 08 feb 2008 12:58

OMG, daar gaan we weer. Zoek het "mijn fiets en mijn prestaties" topic eens op voor je kritiek geeft op wat ik zeg. AX-lightness zadelpen, carbon Nokons en alles groen of voor mijn part weer alle kleurtjes van de regenboog. Prima, ik zeg niet dat hij het niet mag posten. Ik vind het alleen erg prettig als hij dat in een apart topic zou willen doen en dus niet in dit algemene topic.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Plaats reactie