Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Terugroepactie Red Bull Pro SL

gerbenke
Forum-lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 25 apr 2007 21:15

gerbenke 31 mei 2008 10:32

Ach RB, wees blij dat hij nu wat later is, heb je iig een goede vork. Mijn RB had flink vertraging (week of 3 extra) maar achteraf is dit nu waarschijnlijk mijn "redding" geweest. Anders had ik hem waarschijnlijk ook moeten terugsturen.

watikjebrom
Forum-lid
Berichten: 753
Lid geworden op: 11 mar 2008 12:47

watikjebrom 31 mei 2008 10:55

RB schreef:Ik heb 30 april een fiets besteld en die zou 26 mei klaar zijn..niet dus..en ik wil niet langer wachten omdat mijn vork eruit gehaald wordt om omgeruild te worden met een "slechte"....dus ben ik het niet eens met Watikjebrom. Ik wordt er echt niet blijer van om langer te wachten, en zeker niet met dit geintje als reden! ZIt voor mij niks spannends aan. Ik wil gewoon mijn fiets, waar ik al 4 weken op wacht en dat zo gepland is qua aanschaf dat de kosten en levering op een goed moment zijn (VAKANTIE!!!)


Ik kan je geen ongelijk geven RB. Ik spreek voor mezelf wannneer ik zeg dat ik het wachten vooraf minder erg vond dan wanneer ik 'm nu kwijt zou zijn. Zo zie je maar dat eenieder redeneert vanuit zijn eigen specifieke situatie
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"

margit
Forum-lid
Berichten: 302
Lid geworden op: 06 feb 2006 12:59

margit 31 mei 2008 15:02

BINGO... helaas,

Ik heb er ook 1 die onder het serie nummer valt.. Ik heb rose gebeld, ze hebben geen leenfiets en lenen ook geen andere voorvork uit.
Je mag ook niet meer op de fiets fietsen.... dus dan kun je zo'n 2 maand niet fietsen. Echt te gek voor woorden dit... jeetje echt. Ik denk dat ik maar gewoon verder fiets... tot 23 juni en dan lever ik hem wel in.

gaisdergerman
Forum-lid
Berichten: 2829
Lid geworden op: 11 jan 2008 12:05

gaisdergerman 31 mei 2008 16:27

@margit: Heb jij ook een mail gehad?

Als je geen email hebt gehad zou ik helemaal pas eind juni naar rose toe gaan.

wenum
Forum-lid
Berichten: 89
Lid geworden op: 04 nov 2007 15:23

wenum 31 mei 2008 17:01

F001295:'(

margit
Forum-lid
Berichten: 302
Lid geworden op: 06 feb 2006 12:59

margit 31 mei 2008 20:50

@ Gaisdergerman.

Ik heb een e-mail gehad van Rose, donderdag was dat. Ik ga de 23ste wel naar rose toe, moet je dan je complete bike meenemen of kun je de vork gewoon ophalen, ik snap niet waarom er in de mail staat waarom je er 3 weken op moet wachten (Ben niet zo goed in Duits). Mijn vork nummer is F001279.
Ik kan gelukkig van iemand een vork lenen zolang..

gerbenke
Forum-lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 25 apr 2007 21:15

gerbenke 31 mei 2008 21:13

Je kunt natuurlijk wél op de tacx met je RB, kun je iig nog trainen.

ronaldo
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mei 2008 23:08

ronaldo 31 mei 2008 23:14

Heb ook een PRO- SL, een week geleden opgehaald. Net effe gekeken naar het nummer maar de sticker is beschadigd en het nummer is niet meer af te lezen, wel zie ik dat ie met een 5 start. Zou dit een compleet andere serie zijn? Ik weet wel dat de voorvork superlang niet voorradig was bij Rose van mijn fiets. Toen was beloofd dat mijn fiets klaar zou zijn ben er naar Rose gegaan om hem op te halen, echter was ie toch nog niet klaar. Na een hoop gedoe hebben ze toch wat gefixed en mijn fiets afgeleverd, maar nu vraag ik mij dus af of er niet een slechte vork op zit.....

Iemand anders ook een vork startend met een F5 nummer?


Grt Ronaldo

svenjanssens
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jan 2008 21:03

svenjanssens 31 mei 2008 23:26

Ben ook bij de gelukkigen. F001541. Maar bij rose botgevangen. Ze kunnen niet aan iedereen iets geven in ruil. Maar vollop in het seizoen stilvallen is wel geen optie. heb gevraagd om een dag af te spreken op voorhand want ik heb 400 km enkel te rijden maar dat is onmogelijk wegens het grote aantal herstellingen. zal 3a6weken maar met de camionette achterrijden zeker om mijn ploegmaats te depanneren.

Ze beginnen maar op 23 juni met de herstellingen en er zijn er 590 te gaan,dus wie de laatste zal zijn....... succes ermee
dubbelM

watikjebrom
Forum-lid
Berichten: 753
Lid geworden op: 11 mar 2008 12:47

watikjebrom 31 mei 2008 23:29

Ronaldo schreef:Heb ook een PRO- SL, een week geleden opgehaald. Net effe gekeken naar het nummer maar de sticker is beschadigd en het nummer is niet meer af te lezen, wel zie ik dat ie met een 5 start. Zou dit een compleet andere serie zijn? Ik weet wel dat de voorvork superlang niet voorradig was bij Rose van mijn fiets. Toen was beloofd dat mijn fiets klaar zou zijn ben er naar Rose gegaan om hem op te halen, echter was ie toch nog niet klaar. Na een hoop gedoe hebben ze toch wat gefixed en mijn fiets afgeleverd, maar nu vraag ik mij dus af of er niet een slechte vork op zit.....

Iemand anders ook een vork startend met een F5 nummer?


Grt Ronaldo



Volgens mij beginnen de serienummers allemaal met F00.... Misschien dat jouw serienummer beschadigd is en dat F5 in werkelijk F0 is. Ik denk echter dat je buiten de serie valt als je je fiets past vorige hebt opgehaald (zie o.a. ook reply van Gerbenke)
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"

svenjanssens
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jan 2008 21:03

svenjanssens 31 mei 2008 23:33

ja normaal allemaalFoo......
dubbelM

Plaats reactie