Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

2 Pina's gestolen uit slaapkamer/bijkeuken

Gebruikersavatar
richard-w
Forum-lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 16 aug 2007 21:29

Gebruikersavatar richard-w 08 jun 2009 20:38

misschien een idee dat je een foto post zo kunnen misschien meer mensen er op letten of ze wat verdachts zien

jsparie
Forum-lid
Berichten: 3072
Lid geworden op: 12 aug 2005 00:55

jsparie 08 jun 2009 22:14

Zou als je een foto hebt die toch even plaatsen. Zo heel verschikkelijk veel zijn er ook weer niet en de combi van een bepaalde kleur en maat kan toch een signaal zijn als je iemand in je omgeving ineens met dergelijke fietsen ziet rijden. Wellicht te goeder trouw gekocht, maar zo kom je mogelijk toch bij de dader(s) terecht.
charite schreef:Mh,

Zal moeilijk worden ze daar te vinden, kan moeilijk iedereen met een Paris en Bora's van zijn fiets afslaan en het serienummer bekijken. Aan de andere kant, misschien wel een goed idee ik ben namelijk een beetje gewelddadig sinds vanacht :)


Groet,

Peter




demonsternaar
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08

demonsternaar 08 jun 2009 22:18

is dit hem niet de dief?
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 09 jun 2009 10:56

Ik denk het niet want hierboven staat niets over een oranje zonnescherm bij de achterburen.

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 09 jun 2009 11:13

Afbeelding

Ik houd wel van een beetje humor in zo'n vervelend topic. Ik wacht de foto's van het gestolen materiaal wel af.

Gebruikersavatar
timsen
Forum-lid
Berichten: 386
Lid geworden op: 04 apr 2008 13:34
Locatie: Rheden

Gebruikersavatar timsen 09 jun 2009 19:20

MrT schreef:
charite schreef:


Het is altijd tijd om een Cervélo te kopen.


Dan hoef je in iedergeval niet bang te zijn dat ze bij je inbreken.

Maar balen zeg! ik leef met je mee afgelopen weekend is mijn Oakley M-frame gejat. waar ik al goed zuur van ben! Ik zal er echter niet aan moeten denken dat ze onze Pina's (Paris en F4:13) jatten. Deze staan gelukkig wel op zolder opgeborgen.. dus dan is de tocht wel wat langer voor ze! 2 x langs de hond...

Maar succes! en ik hoop op een goede afloop voor je!!

ps. misschien een tip: Wanneer de verzekering te weinig of niet wil uit betalen dreigen naar een andere verzekering over te stappen? dit wil nog wel eens helpen vooral als je meerdere verzekeringen bij deze maatschappij hebt lopen.

sterkte!

charite
Forum-lid
Berichten: 520
Lid geworden op: 15 mei 2006 16:02

charite 10 jul 2009 14:24

Olla,

Hierbij de final update met betrekking tot de gestolen Pina's.
De verzekering (Nationale Nederlande) heeft alles maar dan ook echt alles vergoed tegen nieuwwaarde.

Het ging niet zonder slag of stoot, men wilde ieder bonnetje hebben ter verificatie met de leveranciers, welke ze hebben gebeld en gevraagd of ze uit de administratie een copy mochten hebben en de pin bon. Logfiles van het alarmsysteem moeten opsturen inclusief politie en technische recherche rapport.

Gelukkig hadden we (bijna) alles bij Wim Evertse uit Zierikzee gekocht dus dit was geen probleem. Rick heeft alles perfect afgehandeld met de verzekeraar.

Met de wielen leverancier Vos Zwanenburg een heel ander verhaal.
Mijn vrouw belde of het mogelijk was om de pinbon op te sturen daar we deze niet meer hadden. (Grote bek toon) Nou daar konden ze niet aan beginnen en als ze het al wilde, "kost ons drie maanden" doen we niet. Maar..... als ik een nieuwe bon wilde "geen probleem" Doordat we van bank waren veranderd hadden we de betaalgegevens niet meer :( Uiteindelijk maar gemeld "dat het zo wel goed was"

Een ding weet ik wel, daar gaat geen euro meer heen....

Uiteindelijk heeft de verzekering de bon zonder pinbon geaccepteerd en het volledige bedrag voor de Bora Ultra 2 gewoon betaald. Had wel de foto's

Drie keer raden wie de nieuwe fietsen gaat leveren.Het luxe probleem is welke fiets wordt het nu?
Moet ik even wachten op de Dogma of wordt het toch de Prince?
Het probleem is dat ik de fietsen optijd wil hebben voor de AG op Curacou.

Ik heb wel een les geleerd, betaal maar (weinig) iets meer, uiteindelijk is service belangrijker en maak van alles foto's of pdf de boel inclusief pinbonnen

Uiteindelijk, eind goed al goed...

Groet,

Peter

Gebruikersavatar
Joseba
Forum-lid
Berichten: 2609
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:19

Gebruikersavatar Joseba 10 jul 2009 15:21

Heb de Dogma tijdens de Maratona Expo mogen bewonderen. Helemaal goed, vele malen mooier dan al die "gewone" Princejes.....

Afbeelding


De Opera mag er ook best zijn....

Afbeelding

danoontje
Forum-lid
Berichten: 1023
Lid geworden op: 31 dec 2006 15:16

danoontje 10 jul 2009 16:23

NN is niet de goedkoopste maar zeker 1 vd beste verzekeringsmaatschappijen ;-)
(werkgever is ING..)
Anima Sana In Corpore Sano.

klaas-kippegaas
Forum-lid
Berichten: 283
Lid geworden op: 23 mei 2009 20:36

klaas-kippegaas 10 jul 2009 21:05

gelukkig :D

klinkt een beetje als "eind goed, al goed"
mijn bikes :

Wilier Cento Cunego | Specialized Epic Carbon | Cube Reaction | Tomahawk ICE

Plaats reactie