Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Ridley of Pinarello

morti
Forum-lid
Berichten: 201
Lid geworden op: 29 aug 2008 12:24

morti 05 jul 2009 21:25

Amclassic-fan schreef:
morti schreef:
adroit schreef:Trabant of een Maserati ??

is dit niet wat overdreven
Kan je er een test van voor leggen dat de Prince veel beter is dan de noha 2009
Of is het gewoon omdat jij met een pina rijd


Ridley heeft geen imago en dat is toch iets waar je in deze prijsklasse voor aan 't betalen bent. Daarnaast zijn 't gewoon niet de meest degelijk koersfietsen.


maar je betaald er ongeveer een 500€ meer voor+je moet gedult hebben waneer ze goesting hebben om een frame te leveren .Je moet me goed verstaan ik zeg niet dat een noha een veel beter fiets dan een prins is. Maar zegen dat je het vergelijkt met een Trabant of een Maserati ?? Vind ik overdreven .En is het dan wel die 500€ verschil waar .cycling 1970 ik denk dat je zelf de knoop moet door hakken .Persoonlijk ondervinding is dat een pina beter is afgewerkt dan een noha en dit is het enige verschil dat ik opmerk

zoncolan
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 02 jun 2009 21:40

zoncolan 05 jul 2009 23:18

puur op looks, elegantie en faam kies je dan uiteraard voor de prince. Geld lijkt hier niet echt van tel.
Zelf rij ik op een Noah, kan je alleen maar vertellen dat dit een fantastische fiets is...

Veel succes met zoektocht!

ps: kijk toch maar eens verder met dergelijk budget, er zijn nog wel enkele pareltjes.

Plaats reactie